[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Circle

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:53:34
Citaat van: Circle op 18 juni 2022, 23:52:44Als je alleen bent: moet je een stem weggeven, anders krijg je 200 boete, maar je mag de stem gewoon aan jezelf geven?
Nope, die mag ik niet aan mezelf geven. Ik had hem aan inuzuki gegeven omdat die me relatief inactief leek en ik dus niet bang was dat die van stem ging wisselen.

Dus Inuzuki heeft, zonder dat ze dat wist een extra stem gekregen, waardoor haar stem op Sunny dubbel telde?

Williambz

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:55:20
Ik zei niks over overleggen William. Ik zou beter leren lezen.
Ik moet de locatie van mijn buren verraden, dat is iets anders.

Oke dan heb ik overleggen verkeerd gelezen, alleen jij kan blijkbaar ook niet lezen, want de naam van het land (zoals mala zegt) hoef ik niet. Ik wil weten of mensen eerder in je land zijn geweest. Dus alleen een ja of een nee. Maar je negeert dit nu al zo vaak dat ik er nu al geen reet meer van geloof

Perry26

Citaat van: Circle op 18 juni 2022, 23:56:48
Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:53:34
Citaat van: Circle op 18 juni 2022, 23:52:44Als je alleen bent: moet je een stem weggeven, anders krijg je 200 boete, maar je mag de stem gewoon aan jezelf geven?
Nope, die mag ik niet aan mezelf geven. Ik had hem aan inuzuki gegeven omdat die me relatief inactief leek en ik dus niet bang was dat die van stem ging wisselen.

Dus Inuzuki heeft, zonder dat ze dat wist een extra stem gekregen, waardoor haar stem op Sunny dubbel telde?
Correct

Citaat van: Malanaphy op 18 juni 2022, 23:55:36
Waar William op doelt is (lijkt mij) dat hij wil weten wie er al eerder in jouw land zijn geweest, zodat die kunnen bevestigen dat dit inderdaad de actie van dit land is. Het land zelf hoeft niet benoemd te worden op het DT want ik neem aan dat iedereen weet wat de acties zijn in alle landen waar ze zijn geweest.
Weet ik, en ik heb zo mijn redenen om dit niet te zeggen, omdat ik de locatie van de speler(s) die hier zaten en waar ik nu zit niet wil zeggen tenzij het absoluut noodzakelijk is. En als ik dit nu zeg moet ik zoveel openbaar maken dat sommigen die ik niet 100% vertrouw dit dan kunnen raden.

Ik kan wel lezen William, alleen ga ik ervan uit dat sommige spelers logica kunnen gebruiken ;)

Williambz

Perry leer ook lezen pls. Je hoeft de locaties NIET bekend te maken. Waar je zit boeit me 0,0. De vraag is zijn er meer mensen in dat land geweest. Ja of nee? Je hieft geen namen of locaties of whatever te delen.

Alleen ja of nee zeggen punt.

Perry26

Circle

Volgens mij is het verzoek nu gewoon: kunnen diegenen die de landactie herkennen zich even melden om te bevestigen of te ontkennen dat Perry een juiste beschrijving heeft gegeven van de landactie. Ik zie niet direct hoe dat een risico zou zijn.

Williambz

Citaat van: Circle op 19 juni 2022, 00:07:28
Volgens mij is het verzoek nu gewoon: kunnen diegenen die de landactie herkennen zich even melden om te bevestigen of te ontkennen dat Perry een juiste beschrijving heeft gegeven van de landactie. Ik zie niet direct hoe dat een risico zou zijn.

Precies dit

Perry ik lees gewoon wat jij zegt. Jij zegt en ik quote " omdat ik de locatie van de speler(s) die hier zaten en waar ik nu zit niet wil zeggen"

1. Als je zegt OF er wel of geen spelers zaten voldoe je nog steeds aan je eigen regel hoor. Dan zeg je niet de locatie van de spelers die hier zaten of waar jij nu zit.

Bovendien wil je dit alleen in noodsituaites zeggen, maar dat is het al, want jij bent nu verdachte nummer 1 bij meerdere mensen zo te zien. Dus ik snap niet waarom je zo terughoudend bent. Of nouja eigenlijk snap ik het wel, want het is echt een kulsmoes.

Als er andere spelers zijn die deze landenactie wel herkennen kunnen ze gewoon zeggen 'ja ik herken de actie'. Dan is er niets aan de hand, want het wil niet zeggen dat die spelers daar nog zijn, dus je doet gewoon moeilijk om niks perry.

Mijn stem blijft in ieder geval staan en ik denk dat we als goed nu wel samen kunnen stemmen om een wolf te lynchen, want deze is niet heel moeilijk te ontmaskeren lijkt mij. Tot morgen

Perry26

Ik zal het wel voor je voorkouwen William, aangezien je weigert na te denken.

