[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Dragonfly

Malanaphy

O jaaa, dat is ook zo!

Dan hoor ik graag van perry, het is bij deze het "laatste moment" waar je het steeds over hebt. :D Vind het wel heel toevallig dat de persoon in jouw land dood is.

Citaat van: Perry26 op 19 juni 2022, 08:56:08
En also, jongen kom op, William riep wel de hele tijd dat ik zijn vraag negeerde, maar vervoglens is de main vraag waarmee we de discussie verder wilden helpen juist door jullie genegeerd: waarom zou ik toegeven met de stemming geknoeid te hebben als wolf? De gokker zit er vaker in dan de leugenwolf, dus als ik niks had gezegd was niemand erover gevallen.
Of dit precies klopt weet ik niet, maar ik begon er al eerder over en daarna kwam jij pas met je excuus
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: Perry26 op 19 juni 2022, 00:22:36
Ik zal het wel voor je voorkouwen William, aangezien je weigert na te denken.

Er is hier iemand geweest, die is dood. Dit kan alleen gecontroleerd worden door de route van deze persoon na te gaan. Dat is niet erg moeilijk, als ik roep waar ik ben en wie ik denk dat er in mijn buurlanden zit. Echter als ik zeg wie het is kunnen bepaalde mensen precies raden waar ik nu zit.
OOK. ALS. IK. GEEN. LAND. NOEM.
ER BESTAAT ZOIETS ALS LOGICA OM ACHTER DINGEN TE KOMEN DIE NIET EXPLICIET GEZEGD WORDEN.
DUS. MENSEN. KUNNEN. RADEN. WAAR. IK. ZIT. OOK. ALS. IK. GEEN. LAND. NOEM.

Also, het is net dag 1, dat is nog geen noodsituatie er kan nog genoeg gebeuren.

Er is dus 1 iemand geweest in het land die nu dood is. Dankjewel dat wilde ik horen. JE HOEFT DUS GEEN LAND TE NOEMEN MET CAPS LOCK. Dit is alles wat ik vroeg en na 5 keer vragen kom je er pas mee, maar goed ik geloofde er toch al geen hol van. Bovendien weten we al van meerdere mensen waar ze ooit zaten en daar is ook niemand op gewelpt, dus ik vraag me nog steeds af hoe de landenwelp werkt.

Citaat van: Circle op 19 juni 2022, 08:07:45
Maar volgens mij hebben we er niets aan om te weten dat er iemand is geweest, als die persoon niet meer kan bevestigen of het verhaal klopt. Als er maar 1 andere speler in dat land geweest is en die speler zit niet meer in het spel, waarom dan zo'n ingewikkeld verhaal (dat zeker niet zo overduidelijk was als Perry doet overkomen)? Zeg dan gewoon: er is niemand die de toelichting op de landactie kan bevestigen, want de enige speler die hier was is dood.

We hebben er inderdaad niks aan als er alleen een dode speler is geweest, maar daarom vroeg ik ook of iemand zijn verhaal kon bevestigen. Alleen doet meneer er heel erg moeilijk over. Hij kon inderdaad gewoon zeggen wat ik vroeg, namelijk dat de enige die er was geweest dood is. Dan was deze hele heisa er niet geweest, dus ik snap het moeilijke gedrag echt niet. Het helot in ieder geval niet echt mee voor zijn geloofwaardigheid.

Williambz

Citaat van: Perry26 op 19 juni 2022, 08:56:08
Sorry voor mijn reactie. Ik werd er een beetje moe van dat Wlliam zo doordramde terwijl ik zelf al tien miljard keer heb gezegd die info niet zo maar te gaan geven. Zoals ik al zei: ik kan het als de nood er echt is aannemlijk maken dat ik in een land zit waar nog niemand is geweest (behalve een dood goedje), dus kan ik in ieder geval niet van mijn medewolven hebben gehoord dat dit land er was.

