[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Ben bang voor een stemwissel in de laatste secondes waardoor een goedje dr uit vliegt maar oke

Dragonfly

yasu

Citaat van: Williambz op 20 juni 2022, 22:29:47
Ben bang voor een stemwissel in de laatste secondes waardoor een goedje dr uit vliegt maar oke

Vond het persoonlijk wel grappig dit te lezen, terwijl je post zelf 13 seconden voor de deadline was XD
Maar nu er een conversiewolf uit is weten we dus ook gelijk dat er 2 conversiewolven of meer moeten zijn.. aangezien de reneiz namen..
Fannie stond op het ene lijstje.. en dit is het andere lijstje:

Williambz
Katz
Inuzuki
Rampposi
Dragonfly

Katz en rampposi zijn dood.. dus dan blijven william, dragonfly en inuzuki over.. ik blijf alvast bij inu :)

Malanaphy

Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Dragonfly, waarom ben je niet naar mijn land gekomen? Had je al een reis staan?
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Dragonfly

Ja, waar ik heen wilde had ik werkelijk iets aan en al gepland. Kom je nog achter.

Malanaphy

Citaat van: Dragonfly op 20 juni 2022, 22:52:53
Ja, waar ik heen wilde had ik werkelijk iets aan en al gepland. Kom je nog achter.
Oké, kan je hier dan uitleggen waarom Circle sowieso goed is?

Circle

Ok, dit was serieus het laatste dat ik verwacht had. Ik wil daarom nog even de mogelijkheid opgooien dat een stoorwolf Fannie's rol aangepast kan hebben (hoe we het zien in ieder geval), maar ik snap dat ik niet niet echt heel snel vertrouwd zal worden op m'n inschattingsvermogen. Dat doe ik zelf ook even niet.

Ik ga dit nog even een nachtje laten bezinken.

Dragonfly

Citaat van: Malanaphy op 20 juni 2022, 22:55:40

Zij is mijn zielsverwant.

Malanaphy

Citaat van: Dragonfly op 20 juni 2022, 23:00:13
Citaat van: Malanaphy op 20 juni 2022, 22:55:40

Zij is mijn zielsverwant.
Ah, duidelijk! Ik had nu met Fannies dood als theorie dat ze geconverteerd zou zijn, maar dat kan dan niet

Kan je mij uitnodigen naar jouw land? Ik kan er deze dag heen komen (als het goed is...)

Inuzuki

@yasu Je gaat nu dus gewoon verder waar je voor de nacht gebleven bent terwijl ik zelf ook een van de eerste ben die qua stemming op fannie volgde (die tevens ook hoog op jouw lijstje stond volgens mij)?

Ik vind het aannemen dat er 2 conversiewolven moeten zijn sowieso makkelijk. Ik zou als ik slecht was en er is een stoorwolf ook vooral naar conversiewolf storen om verwarring te zaaien, dus ik sluit me wat dat betreft inderdaad aan bij circle dat er 100% vanuit gaan dat er 2 conversiewolven moeten zijn wel te makkelijk is. Bovendien zou ik 2 conversiewolven ook best wel sterk vinden.

Daarnaast was ik een van de eersten die op Fannie stemde. Dus ja, het zou kunnen dat we allebei slecht zijn en dat ik in dat geval een andere wolf ervoor zou gooien. Maar volgens jouw theorie zouden Fannie en ik dus allebei conversiewolven zijn. Dan zou ik toch met Fannie stemmen juist zelf ook daarnaast nog enorm verdacht worden precies door die reneiz-actie? Dus dat je me verdenkt prima, maar dan zou ik zelfs de theorie dat ik stoorwolf zou zijn nog geloofwaardiger vinden dan dit  :P

Ik hoop dat je toch nog even verder wil kijken dan dit  :-\

Malanaphy

Ik denk dat het dan twee conversiewolven + sjamaan was aan het begin? Dus dan zouden we worst case scenario nu nog met 3 wolven zonder powers zitten.

BloodWolf14

Ik ga uit van Inu als tweede conversiewolf dan. Het kan zijn dat Inu deze nacht dan nog geconverteerd heeft en daarom niet op de lynch moest belanden. Al is het dan apart dat Fannie nog wel op Inu stemde.

Ik zou Berber tbh wel vrij willen pleiten van slecht zijn. Hij was de beslissende stem op Fannie en zorgde er dus sowieso voor dat er een slechtje stierf. Ook al zou Inu wel ook slecht zijn.

Dan verder zijn nu dus Mala en DF goedjes voor mij en ik neig voor nu ook naar Yasu goedje.

Blijven daarna Angelique, Circle en William over als mogelijke slechtjes. Dat zien we na een lynch op Inu wel denk ik tho.

Qua stemmen is de enige interessante stem nu van Fannie op William van dag 1. Ik gok dat daar eigenlijk dan dus geen slechtje bij William zit. Volgorde van lynches voor mij nu dus Inu -> Angel -> Circle

Dragonfly

Malanaphy

Maar de stoorwolf voert zijn actie snachts uit, dus dan zou Perry toch ook als conversiewolf zijn uitgekomen?