[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Perry26

Citaat van: Circle op 18 juni 2022, 23:38:19
Het lijkt me best aannemelijk dat er een landactie is waarbij de stemming op een bepaalde manier gemanipuleerd kan worden, maar het is wel heel toevallig dat Perry daar is en ook nog eens (vrij onverwacht) op lynch terecht komt. Ik zou wel heel graag meer horen over hoe die actie dan precies werkt.
Ik mag één persoon een extra stem geven of moet €200 betalen. Als hier meerdere mensen zijn verliest iedereen hier zijn stem en mogen we geen stemmen weg meer geven. Omdat ik het een redelijk risico vind dat mensen mij weer proberen te lynchen ben ik hier gebleven.

Citaat van: Malanaphy op 18 juni 2022, 23:40:32
Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:37:59
Citaat van: Williambz op 18 juni 2022, 23:34:59
Ik vind het ook niet geloofwaardig, want het is veel te toevallig. Maar nogmaals zijn er mensen die je verhaal bevestigen?
Nogmaals: wat is je alternatieve theorie? Waarom zou ik ervoor uitkomen de stemming te hebben gemanipuleerd als ik dat niet heb gedaan?
Omdat de conclusie al getrokken is anders dat je leugenwolf bent? XD
Die snap ik niet, als ik leugenwolf was kan Sunny niet gelynched zijn. Mijn stem stond immers op Sunny

Williambz

Ik vind het ook niet geloofwaardig, want het is veel te toevallig. Maar nogmaals zijn er mensen die je verhaal bevestigen?
Nogmaals: wat is je alternatieve theorie? Waarom zou ik ervoor uitkomen de stemming te hebben gemanipuleerd als ik dat niet heb gedaan?

Mijn theorie is dat jij wolf bent en dat een leugenwolf (jij of een medewolf) de stemming heeft gemanipuleerd. Nu kom jij met een claim dat dit een landenactie was. Maar ik heb nu al 2x gevraagd of mensen dit kunnen bevestigen als zij ook in dit land waren geweest, maar deze vraag negeer je blijkbaar.

Perry26

Citaat van: Williambz op 18 juni 2022, 23:42:27

Mijn theorie is dat jij wolf bent en dat een leugenwolf (jij of een medewolf) de stemming heeft gemanipuleerd. Nu kom jij met een claim dat dit een landenactie was. Maar ik heb nu al 2x gevraagd of mensen dit kunnen bevestigen als zij ook in dit land waren geweest, maar deze vraag negeer je blijkbaar.
Je zou wel kunnen theoretiseren dat ik werd beschermd door een leugenwolf, maar volgens mijn telling was de stemming 4-4-4 (4 op berber, 4 op Sunny, 4 op mij), dus dan moet ik actief zijn beschermd door 2 leugenwolven, denken jullie dat dan?

Williambz

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:41:34
Citaat van: Circle op 18 juni 2022, 23:38:19
Het lijkt me best aannemelijk dat er een landactie is waarbij de stemming op een bepaalde manier gemanipuleerd kan worden, maar het is wel heel toevallig dat Perry daar is en ook nog eens (vrij onverwacht) op lynch terecht komt. Ik zou wel heel graag meer horen over hoe die actie dan precies werkt.
Ik mag één persoon een extra stem geven of moet €200 betalen. Als hier meerdere mensen zijn verliest iedereen hier zijn stem en mogen we geen stemmen weg meer geven. Omdat ik het een redelijk risico vind dat mensen mij weer proberen te lynchen ben ik hier gebleven.

Citaat van: Malanaphy op 18 juni 2022, 23:40:32
Omdat de conclusie al getrokken is anders dat je leugenwolf bent? XD
Die snap ik niet, als ik leugenwolf was kan Sunny niet gelynched zijn. Mijn stem stond immers op Sunny

Een medewolf van jou kan wel leugenwolf zijn. En zijn in jou land eerder mensen geweest?

Perry26

Oh wacht, ik snap hem al

Dus één van de leugenwolven stemde Berrie/mij en wisselde dan naar Sunny dus volgens jullie? Dan heb ik een vraag voor je: wie zou dit dan kunnen zijn?