En also, jongen kom op, William riep wel de hele tijd dat ik zijn vraag negeerde, maar vervoglens is de main vraag waarmee we de discussie verder wilden helpen juist door jullie genegeerd: waarom zou ik toegeven met de stemming geknoeid te hebben als wolf? De gokker zit er vaker in dan de leugenwolf, dus als ik niks had gezegd was niemand erover gevallen. Also dat er een land is dat ongeveer kan doen wat ik beweerde is in een landenspel vrijwel gegarandeerd, en een leugenwolf zit er maar sporadisch in, wat denken jullie dat ik ermee wilde bereiken? Want als het echt door een leugenwolf kwam had ik er makkelijk mee weggekomen door niks te zeggen. Als we dit soort punten niet bediscussieren komen we nergens.

Je hoefde maar 1 ding aan info te geven wat je nu al hebt gedaan en wat 0 risico's met zich mee bracht. Voor mij hoef je geen naam te noemen van degene die er is geweest namelijk en daar heb ik ook niet om gevraagd.

En je zou toegeven dat door een land met de stemmen is geknoeid, want anders waren we er wel achter gekomen, want jij zou anders de lynch worden perry. De BM (circle) moest namelijk niet kiezen, dus dat betekend dat er geknoeid is met stemmen. En er wordt alleen geknoeid met stemmen door een leugenwolf als een medewolf de lynch dreigt te worden. Want een leugenwolf gaat echt zijn actie niet inzetten als een goedje de lynch wordt.

Dus als je niks had gezegd had ik jou ook verdacht perry. Het is namelijk gewoon mogelijk dat de leugenwolf aanwezig is. En je wilde er blijkbaar verwarring mee bereieken wat lukt, want nog niet iedereen is overtuigd van jou slechtheid blijkbaar.

Williambz

Voor mij is het gewoon allemaal veel te toevallig.

Perry krijg net zoals Sunny 4 stemmen. Toevallig wordt 1 van die 2 gered van de lynch. Want toevallig zit perry zelf in een land waarmee hij de stemming kan manipuleren. Maar dit vertelt hij pas na de deadline, want ja anders hadden we misschien iemand anders gelyncht.

Als we vragen hoe dit zit kan toevallig niemand dit bevestigen. Is er dan niemand geweest in dit land? Jawel, maar die is toevallig al dood en hij wil de naam of het land niet noemen.

Malanaphy

Citaat van: Williambz op 19 juni 2022, 17:50:20
Voor mij is het gewoon allemaal veel te toevallig.

Perry krijg net zoals Sunny 4 stemmen. Toevallig wordt 1 van die 2 gered van de lynch. Want toevallig zit perry zelf in een land waarmee hij de stemming kan manipuleren. Maar dit vertelt hij pas na de deadline, want ja anders hadden we misschien iemand anders gelyncht.

Als we vragen hoe dit zit kan toevallig niemand dit bevestigen. Is er dan niemand geweest in dit land? Jawel, maar die is toevallig al dood en hij wil de naam of het land niet noemen.
Inderdaad hahaha, het is allemaal té toevallig
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Circle

Persoonlijk denk ik dat de Perry/William discussie nu wel lang genoeg heeft geduurd. De standpunten aan beide kanten zijn duidelijk.

Nu vind ik het echt tijd om ook wat van de anderen te horen. @BloodWolf14 @Nostalgia @fannieklm @yasu @Inuzuki @Angelique waar zijn jullie?

En Mala: jij dacht dat het ook handig kon zijn om je rol te delen? De welp kan, als hij er al is, niet meer welpen.

fannieklm

Ik weet niet wat ik van de hele discussie moet vinden.

Ja het verhaal van Perry komt heel toevallig wel goed uit.
Maar ik snap ook heel goed dat hij niet de naam van het land wil delen.
Aangezien er dan beredeneerd kan worden in welk land hij mogelijk zit.

