Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Nostalgia

fannieklm

Citaat van: Malanaphy op 19 juni 2022, 21:44:44
Kijk eens aan!

Doei Fannie :D

Lekker makkelijk weer....
Wat is dit het potje val fannie aan op niets zeggende redenen?

Hoe moest ik in godsnaam als slechtje (wat ik niet ben, maar okee) weten wat perry was. Want newsflash een sjamaan zit niet op het wolvenboard he....

Jullie geven aan dat ik niks nuttigs bijdraag. Maar als ik dat wel doe wordt ik beticht als slecht...
Kan iemand me alsje blieft vertellen waarom ik nu slecht ben?
Want het enige wat ik zie is dat ik perry 'verdedigd' zou hebben

Malanaphy

Citaat van: fannieklm op 19 juni 2022, 22:12:52
Citaat van: Malanaphy op 19 juni 2022, 21:44:44
Kijk eens aan!

Doei Fannie :D

Lekker makkelijk weer....
Wat is dit het potje val fannie aan op niets zeggende redenen?

Hoe moest ik in godsnaam als slechtje (wat ik niet ben, maar okee) weten wat perry was. Want newsflash een sjamaan zit niet op het wolvenboard he....

Jullie geven aan dat ik niks nuttigs bijdraag. Maar als ik dat wel doe wordt ik beticht als slecht...
Kan iemand me alsje blieft vertellen waarom ik nu slecht ben?
Want het enige wat ik zie is dat ik perry 'verdedigd' zou hebben

Jouw verdediging naar Perry toe is voor mij de doorslaggevende reden ja, hoe "subtiel" je het ook wil doen lijken. Maar zoals je kan zien aan mijn stemgedrag verdacht ik je al eerder. Ik denk dat jij wel bewust was van dat Perry slecht was. Ik vond het ook raar dat jij mee ging met zijn idee om op aappen te stemmen, zeker vanwege de beredenering "beter dan iemand anders". Zelfs vorige dag heb je nog op aappen gestemd.

Of Perry nu écht in een stem-manipulatieland zat is onduidelijk, maar je maakt gezien je stem op aappen in mijn inzien ook grotere kans op leugenwolf. Zeker omdat conversiewolf er sowieso niet in zit* zal de kans op leugenwolf ook iets groter zijn lijkt me.

*Toch? Of begreep ik dit verkeerd? I mean het zou kunnen dat dan Berber en Angelique ook slecht zijn maar is die kans groot? Wellicht dat iemand anders dat beter kan inschatten
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Angelique

Ik zal nog eens even niet kijken terwijl ik F1 kijk  :D. Maar dit is wel een mooie ontwikkeling. Al is het 'maar' een hulpje, sowieso beter dan een goedje of neutraaltje  O0.

Klopt dat ik niet zo heel actief ben in het dtopic, ik ben daar eigenlijk altijd heel slecht in  XD. Maar moet bekennen dat ik ook niet zo heel actief ben in de landentopics, heb al een aantal keer alleen gezeten (nu niet) en de acties zijn ook vaak niet zo interessant. Dus merk dat ik het ook gewoon vergeet.

Ik zie op dit moment eigenlijk maar 1 kandidaat voor mijn stem, denk dat we daar niet echt omheen kunnen. Ik weet ook niet zo goed wat ik er nog meer aan kan toevoegen...

En om even in te gaan op de opmerking hierboven, er zouden potentieel ook meerdere conversiewolven in kunnen zitten. Maar waarom dan opeens ik en berber potentieel slecht zouden kunnen zijn snap ik niet XD.

Malanaphy

Citaat van: Angelique op 19 juni 2022, 23:26:13
En om even in te gaan op de opmerking hierboven, er zouden potentieel ook meerdere conversiewolven in kunnen zitten. Maar waarom dan opeens ik en berber potentieel slecht zouden kunnen zijn snap ik niet XD.
In het geval dat de reneiz actue verzonnen was bedoel ik, maar dat lijkt me een kleine kans
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Citaat van: Perry26 op 19 juni 2022, 20:57:44
Ik vind het ook grappig hoe Willian en Malaphy het bestaan van de gokker zo stellig blijven negeren :)

Ja vind ik ook wel grappig, maar we hadden toch maar weer gelijk dat je slecht was