Er is hier iemand geweest, die is dood. Dit kan alleen gecontroleerd worden door de route van deze persoon na te gaan. Dat is niet erg moeilijk, als ik roep waar ik ben en wie ik denk dat er in mijn buurlanden zit. Echter als ik zeg wie het is kunnen bepaalde mensen precies raden waar ik nu zit.
OOK. ALS. IK. GEEN. LAND. NOEM.
ER BESTAAT ZOIETS ALS LOGICA OM ACHTER DINGEN TE KOMEN DIE NIET EXPLICIET GEZEGD WORDEN.
DUS. MENSEN. KUNNEN. RADEN. WAAR. IK. ZIT. OOK. ALS. IK. GEEN. LAND. NOEM.

Also, het is net dag 1, dat is nog geen noodsituatie er kan nog genoeg gebeuren.

123berber

Ik ben van rol gewisseld door een landenactie en kan dus aan de uitvoerder bevestigen dat diegene waarmee m'n rol is gewisseld niet slecht is!

WCeend!! Zomerspelen 2014

Circle

Zou het nu dan niet tijd zijn om wat meer open kaart te spelen? Het lijkt me vrij veel waard om meer informatie te hebben. Het liefst waardoor we direct weten wie er slecht zijn, maar als die informatie er niet is, zou het zeker helpen om mensen af te kunnen strepen. Als Berber gewisseld is met een ander goedje, dan kunnen die 2 bevestigd worden.

Ik heb afgelopen actie een nachtactie gedaan waarmee ik de rol van Berber hoopte te achterhalen. In het land waar ik was kon een slaapwandelaar-actie gedaan worden. En aangezien Berber even geleden zijn nachtactie beschikbaar wilde stellen om Rampposi te bewijzen, heb ik zijn rol opgevraagd. Ik kreeg helaas het bericht terug dat hij geen nachtactie gedaan heeft. Dat zou verklaard kunnen worden als hij inderdaad gewisseld is. Volgens mij vinden de wisselingen vaak plaats voordat de meeste acties plaatsvinden.

Hoewel ik de verklaring van Perry niet volledig ongeloofwaardig vind (in ieder geval wat de landactie betreft), zet ik wel m'n vraagtekens bij de mogelijkheid om dat te bewijzen en de manier waarop hij dat verwoord. Nou ontspoorde dat gesprek met William door verwijten aan beide kanten, maar volgens mij hebben we er niets aan om te weten dat er iemand is geweest, als die persoon niet meer kan bevestigen of het verhaal klopt. Als er maar 1 andere speler in dat land geweest is en die speler zit niet meer in het spel, waarom dan zo'n ingewikkeld verhaal (dat zeker niet zo overduidelijk was als Perry doet overkomen)? Zeg dan gewoon: er is niemand die de toelichting op de landactie kan bevestigen, want de enige speler die hier was is dood.

Perry26

Sorry voor mijn reactie. Ik werd er een beetje moe van dat Wlliam zo doordramde terwijl ik zelf al tien miljard keer heb gezegd die info niet zo maar te gaan geven. Zoals ik al zei: ik kan het als de nood er echt is aannemlijk maken dat ik in een land zit waar nog niemand is geweest (behalve een dood goedje), dus kan ik in ieder geval niet van mijn medewolven hebben gehoord dat dit land er was.

En also, jongen kom op, William riep wel de hele tijd dat ik zijn vraag negeerde, maar vervoglens is de main vraag waarmee we de discussie verder wilden helpen juist door jullie genegeerd: waarom zou ik toegeven met de stemming geknoeid te hebben als wolf? De gokker zit er vaker in dan de leugenwolf, dus als ik niks had gezegd was niemand erover gevallen. Also dat er een land is dat ongeveer kan doen wat ik beweerde is in een landenspel vrijwel gegarandeerd, en een leugenwolf zit er maar sporadisch in, wat denken jullie dat ik ermee wilde bereiken? Want als het echt door een leugenwolf kwam had ik er makkelijk mee weggekomen door niks te zeggen. Als we dit soort punten niet bediscussieren komen we nergens.

123berber

Nacht 2 was mijn actie ook mislukt, ik vermoed door een yeti. Mogelijk hebben we daarmee dus een bewezen burger ook te pakken.

WCeend!! Zomerspelen 2014

Malanaphy

Denken we dat er geen normale welp in zit?

Want dan is het misschien handig als ik ook mijn rol deel
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Perry, het lijkt mij handig als jij gewoon de namen deelt van de spelers die in jouw land zijn geweest. Niets meer en niets minder, gewoon de namen
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.