Dat william er zo op doorgaat vind ik vreemd, hij heeft zijn info, maar blijft door gaan lijkt het wel.
Maar voor mijn gevoel wordt dat ook behoorlijk gevoed door Mala.
Dus ik zou het niet gek vinden als daar een slechtje zit.

Ik durf DF op groen te zetten door landeninfo.

Williambz

Citaat van: fannieklm op 19 juni 2022, 19:55:40
Ik weet niet wat ik van de hele discussie moet vinden.

Ja het verhaal van Perry komt heel toevallig wel goed uit.
Maar ik snap ook heel goed dat hij niet de naam van het land wil delen.
Aangezien er dan beredeneerd kan worden in welk land hij mogelijk zit.

Dat william er zo op doorgaat vind ik vreemd, hij heeft zijn info, maar blijft door gaan lijkt het wel.
Maar voor mijn gevoel wordt dat ook behoorlijk gevoed door Mala.
Dus ik zou het niet gek vinden als daar een slechtje zit.

Ik durf DF op groen te zetten door landeninfo.

Huh wacht ff. Perry's laatste post gaf pas de info die ik wilde hoor. Namelijk dat niemand zijn verhaal kan bevestigen wat ik ook had verwacht. Dus mijn laatste posts gingen dan ook over de info die hij gaf.

Dus je vind het ook heel toevallig van Perry, maar daarna schakel je vrij direct over dat je denkt dat tussen mij en mala wel een slechtje kan zitten omdat ik erover door zou gaan (wat dus niet waar is) en mala dit voedt. Erg interessante gedachte wel.

Malanaphy

Vind het eerder vreemd dat jij Perry verdedigt Fannie, zeker omdat er al meermaals benadrukt is dat het land niet van belang is en dat zowel William als ik dit ook niet wilde weten.

Perry26

Ik vind het ook grappig hoe Willian en Malaphy het bestaan van de gokker zo stellig blijven negeren :)

Malanaphy

Citaat van: Perry26 op 19 juni 2022, 20:57:44
Ik vind het ook grappig hoe Willian en Malaphy het bestaan van de gokker zo stellig blijven negeren :)
Want dat wil je nu claimen? Hoe is het anders relevant?

Malanaphy

Oké ik heb eigenlijk geen zin meer om op een reactie te wachten, mijn mening is inmiddels ruim gevormd.

Ik ben beul. Ik zit op dit moment met Nostalgia in een land, die claimt gewisseld te zijn met Perry. Ik ga dus Nostalgia beulen, zodat ik Perry beul. Als Perry dan sterft zijn zowel Nostalgia als ik confirmed goed.

Als een van hun ijzeren hein is sterf ik nu, dus vandaar dat ik dit zo benoem. Als Nostalgia niet gewisseld is met Perry maar wel ijzeren hein is dan lijkt het mij duidelijk dat ze allebei slecht zijn en Nos zo Perry wilde beschermen van de dood. Als de wissel er wel is en Perry is ijzeren hein, dan is Nostalgia alsnog goed, maar ik blijf dan van mening dat Perry slecht is dus dan zou ik zelf zeggen lynch hem alsnog.

O en, als Nostalgia en Perry slecht zijn dan ben ik er vrij zeker van dat Fannie dit ook is.

Hopelijk ben ik nu niet alsnog een detail vergeten hahahahaha

Perry26

Citaat van: Malanaphy op 19 juni 2022, 21:20:49
Citaat van: Perry26 op 19 juni 2022, 20:57:44
Want dat wil je nu claimen? Hoe is het anders relevant?
Nou jullie blijven zeggenn dat de leugenwolf de enige amdere manier is waarop ik van de lynch gered kon worden. Maar als ik niets had geclaimd was waarschijnlijk iedereen er vanuit gegaan dat ik door een gokker gered was:  die zit er immers vaker in dan de leugenwolf en kan ook stemmen manipuleren

Malanaphy