[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Perry26

Vond ik ook, en heb ik ook gedaan toch? Maar met de kennis van nu weten we dat een wolf ook zou willen dat die gedeeld gaan worden  net zoals een goedje toch?

Aappen21

wat berber zijn rol ook mag zijn. het is absoluut bizar dat berber zoveel heeft overleeft. daarbij voel ik me door slecht heel bespeeld. wij als goed lijken geen strakke vuist te kunnen vormen. we moeten morgen meer samenwerken
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Williambz

Circle jij moet kiezen tussen sunny en perry denk ik? Waarom is het sunny geworden?

Ik denk wel dat we als goed echt tot eenzelfde keuze moeten komen, want het gaat echt slecht.

Malanaphy

Zit er een leugenwolf in?

Dat spreekt namelijk in Perrys nadeel uiteraard. Denk dat tussen hem en Berber er wel een slechtje moet zitten...
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Perry26

Citaat van: Williambz op 18 juni 2022, 23:26:55
Circle jij moet kiezen tussen sunny en perry denk ik? Waarom is het sunny geworden?
Ik zal maar vast toegeven dat ik met een landactie had waarmee ik de stemming kon manipuleren, en dat ook heb gedaan om mezelf te beschermen. Als het goed is kon circle dus niet kiezen.

Williambz

Citaat van: Malanaphy op 18 juni 2022, 23:28:16

Dat spreekt namelijk in Perrys nadeel uiteraard. Denk dat tussen hem en Berber er wel een slechtje moet zitten...

Of circle heeft moeten kiezen als BM. Als circle niet heeft moeten kiezen zit er een leugenwolf in.

Ik denk zelf ook dat er een slechtje tussen perry en berber zit, maar slecht ontspringt steeds de dans

Williambz

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:29:04
Ik zal maar vast toegeven dat ik met een landactie had waarmee ik de stemming kon manipuleren, en dat ook heb gedaan om mezelf te beschermen. Als het goed is kon circle dus niet kiezen.

En het is niet toevallig een leugenwolf? Want eerlijk gezegd ben ik nu heel erg sceptisch tegenover deze claim. Zijn er in dit land eerder mensen geweest die dit kunnen bevestigen?

Malanaphy

Citaat van: Williambz op 18 juni 2022, 23:30:10
Citaat van: Malanaphy op 18 juni 2022, 23:28:16

Of circle heeft moeten kiezen als BM. Als circle niet heeft moeten kiezen zit er een leugenwolf in.

Dat zou er dan bij hebben gestaan dacht ik.

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:29:04
Ja sorry maar hier geloof ik echt geen zak van lmao. Waarom zei je dat niet van tevoren dan, als jij er dus toch niet uit zou liggen? Dan hadden mensen wellicht op Berber gestemd ipv jou
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Williambz

Ja ik geloof er eigenlijk ook heel weinig van. Tenzij mensen ook in dit land zijn geweest die dit kunnen bevestigen. Als er hier geen mensen zijn geweest wil ik graag de naam van dit land anders gaat mijn stem weer meteen op perry

Perry26

Citaat van: Malanaphy op 18 juni 2022, 23:31:27
Ja sorry maar hier geloof ik echt geen zak van lmao. Waarom zei je dat niet van tevoren dan, als jij er dus toch niet uit zou liggen? Dan hadden mensen wellicht op Berber gestemd ipv jou

? Dat vind je niet geloofwaardig? Wat is je alternatieve theorie dan, dat ik dit zeg wetende dat er een leugenwolf inzit?

Maargoed, in het geval dat sunny wolf was wilde  ik uiteraard niet de wolven de kans geven de lynch te kapen. De stemmen op mij hadden best een reddingactie voor sunny/berber kunnen zijn immers.

Williambz

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:33:50

? Dat vind je niet geloofwaardig? Wat is je alternatieve theorie dan, dat ik dit zeg wetende dat er een leugenwolf inzit?

Maargoed, in het geval dat sunny wolf was wilde  ik uiteraard niet de wolven de kans geven de lynch te kapen. De stemmen op mij hadden best een reddingactie voor sunny/berber kunnen zijn immers.

Ik vind het ook niet geloofwaardig, want het is veel te toevallig. Maar nogmaals zijn er mensen die je verhaal bevestigen?

Angelique

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:33:50

Moet bekennen dat dat laatste wat jij zegt ook hetgene was wat bij mij in mijn hoofd opkwam. Vond het wel frappant al die stemmen opeens, seemingly vanuit het niets voor mijn gevoel.

Niet gezegd hebbende dat de Perry stemmers het per definitie fout hebben, het kan nog steeds allemaal.

Perry26

Citaat van: Williambz op 18 juni 2022, 23:34:59
Ik vind het ook niet geloofwaardig, want het is veel te toevallig. Maar nogmaals zijn er mensen die je verhaal bevestigen?
Nogmaals: wat is je alternatieve theorie? Waarom zou ik ervoor uitkomen de stemming te hebben gemanipuleerd als ik dat niet heb gedaan?

Circle

Ik heb inderdaad niet hoeven kiezen.

Het lijkt me best aannemelijk dat er een landactie is waarbij de stemming op een bepaalde manier gemanipuleerd kan worden, maar het is wel heel toevallig dat Perry daar is en ook nog eens (vrij onverwacht) op lynch terecht komt. Ik zou wel heel graag meer horen over hoe die actie dan precies werkt.

Malanaphy

Citaat van: Perry26 op 18 juni 2022, 23:37:59
Citaat van: Williambz op 18 juni 2022, 23:34:59
Nogmaals: wat is je alternatieve theorie? Waarom zou ik ervoor uitkomen de stemming te hebben gemanipuleerd als ik dat niet heb gedaan?
Omdat de conclusie al getrokken is anders dat je leugenwolf bent? XD