Williambz

Mijn stem gaat ook naar Fannie. Zelf denk ik dat slecht al wel doorhad dat Perry slecht was. Dan blijft nog de optie van leugenwolf of de optie dat Perry echt in een land zat over. Maar het feit dat Fannie ook nog Perry verdedigd en de aandacht eigenlijk richting malanaphy of mij wilt schuiven vind ik erg raar. Het blijkt dat mala en ik iig goed zaten. Hij was weliswaar hulpje, maar ik denk dat Fannie meer wist hiervan en Perry wilde helpen

Inuzuki

Oke, zoals beloofd vanaf vandaag ben ik weer in de gelegenheid om een stuk actiever te zijn!

Om toch nog een beetje meer kleur te bekennen (als is dat met terugwerkende kracht). Ik vond de discussie tussen Perry en William best interessant. Tot het punt waar Perry over de gokker begon te schreeuwen vond ik het eerlijk gezegd helemaal niet zo ongeloofwaardig. Als ik stemmen ving en ik zit in een land waar ik een stem dubbel zou kunnen laten kennen zou ik het ook doen. En een land waar stemmen gemanipuleerd worden klinkt niet heel onlogisch, ik verwacht eigenlijk wel zoiets. Echter toen hij vervolgens heel hard ging roepen dat we totaal de gokker vergaten en dus bijna leek te wisselen van verklaring hoe de stemmen gemanipuleerd waren draaide ik ook wat om  XD

Citaat van: Perry26 op 19 juni 2022, 08:56:08
En also, jongen kom op, William riep wel de hele tijd dat ik zijn vraag negeerde, maar vervoglens is de main vraag waarmee we de discussie verder wilden helpen juist door jullie genegeerd: waarom zou ik toegeven met de stemming geknoeid te hebben als wolf? De gokker zit er vaker in dan de leugenwolf, dus als ik niks had gezegd was niemand erover gevallen. Also dat er een land is dat ongeveer kan doen wat ik beweerde is in een landenspel vrijwel gegarandeerd, en een leugenwolf zit er maar sporadisch in, wat denken jullie dat ik ermee wilde bereiken? Want als het echt door een leugenwolf kwam had ik er makkelijk mee weggekomen door niks te zeggen. Als we dit soort punten niet bediscussieren komen we nergens.
Dit vind ik ook op dit moment nog wel een mooie post. In eerste instantie roept hij dus dat het een land was waardoor er met de stemmen is geknoeid. Maar hier is het dus toch wel weer een gokker en lijkt hij te benadrukken dat er in elk geval geen leugenwolf is want die zit er heel sporadisch maar in? Voor mijn gevoel zien we de leugenwolf minstens net zo vaak in spellen dan gokker toch?
Ik heb dus toch inderdaad het gevoel dat er wellicht wel een leugenwolf met de stemmen iets heeft gedaan? Als hij gewoon sjamaan was en wel door de landenactie een extra stem had, waarom dan zulke vreemde sprongen maken?

Aan de andere kant komt nu dus de naam van fannie naar boven. En die snap ik ook wel, die lijkt al een paar dagen een beetje overal tussendoor te glippen en als het dus inderdaad een leugenwolf zou zijn  moet er dus iemand zijn die nog naar sunny is gewisseld en hier is ze een kandidaat voor zo te zien? Dit in combinatie met het feit dat ze het (voorzichtig) voor hem opnam spreekt niet in haar voordeel. Het enige waar mijn hoofd wel een beetje een error krijgt: in een niet-netwerk spel kan een sjamaan net zo makkelijk een wolf vinden, maar hoe benader je als sjamaan een wolf? Er zijn ongetwijfeld wat landen die acties hebben waar je zonder in een openbaar landentopic iets te posten iemand kan benaderen? Als fannie inderdaad leugenwolf is en haar stem heeft gewisseld, dan moet dat volgens mij via een landenactie zijn gegaan dat de wolven en perry elkaar wisten te vinden. Het zou in dat geval ook misschien interessant zijn als iemand in zo'n land komt of is geweest om te kijken wie hier afgelopen dagen is geweest? Ik verwacht dat er ergen een prive perry-wolf contact momentje moet zijn geweest en daar moet dus mogelijk ook een wolf te vinden zijn?

