[Centrale discussie] Dat ligt zo dichtbij, ze heeft hem vanuit dat land vermoord

Gestart door adriaan, 10 juni 2022, 15:12:00

Vorige topic - Volgende topic

Williambz

Wisselaar wellicht? Misschien zelfs Yeti.

Maar wat je geloofwaardig vind is inderdaad persoonsgebonden

Perry26

Citaat van: Williambz op 16 juni 2022, 22:04:46
Wisselaar wellicht? Misschien zelfs Yeti.
Rampossi is ervaren genoeg op dit forum om te weten dat dat nooit gaat werken. Mensen gaan dan massaal op je stemmen tot je precies vertelt wanneer je buiten bent geweest / met wie je gewisselt hebt.

Claimen dat er 2 mislukte wissels zijn geweest / je nog niet buiten bent geweest is volstrekt ongeloofwaardig dus moeten er medewolven dan gaan claimen gewisseld te zijn / mislukte nachtacties te hebben gehad om hem in te dekken. En dat gaan zijn medewolven echt nooit doen want dat hou je echt nooit langen dan één dag vol.

Williambz

Als rampposi ervaren genoeg is om te weten dat dat niet werkt is hij ook ervaren genoeg om te weten dat slotenmakersclaim niet werkt

Hij claimt nu immers twee mensen te hebben opgesloten wat totaal niet is bewezen, dus een slotenmakersclaim maakt het voor mij niet geloofwaardiger dat hij convsrsiewolf is perry.

Circle

Ik niet overtuigd dat Rampposi slecht is, maar nog minder van Berber of welke andere speler dan ook. En de boodschap dan maar slecht te kiezen overtuigt me ook niet om iemand anders te stemmen. Ik kan me de frustratie voorstellen (mocht hij echt slotenmaker zijn), maar het helpt niet.

Aappen21

Citaat van: Circle op 16 juni 2022, 22:08:05
@Aappen21 @BloodWolf14 @Nostalgia

Wat vinden jullie ervan? Nog nieuwe inzichten?

ik ben bang dat we het echte slechtje (fannie) over het hoofd aan het zien zijn. Tevens is het statistisch gexien aannemelijker dat hij wolf is rampsi wolf is dan berber. ik heb niet hele spel kunnen terug lezsn want bezoek. maar ik wil je heel erg op het hard drukken dat ik fannie heel heel erg verdenk.
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Malanaphy

Ben vergeten mijn stem te veranderen sorry, wilde hem terug zetten op fannie. Maar het had vgm niet uitgemaakt.

Fijn dat we nu geen lunch hebben gehad maar we gaan wel echt niet lekker tot nu toe... Ik heb een slecht gevoel bij de mensen die als eerste op Rampposi zijn gegaan. Ik heb het idee dat andere mensen (waaronder ikzelf) zijn gaan volgen wegens de kansberekening maar William had achteraf gelijk. Ik durf hem en de mensen die op een compleet ander iemand hebben gestemd buiten Rampossi/Berber (Dragonfly, Bloodwolf) nu wel meer te vertrouwen.

Ik denk dat bij zowel Fannie als bij Perry goed een wolf kan zitten, wellicht bij allebei. Heb het idee dat er hier een spelletje is gespeeld met ons. Ik begrijp nog steeds de verdenkingen op Berber niet dus als iemand dit nu alsjeblieft kort maar krachtig kan toelichten dan ben ik je dankbaar (ik vraag hier al een tijdje om hahaha)
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

fannieklm

@Aappen21 ik volg jou echt niet...
Je verwijt me een misverstand, wat ik al uitgelegd heb.
@yasu wil je bevestigen dat het zo is gegaan.

En nodigt me wel uit naar het reneiz land 🤯
Het voelt als zwartmaken, dus mijn stem heb je!

Aappen21

ik wil alvast aankondingen dat ik mezelf lynch bescherm heb gegeven... toch dan maar even een prins (6)

ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet netwerken echt moeilijk vind. net zoals gisteren zit ik weer helemaal alleen. Ik heb geen informatie en ga volgens mij ook niets krijgen. de stemming van ramp was een ramp. Ik ga maar voor nu mijn stem op fannie zetten. Maar ik vind het heel moeilijk zeker omdat ik echt mensen heel erg op hele kleine dingen moet pakken.