Williambz

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:43:23
Citaat van: Williambz op 18 juni 2022, 23:42:27

Je zou wel kunnen theoretiseren dat ik werd beschermd door een leugenwolf, maar volgens mijn telling was de stemming 4-4-4 (4 op berber, 4 op Sunny, 4 op mij), dus dan moet ik actief zijn beschermd door 2 leugenwolven, denken jullie dat dan?

Nietes 1 leugenwolf is genoeg. Als de leugenwolf op bijv. Berber of perry lijkt te stemmen kan ie zijn stem naar sunny switchen

Williambz

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:44:45
Oh wacht, ik snap hem al

Dus één van de leugenwolven stemde Berrie/mij en wisselde dan naar Sunny dus volgens jullie? Dan heb ik een vraag voor je: wie zou dit dan kunnen zijn?

Nou dit zouden (als ik mezelf niet meereken) 7 mensen kunnen zijn. Dus heel erg goed mogelijk. En waarom negeer je mijn vraag steeds of er mensen in jou land zijn geweest?

Perry26

Citaat van: Williambz op 18 juni 2022, 23:46:14
En waarom negeer je mijn vraag steeds of er mensen in jou land zijn geweest?
Dat lijkt me super overduidelijk: Dit gaat lastig te bevestigen worden maar niet geheel onmogelijk. Moet ik alleen even locaties van mensen om mij heen gaan bespreken dus dat doe ik liever alleen als laatste redmiddel als het even kan.

Malanaphy

Oh wacht, ik snap hem al

Ik vind dit een irrelevante vraag want dit is geheel afhankelijk van of jij echt wolf bent of niet. Maar in het geval van ja zou ik kijken naar de Berber stemmers of Sunny. Nostalgia ging als eerst op jou en als William die leugenwolf was zou hij nu vast niet zo tegen jou in gaan (als eerste).
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Malanaphy

Citaat van: Malanaphy op 18 juni 2022, 23:47:44
Oh wacht, ik snap hem al

Ik vind dit een irrelevante vraag want dit is geheel afhankelijk van of jij echt wolf bent of niet. Maar in het geval van ja zou ik kijken naar de Berber stemmers of Sunny. Nostalgia ging als eerst op jou en als William die leugenwolf was zou hij nu vast niet zo tegen jou in gaan (als eerste).
Whoops, Sunny moest Fannie zijn
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Circle

Begrijp ik de landactie zo goed:

Als je alleen bent: moet je een stem weggeven, anders krijg je 200 boete, maar je mag de stem gewoon aan jezelf geven?

Meerdere bezoekers: niemand mag stemmen en er wordt geen stem weggegeven?

Perry26

Citaat van: Circle op 18 juni 2022, 23:52:44Als je alleen bent: moet je een stem weggeven, anders krijg je 200 boete, maar je mag de stem gewoon aan jezelf geven?
Nope, die mag ik niet aan mezelf geven. Ik had hem aan inuzuki gegeven omdat die me relatief inactief leek en ik dus niet bang was dat die van stem ging wisselen.

Williambz

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:41:34

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:46:53

Dat lijkt me super overduidelijk: Dit gaat lastig te bevestigen worden maar niet geheel onmogelijk. Moet ik alleen even locaties van mensen om mij heen gaan bespreken dus dat doe ik liever alleen als laatste redmiddel als het even kan.

Haha betrapt. In de eerste quote beweert perry alleen te zijn, want anders verliest iedereen zijn stem en perry had wel een stem, dus zou hij alleen moeten zijn.

En in de 2e quote zegr hij te moeten overleggen net de mensen om zich heen. Alleen wordt dit een beetje lastig op een landenboard waar je alleen zit. Of heb je soms nog een wolvenboard? Haha hier lul je jezelf niet meer uit perry

Perry26

Ik zei niks over overleggen William. Ik zou beter leren lezen.
Ik moet de locatie van mijn buren verraden, dat is iets anders.

Malanaphy

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:46:53

Waar William op doelt is (lijkt mij) dat hij wil weten wie er al eerder in jouw land zijn geweest, zodat die kunnen bevestigen dat dit inderdaad de actie van dit land is. Het land zelf hoeft niet benoemd te worden op het DT want ik neem aan dat iedereen weet wat de acties zijn in alle landen waar ze zijn geweest.