[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Ik heb op lijstje goed staan mala natuurlijk, Circle, ik neig ook bij BW naar goed en ook berrie nog. Inu snap ik de redenatie van Berber wel dus miss dat zij er bij hoort? Ik was niet buiten nacht 1 en heb toen niet de lunch tegengehouden.

Dragonfly

Dragonfly

BloodWolf14

Citaat van: Dragonfly op 20 juni 2022, 18:58:25
Staan beide op oranje. Ik vind eigenlijk t hele Fannie verdacht maken onwaarschijnlijk en iedereen die dat vindt daarmee verdacht. Wat ik zei ik heb zelden een wolf zijn nek uit zien steken voor een hulpje.
En wat als de Wolf niet wist van het hulpje? Want buiten landenboards is er volgens mij geen manier om contact te krijgen met offboard hulpjes. En ik ben toevallig bij Perry in het land gestart en ik kan me niet herinneren dat Fannie daar in de buurt rond is gewandeld. So, een wolfje die een hulpje verdedigt omdat die denkt dat het een goedje is kan prima toch? ;)

yasu

Citaat van: Dragonfly op 20 juni 2022, 18:58:25
Staan beide op oranje. Ik vind eigenlijk t hele Fannie verdacht maken onwaarschijnlijk en iedereen die dat vindt daarmee verdacht. Wat ik zei ik heb zelden een wolf zijn nek uit zien steken voor een hulpje.

Citaat van: Dragonfly op 20 juni 2022, 18:18:20
Nee, ik zit nog een keer te lezen, had een paar posts overgeslagen. Yasu komt voor mij ook negatief uit de verf nu. Springt op Fannie en laat daarbij subtiel voor een volgende lynch vast de namen BW en berrie vallen. Waarbij ik berrie redelijk richting groen heb en BW nja weet ik eigenlijk niet zo goed.

Dus bijna alle bewezen goedjes die ermee startte plus een paar? En die paar zijn dan maar verdacht xD ik verdacht fannie na dag 1 al.. dat heb ik ook genoemd.. en berrie noem ik ook al sinds dag 1 en er stond zelfs mijn stem op voor de eerste lynch. Dus ik noem ze ook niet "even erbij". Bw is nu iets actiever, maar voor zijn doen was hij erg ver weg en inactief.. hij is nu wel weer meer aanwezig.. 

Als de bewezen goedjes roepen joh we gaan op A/B/C had ik ook gevolgt, want ik ga er gewoon huidig vanuit dat zij blijkbaar meer info hebben of weten dan ik.. zelf zijn alle namen vooral onderbuikgevoel.. fannie.. berrie.. bloodwolf.. inuzuki.. dat de goedjes dan fannie kiezen volgt mijn gevoel.

Circle

@Berber, welke rol heb je gekregen?

+ Wie heeft de actie gedaan? Waarom laat je niet van je horen?

Ik ga stemmen op Yasu. Verder verdenk ik nu vooral Berber en Inuzuki.

@Malanaphy en @Williambz: zouden jullie nog mee willen gaan op Yasu? En @fannieklm ?

Circle

Eigenlijk is die vraag aan iedereen: als je goed bent en kijkt naar het stemverloop, is het dan echt slim op op Fannie te stemmen? Ik denk dat we echt beter voor een ander kunnen gaan. Ik kan ook leven met de lynch van Inu of Berber. Maar als Fannie goed is en er wordt iemand geluncht, zou het me niet verbazen als we op 5 tegen 4 komen. We zijn gestart met 17 en 1 hulpje en 3 slechtjes lijkt me wat mager. Misschien wat pessimistisch, maar ik zie het somber in zo.

BloodWolf14

Ik zoek inderdaad ook sowieso naar 3 slechtjes, en dan waarschijnlijk met relatief sterke rollen als ik de goedjes tot nu toe zie.

Voor mij zijn dat atm Inu, Angelique en Fannie voornamelijk. Ik zou daarna Berber of William aan dat rijtje toevoegen. Het kan zomaar zijn dat een van die twee gered is met de stem van Inu op dag 1 net als Fannie. Ik denk dat we met een lynch op Inu op dit moment meer leren dan stemmen op Yasu?

BloodWolf14

Alright ik ben vrij zeker ondertussen dat zowel Inu als Fannie slecht zijn. Ik wilde met een push op Inu slecht de optie geven om een andere speler op de lynch te gaan zetten, maar in plaats van mensen die mee stemden komen er alleen nieuwe stemmen op Yasu bij. Ik verwacht dan ook dat slecht Inu niet als alternatief wil hebben voor Fannie en ze beide slecht zijn. Dit kan wel betekenen dat Inu een leukere rol heeft dan Fannie en we haar eigenlijk eerst zouden moeten lynchen.

yasu

Misschien dan alsnog in interessant om eerst inu te doen.. maar dan moeten andere goedjes ook wel mee.. en ik zit op de telefoon.. dus erg gemakkelijk veel blijven wisselen zal ik niet kunnen.

