[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Hier ook gewoon een Burger. Of dat Angeliques claim versterkt weet ik niet tbh.

Dragonfly

Ik speel slecht merk ik maar ben niet slecht.  XD Meerdere mensen hier kunnen voor mij instaan.

Ik zet mijn stem in eerste instantie opnieuw op Inu, zou nog wel graag haar verhaal willen horen. 

Williambz

Citaat van: 123berber op 21 juni 2022, 07:44:43
Ik was gokker, nacht 2 is mijn actie mislukt. Dragonfly is de enige die yeti claimt, dus dat verhaal lijkt te kloppen. Dit spreekt DF vrij van conversiewolf.

Williambz, ik kan nog steeds landen op slot zetten, of mensen een reisverbod geven. Best grappig hoor deze actie! Momenteel dus de normale rol uit de lijst. Daarmee zou jij genoeg moeten weten.

Oh je kan ook mensen een reisverbod geven? Dat heb ik gemerkt haha. Maar wil je dat ik een land doorgeef wat ik op slot zou doen? Dan nodig ik je daarvoor uit. Ik denk namelijk dat een land waar ik naast dit land ben geweest beter is om op slot te gooien.

Verder hebben we nu het volgt
123berber      Gokker Burger met neutraalkrachten
   Angelique       Burger / Stalker ???           
   BloodWolf14      Burger       
   Circle              Burger + ZVW   
   Dragonfly         Yeti + ZVW        -> 1e reinez lijst     
   Inuzuki                     ?                  -> 1e reinez lijst
   Malanaphy            Beul         
   Williambz        Weerhamster      -> 1e reinez lijst     
   yasu                          ?

Dus alleen inu en Yasu weten we niets van

Dragonfly

En @Malanaphy  als je mijn zvw claim niet gelooft... Er is een land waar je een extra rol kunt opvragen van iemand. @yasu heeft gezien daar dat ik zvw ben, dus kan ook voor mij instaan wat dat betreft.

yasu

Correct :) en zelf heb ik ook bij df gister in het land mijn rol aangegeven. Ik ben ook burger :)

Malanaphy

Ah oké, ja dan lijkt Inu mij obvious en dan zitten er nog 1/2 wolven tussen Angelique, Berber Yasu, William en Bloodwolf

Dat Angelique nu twee claims op haar naam heeft staan is apart, miss geswitcht naar burger toen ze geconverteerd werd want is makkelijker?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Aangezien we het allemaal eens zijn over Inu kunnen we misschien verder kijken, wie zien jullie most to least likely geconverteerd zijn?

Qua persoonlijk/vriendschappelijk weet ik niet zo goed wie met wie omgaat hier, maar gebaseerd op gedrag zie ik het Angelique het snelst zijn. Daarna zegt mijn gevoel Bloodwolf, maar dat is niet echt op iets gebaseerd
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Inuzuki

Heel fijn dat we het allemaal eens zijn over mij, maar jullie zitten toch echt fout.  ::)
Dus, ik ben priester en ik hoor graag wie een nat pak moet krijgen.

Overigens vind ik het rollen delen in een niet-netwerk spel altijd wel tricky. In dit geval niet persee voor mij, want mijn rol was vandaag toch bekend geworden gezien jullie massaal op me gingen stemmen  :P
Maar wel ten opzichte van bijv. een eventuele ziener of bengel. Het feit dat wij meer info hebben, betekent ook dat de wolven meer info hebben over waar eventuele sterke rollen liggen of wie er bv. onlunchbaar is. Ik had het zelf in elk geval denk ik minder aangemoedigd.

123berber

Als jij echt priester bent dan zou ik iemand van dit lijstje wateren:
Williambz
Katz
Inuzuki
Rampposi
Dragonfly

Fannie was namelijk conversiewolf en iemand van dit lijstje dus ook. Dragonfly claimt Yeti, wat lijkt te kloppen met m'n mislukte actie nacht 2. Rampposi en Katz zijn dood, dus dan blijft Williambz over toch?

WCeend!! Zomerspelen 2014

Angelique

Jongens ho stop, waar heb ik burger geclaimd?? Kan mij dat namelijk absoluut niet heugen... En waarom zou ik dan stalker claimen bij iemand anders  XD

Angelique

Citaat van: Circle op 21 juni 2022, 07:55:15
Angelique heeft bij mij stalker geclaimd in het land waar we gisteren samen waren. Ze zei dat ze BW al gestalkt had, maar dat ze niets had gezien. Ik kan me alleen niet herinneren welke nacht het was. Het zou kunnen dat ze nacht 2 zei, maar toen was er ook een yeti.

Ander opvallend puntje bij haar: in het land waar we waren had je kans een lijk te maken. Alleen bij goed en goed neutraal was er kans dat het zou lukken, maar iedereen kon in het speltopic zetten dat ze dat wilden proberen. De enige reden dat ik dat zelf niet heb geprobeerd is dat ik het niet leuk zou vinden om DF een mes in haar rug te zetten. Daarom had ik wel verwacht dat Angelique het zou proberen. Het is immers geen probleem dat ik zou weten dat ze die poging had gedaan. Respons die ik hier verwacht is: ik ben het gewoon vergeten en ook als slechtje zou ik toch doen alsof ik dat wilde proberen? En dat is ook wel weer een solide argument.

Zelf ben ik burger.

Sorry voor de dubbelpost, maar...
Ik heb geen lijk gemaakt, omdat ik dat HAAT. Ik heb weleens eerder een lijk gemaakt en de kans dat je ermee wint is bijna nihil. Dan win ik liever mee met de goedjes

Dragonfly

Malanaphy

Ik zou idd het water op William gooien Inu!

Als zij allebei dan goed zijn (dat moet lijkt mij dan wel, gezien er toch geen ketterse wolf én nog een conversiewolf in zal zitten?) hebben we al een veel kleiner aantal keuzes

Malanaphy

Ohhh wacht even. Ja, Inu moet eigenlijk het wel over William gooien, want als zij allebei goed zijn dan liegen Dragonfly en Circle over zielsverwant zijn (Dragonfly is dan conversiewolf) en zijn zij + Yasu de laatste slechtjes

Toch? Correct me if I'm wrong hahaha lange dag gehad dus misschien mis ik een detail

123berber

Lijkt mij ook het meest aannemelijke scenario mocht William niet sterven inderdaad!

WCeend!! Zomerspelen 2014