123berber

Net als vorige nacht ga ik weer voor Fannie. Voor mij blijft het nu nog op basis van gutsfeeling.

Meer en dieper op het spel ingaan doe ik zodra ik thuis ben en niet in slaap val!

WCeend!! Zomerspelen 2014

fannieklm

Allemaal leuk dit allemaal maar even een aantal dingen:

1) Ik heb nog NOOIT met Perry in een land gezeten
2) Ik stemde Aappen door zijn nergens op slaande verdenking op mij
3) zie Inu's opmerking over sjamaan die ik gisteren ook al zon beetje maakte
4) Waarom ziet niemand dat deze trein te makkelijk gaat...
5) Jullie hebben de verkeerde, en de wolven lachen in hun vuisten...

Citaat van: Malanaphy op 19 juni 2022, 22:48:46
Maar zoals je kan zien aan mijn stemgedrag verdacht ik je al eerder.
Maar waarom dan? Dat is het punt dat ik nog niet snap

yasu

Fannie staat ook al sinds dag 1 op mijn lijstje dus ik kan me daar erg goed in vinden, zeker nu perry als sjamaan is gestorven en zij elkaar wel een beetje subtiel leken te beschermen.. al heb ik ook nog steeds een erg slecht gevoel bij berrie, maar hij stemt nu ook op fannie... Maar voor nu is er wel meer negatief te roepen over fannie natuurlijk ;D

Ik vraag me wel nog af hoe en waar er contact is kunnen maken tussen board/off-board.. Zijn er mensen die landen hebben gevonden waar Perry en Fannie samen zijn geweest? misschien kunnen we daar nog meer informatie uit halen. Of zijn er landen waarbij je communicatie tussen elkaar op kan zetten waar iemand van weet?

yasu

Citaat van: Circle op 19 juni 2022, 18:46:20
Persoonlijk denk ik dat de Perry/William discussie nu wel lang genoeg heeft geduurd. De standpunten aan beide kanten zijn duidelijk.

Nu vind ik het echt tijd om ook wat van de anderen te horen. @BloodWolf14 @Nostalgia @fannieklm @yasu @Inuzuki @Angelique waar zijn jullie?

En Mala: jij dacht dat het ook handig kon zijn om je rol te delen? De welp kan, als hij er al is, niet meer welpen.

Sorry.. was gister hele dag niet online, zie nu deze vraag ook nog aan me..
Ik ben in Nieuw Zeeland XD heb ik ook pas een paar keer genoemd nu in het dt XD

Malanaphy

Citaat van: fannieklm op 20 juni 2022, 09:22:04
Allemaal leuk dit allemaal maar even een aantal dingen:

1) Ik heb nog NOOIT met Perry in een land gezeten
2) Ik stemde Aappen door zijn nergens op slaande verdenking op mij
3) zie Inu's opmerking over sjamaan die ik gisteren ook al zon beetje maakte
4) Waarom ziet niemand dat deze trein te makkelijk gaat...
5) Jullie hebben de verkeerde, en de wolven lachen in hun vuisten...

Citaat van: Malanaphy op 19 juni 2022, 22:48:46
Maar zoals je kan zien aan mijn stemgedrag verdacht ik je al eerder.
Maar waarom dan? Dat is het punt dat ik nog niet snap
Ik benoem mijn redenen om jou te verdenken letterlijk na die zin én je reageert hierboven er ook al op.... hahahaha

Er is overigens geen "trein" en makkelijk gaat ie al helemaal niet. Er zijn gewoon meerdere mensen die jou door het spel heen zijn gaan verdenken, allemaal met hun eigen redenen. En zelfs al heb je Perry niet privé gesproken, je kunt nog steeds het vermoeden hebben gehad dat hij slecht was.

Malanaphy

123berber

Ik wil trouwens inmiddels wel iets meer open kaart spelen.

Zoals jullie weten ben ik door een landenactie mijn oorspronkelijke bewijsbare rol verloren. Ik heb als nieuwe rol een neutrale rol gekregen, en aangezien nog niemand zich als tweede heeft gemeld ben ik bang dat dit een slecht neutraaltje is.

Als diegene niks van zich laat horen ga ik mijn oude rol hier delen, want die zou in potentie erg tegen ons kunnen werken.

WCeend!! Zomerspelen 2014