Dragonfly

Ik heb hier niet honderd procent een goed gevoel bij. Ik heb dus t idee dat Fannie op de lynch wordt geduwd door slecht. En twijfel over inu..

BloodWolf14

Citaat van: yasu op 20 juni 2022, 22:10:26
Misschien dan alsnog in interessant om eerst inu te doen.. maar dan moeten andere goedjes ook wel mee.. en ik zit op de telefoon.. dus erg gemakkelijk veel blijven wisselen zal ik niet kunnen.
Kan ik me in vinden, maar ik vermoed dat het daar nu te laat voor is. We kunnen ook niet iedereen nog optrommelen via whatsapp

Williambz

Ik vind het bijzonder dat ik zo hoog bij DF op het lijstje sta. En ik zie Circle best hard Fannie vededigen en daar komt DF nu bij. Ik denk dat wellicht BW ook nog iets probeerde maar die gaat nu toch terug naar Fannie. Ik denk dus niet dat we klakkeloos op Fannie gaan.

Bovendien heb ik ook nog steeds die 4 vrij willekeurige stemmen op mij de 1e lynch. Dit waren berrie, nos, fannie en katz. Ik denk dat dit wellicht een actie was om mij te lynchen vanwege mijn rol. Ik denk dat slecht al weet wat ik ben, maar wil na de deadline hier verder over uitwijden. Ik denk dus dat berber, nos of fannie (of meerderen) wel eens slecht kunnen zijn. Daarbij opgeteld de link tussen fannie en perry maakt voor mij de doorslagevende actie die mij op Fannie laat stemmen

Malanaphy

Ik ga een controversiele mening erin gooien: ik heb mijn twijfels bij Circle.

Ik vind het ten eerste apart dat zij Nostalgia's huidenwissel meermaals negeert, ookal is dit vrij duidelijk en heb ik dit ook benadrukt in mijn bericht over de beul. Ze zegt dat Bloodwolf blind volgt op Fannie, net als meerdere andere mensen zoals Yasu, terwijl ik eigenlijk vrijwel iedereen hun eigen mening heb zien delen over Fannie door het spel heen (dit is niet de eerste keer dat ze stemmen krijgt). Ook zegt ze dat ze de verdenkingen niet snapt omdat het niet zeker is of Perry slecht had gevonden, maar ik heb ook écht al meermaals benadrukt dat dit niet mijn - of iemand anders - reden tot verdenking is. Ik vind het een fair point dat als fannie slecht is dit zeker fannie-stemmers niet vrijspreekt, maar ik vind hoe zij bepaalde spelers target toch een beetje shady.

Then again, Bloodwolf zijn stemwissels vind ik ook apart. Dat én dat jullie twijfels trekken en vragen of Nostalgia gewisseld is door een landactie. Dit is 99% zeker niet zo. Zie hier nog maals mijn bericht:
Spoiler
Citaat van: Malanaphy op 19 juni 2022, 21:40:54
Oké ik heb eigenlijk geen zin meer om op een reactie te wachten, mijn mening is inmiddels ruim gevormd.

Ik ben beul. Ik zit op dit moment met Nostalgia in een land, die claimt gewisseld te zijn met Perry. Ik ga dus Nostalgia beulen, zodat ik Perry beul. Als Perry dan sterft zijn zowel Nostalgia als ik confirmed goed.

Als een van hun ijzeren hein is sterf ik nu, dus vandaar dat ik dit zo benoem. Als Nostalgia niet gewisseld is met Perry maar wel ijzeren hein is dan lijkt het mij duidelijk dat ze allebei slecht zijn en Nos zo Perry wilde beschermen van de dood. Als de wissel er wel is en Perry is ijzeren hein, dan is Nostalgia alsnog goed, maar ik blijf dan van mening dat Perry slecht is dus dan zou ik zelf zeggen lynch hem alsnog.

O en, als Nostalgia en Perry slecht zijn dan ben ik er vrij zeker van dat Fannie dit ook is.

Hopelijk ben ik nu niet alsnog een detail vergeten hahahahaha
[close]
Nostalgia en ik zitten in hetzelfde land. Ik weet ook van welk land hij komt; ik ben hier ook geweest en hier is geen wisselactie. Er zal vast somehow een kans zijn dat het niet legitiem is maar ik vind het op dit punt van het spel raar dat er zoooooo veel twijfels bij worden getrokken.

Heeft Fannie iets gedaan waardoor ze goed lijkt? Naar mijn idee niet. Dus waarom zo hard je best doen om de stemming van fannie weg te halen? Nee, ik ga zeker niet mee op Yasu hahaha. Heb je (Circle) hier überhaupt een reden voor benoemd?

Waarom zou ik op Inu mee moeten? Dat wil ik nog wel overwegen misschien.

Lekker vlak voor de deadline I know, maar de kans is natuurlijk aanwezig dat ik gegeten word vannacht dus wilde het toch gezegd hebben. Als ik deze nacht overleef dan staat Circle bovenaan mijn lijstje, ook als fannie goed blijkt te zijn ("ik heb een goedje verdedigd!!!!!!!!!!111").
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Dragonfly