Malanaphy

Citaat van: Aappen21 op 16 juni 2022, 23:03:56ik moet eerlijk zeggen dat ik het niet netwerken echt moeilijk vind. net zoals gisteren zit ik weer helemaal alleen. Ik heb geen informatie en ga volgens mij ook niets krijgen. de stemming van ramp was een ramp. Ik ga maar voor nu mijn stem op fannie zetten. Maar ik vind het heel moeilijk zeker omdat ik echt mensen heel erg op hele kleine dingen moet pakken.
Ik zit met precies hetzelfde hahaha, ik volg dit spel echt voor geen ene moer meer en zo'n cryptisch bericht van Fannie helpt daar ook niet bij :').
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

fannieklm

Hoezo ben ik cryptisch, ik heb eerder al aangegeven hoe het speeldag 1 is gegaan. En ik vraag yasu die toen bij me was te bevestigen dat het zo is gegaan.
Ik zit op mijn mobiel, dus krijg het nu niet makkelijk terug gezocht en netjes in quote verwekt.
Laat me even weten als ik het morge  op de laptop erbij moet pakken.

Aappen21

Citaat van: fannieklm op 16 juni 2022, 23:01:33
@Aappen21 ik volg jou echt niet...
Je verwijt me een misverstand, wat ik al uitgelegd heb.
@yasu wil je bevestigen dat het zo is gegaan.

En nodigt me wel uit naar het reneiz land 🤯
Het voelt als zwartmaken, dus mijn stem heb je!

ja maar die reneiz actie was toen ik je nog vertrouwde. en ondanks dat ik visie heel moeilijk te volgen vind ga ik het toch proberen. Ik ga voorlopig nog niet op je stemmen. Hoe meer ik er over na denk hoe moeilijker ik het vind dit geen goedjes discussie/modder gooien vind. Wat ook deels mijn schuld is. Ik ga er even goed over na denken.

En ik heb nu twee in het dtropic gewaarschuwd: het is nutteloos mij te lynchen. je kan me niet lynchen. ik ben een grote egowist in dit soort acties.

yasu

Zit ook op telefoon.. maar ja ik Kan fannies verhaal wel bevestigen. Misschien hadden we in the end niet de juiste keus gemaakt wie te beschermen voor de lynch.. ik opperde Katz doordat ik bang was dat wolven zouden springen op de spoiler in het speltopic.. en toen gingen we voor bloodwolf omdat hij altijd erg op de voorgrond normaliter is en onlangs wat aappen zegt het vaak voor elkaar krijgt zichzelf vroeg gelyncht te krijgen.. dit kan hij zelf vast bevestigen xD

Oh en aappen leuk geprobeerd, maar ik heb opgeschreven wat in de landen kon waar ik was.. en in dat land kon je alleen iemand voor de volgende lynch beschermen die niet op dat moment in het land zelf zou zijn. Dus als het goed is kunnen we als we willen je net zo graag lynchen :)

Ik ben nu aangekomen in blijkbaar het reneiz land en kan iig alle verhalen daarover bevestigen xD wil het hele gesprek daar nog een keer doorlezen morgen, want met een snelle blik dacht ik soms echt van "wat voor vage dingen worden hier geroepen door sommigen".. vind wel dat berrie daar een heel stuk beter over komt wat hem bij mij iets laat zakken. Al vind ik nog steeds berrie wel een enorm slimme slecht speler en zie ik nog altijd wel alle zaken die hij dan ook top doet als hij slecht is... Maar ik heb nu meer twijfel :')

Aappen21

dat stond er niet vriend. yasu, er stond je kan Iemandbeschermen. ik heb ook geen commentaar gehad van adriaan dat ik niet kan lezen. dus lynch me, ik ga die uitdaging wel aan.

123berber

Voor jullie info. Nieuw-Zeeland is het Reinez land waar je rollen kon opvragen. Ga er vooral heen als je het topic wil checken, maar er is geen actie meer te doen nu!

WCeend!! Zomerspelen 2014