[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Circle

Ik heb, afgezien van Mala, nog niemand iets zien doen wat hem/haar goed maakt.

Maar ALLE stemmen op een slechtje? Zonder een visioen of iets dergelijks? Alleen maar omdat ze op een goedje gestemd heeft (net als ik overigens) of het verhaal van Perry verdedigde? Ja, natuurlijk zijn er twijfels. Maar die heb ik bij nog vele anderen.

Als er absoluut geen twijfel was over de slechtheid van Fannie dan snap ik dat iedereen meestemt. Maar nu niet. En dat maakt het verdacht. En dat jij dat niet inziet, maakt jou ook verdacht.

Ik kan de vraag ook omdraaien: heeft Fannie iets gedaan wat haar 100% slecht maakt? Of zelfs 75% of 50%?

BloodWolf14

Niet direct, maar het is meer een optelling van punten.

Als je terugkijkt naar de post van Nungunu op dag 1 zie je een goede opsomming van Fannies gedrag. Dat is gewoon puur wolvengedrag. (Reactie #95 onderaan)

Dan nog een stemanalyse van mijn kant.
Lynch 1:
Meest verdacht - Circle, Inu, Angel
Waarom? Zij stemmen allemaal gemakkelijk mee op Katz, waarvan we weten dat die goed is.

Lynch 2:
Meest verdacht - Berb, Perry, Fannie, Nos, Yasu
Waarom? Dit groepje stemt als eerste op Rampposi. Als slechtje weet je dat hij dus geen Conversiewolf is en je hebt hiermee een gratis lynch. En of er nou 0 of 2 conversiewolven in zitten, dat maakt niet uit, want dit komt voor slecht hoe dan ook goed uit. Bij 0 hebben ze de rijtjes lekker gebruikt voor een gratis lynch én die kunnen daarna de prullenbak in. Bij 2 heeft goed het probleem dat ineens iedereen nog slecht kan zijn...

Lynch 3:
Meest verdacht - Angel, Inu
Waarom? De laatste twee stemmen op Sunny. Ook al wist Inu niet zij een dubbele stem had, dan nog was dit een gelijkspel geweest tussen dus twee offboards. Prima voor slechtjes.

Ik kom hier dan ook eerlijk gezegd uit bij Inuzuki en Angelique die verdachter zijn dan Fannie voor mij op dit punt. Maar ik wil hier wel de sidenote plaatsen dat wanneer Inu slecht zou blijken Fannie dit waarschijnlijk ook is. En andersom net zo tbh. Bij de eerste lynch zette Rampposi namelijk een 3e stem op Fannie die daarmee op een gelijkspel voor eerste plaats kwam samen met William, Berber, Nungunu én Katz, maar na die stem besloot Inu om van Nostalgia te wisselen naar Katz. Vind ik een zeer opvallende stem als ik nu terugkijk. Deze regel kan echter ook gelden voor Berber en William. Het feit dat William echter 4 stemmen had dag 1 doet me vermoeden dat hij daar ook goedje is. Berber kan in mijn ogen ook nog slecht zijn.

Ik zou voor nu overigens Mala en Circle allebei volop op groen zetten. Het aantal lijstjes dat Circle heeft gemaakt is intens. Dat ga je als wolf niet doen XD

Malanaphy

Ik ben niet thuis dus ik zal later even goed reageren maar Circle, Nostalgia is ook bevestigd goed. Hij is van huid gewisselt met Perry
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Circle

Ja, 2 lijstjes is inderdaad behoorlijk intens. Dat is voor een wolf bijna niet te evenaren, hoe slecht ie ook is.

Maar even los van 'hoe verdacht is Fannie':

Zegt het feit dat praktisch iedereen inmiddels op Fannie heeft gestemd je niets? Hoe verklaar je dat? Waarom zouden slechtjes geen enkele poging doen om iets aan haar lynch te veranderen. Sterker nog: waarom hebben ze allemaal super makkelijk meegestemd?

Circle

Citaat van: Malanaphy op 20 juni 2022, 12:56:24
Ik ben niet thuis dus ik zal later even goed reageren maar Circle, Nostalgia is ook bevestigd goed. Hij is van huid gewisselt met Perry

Dat was ik inderdaad even vergeten. Maar ik zie hier (nog) niet de bevestiging dat zijn wissel hem volledig vrijpleit. Misschien mis ik informatie: hoe is dit precies gegaan?

BloodWolf14

Citaat van: Malanaphy op 20 juni 2022, 12:56:24
Ja de vraag die ik hier heb is of dat een landactie of eigen actie is.

fannieklm

BloodWolf14

So, wie verdenk jij atm van wolf zijn Fannie? Ik verwacht minimaal 2 namen buiten Inu ;)

Williambz

Even een vraagje voor degenen die in een land zijn of zijn geweest waar een landwelpactie uitgevoerd kan worden. Moet de landenwelp openbaar in het landenspeltopic iemand welpen? En komt deze actie direct in de krant te staan of wordt de actie pas bij de deadline uitgevoerd?

Wantals dit zo is zou het wellicht verklaren waarom er niemand gewelpt is op een land.

Ik wil namelijk best meer open spelen qua landenacties, maar heb geen zin om gewelpt te worden

Circle

In het landwelpland waar ik was ('Landenwelp eenzaam'): 1 slachtoffer per nacht, slachtoffer moet alleen in dat land zijn, posten in speltopic, beoogde slachtoffer krijgt bericht als het mislukt is, tot en met nacht 5

Dus volgens mij inderdaad in het landenspeltopic en wordt meegenomen in de nacht.

Dragonfly

Ik heb Fannie nog weinig zien doen dat haar goed maakt maar eerlijk gezegd ook weinig dat haar slecht maakt.

Ik heb t gevoel dat bepaalde mensen op deze kans springen om Fannie erbij te lappen.

Ik zie weinig tot niet dat een wolf zijn nek uitsteekt om.een hulpje bij te staan. Dat vind ik in een niet netwerk spel.nog onwaarschijnlijker eerlijk gezegd.

Dragonfly

Ik zie William bijvoorbeeld op deze kans springen. Mijn stem gaat eerst naar hem eens kijken wat dat doet. Ik ben vanavond volleyballen, maar naderhand probeer ik te kijken, waarschijnlijk voor de deadline. Ik vind ook Yasu op deze kans springen, spreekt niet voor Yasu. Misschien zit ik wel fout, mijn gevoel.is niet zo hele best blijkt wel. Maar voor mijn gevoel wordt Fannie vanwege foutieve redenen naar voren geschoven.

Dragonfly

Nee, ik zit nog een keer te lezen, had een paar posts overgeslagen. Yasu komt voor mij ook negatief uit de verf nu. Springt op Fannie en laat daarbij subtiel voor een volgende lynch vast de namen BW en berrie vallen. Waarbij ik berrie redelijk richting groen heb en BW nja weet ik eigenlijk niet zo goed.

BloodWolf14

Dragonfly

Staan beide op oranje. Ik vind eigenlijk t hele Fannie verdacht maken onwaarschijnlijk en iedereen die dat vindt daarmee verdacht. Wat ik zei ik heb zelden een wolf zijn nek uit zien steken voor een hulpje.