[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Robin was bij waterwork die heeft hem gepusht om te wateren nadat hij preister claimde, dat heeft ie hier in dt gezet en na met hem gepraat te hebben. Ik geloof niet dat Robin slecht is. Wit zou dan logischer zijn maar nee. Dus william of je zit in een tunnel of je bent nu zo overduidelijk slecht. Want deze discussie gaat ook verder nergens over en gaat al 3 dagen precies om hetzelfde

Robin89

Citaat van: Williambz op 13 juni 2022, 13:07:54
Sorry wat een bullshit robin. BW was de 1e die zei dat hij dacht dat WW geen priester was en toen kwam IK (niet jij) met de 1e switch naar waterwork omdat ik dacht dat ie ketter was. Na mijn uitleg kwam jij pas dat je die dag met hem optrok en hem zogenaamd door had

Wat een ongelooflijke onzin dit... zonder mij had Waterwork die zogenaamde priesteractie niet eens gedaan XD
Lezen is niet jouw sterkste kant he? En omdat ik die dag met Waterwork op pad was, was ik niet als eerste in staat om ook hier mijn stem + toelichting te plaatsen.

Robin89

Citaat van: Robin89 op  9 juni 2022, 17:46:09
Ik vind het toch lastig om een keuze te maken merk ik. Bij Rampposi ben ik door de stuiptrekkingen die hij nu lijkt te maken bang dat hij het heel graag nog 1 nachtje wil rekken... en dan vrees ik ook dat hij misschien nog iemand wil converteren vannacht. BW is voor mij echt een overduidelijke wolf en Maarten is dat eigenlijk ook nog steeds (hebben we hem hier überhaupt nog terug gezien na de vorige nacht? XD) Omdat ik vanavond geen tijd meer heb, ga ik nu moeten stemmen en dan ga ik toch voor Rampposi omdat ik er geen goed gevoel bij krijg dat hij er alles aan lijkt te doen om deze nacht maar te overleven...

Overigens aappen: heel lief dat je mij een "anonieme bron" noemt, maar Sunny kan nu zelf ook wel uitvogelen dat ik heb gezegd dat zij mij vertelde dat jij goed claimde om daar vervolgens weer op terug te komen XD Om dit nou meteen liegen te noemen, vind ik eerlijk gezegd wel wat ver gaan. Sunny kan ook gewoon echt even in de war zijn geweest. Immers gaf zij het ook eerlijk toe toen ze er achter kwam dat ze zich had vergist. Kortom: ik denk een menselijke vergissing aan Sunny's kant en geen opzettelijke leugen. Dit wilde ik toch nog even gezegd hebben :)

En hierbij wijs ik nog even op reactie #167 van mij over Rampposi. Ik bleek gelijk te hebben :)

Robin89

Echt iets wat een wolf uit de witte roedel zou plaatsen XD Het wordt nu gewoon lachwekkend William.

Williambz

Citaat van: thelight288 op 13 juni 2022, 13:16:32
Robin was bij waterwork die heeft hem gepusht om te wateren nadat hij preister claimde, dat heeft ie hier in dt gezet en na met hem gepraat te hebben. Ik geloof niet dat Robin slecht is. Wit zou dan logischer zijn maar nee. Dus william of je zit in een tunnel of je bent nu zo overduidelijk slecht. Want deze discussie gaat ook verder nergens over en gaat al 3 dagen precies om hetzelfde

Dan zit ik wellicht in een tunnel, maar robin blijkbaar ook

Thelight288

Dat kan zeker en lijkt mij goed om ook nog breder te blijven kijken

Inuzuki

Ik heb vernomen dat Maarten als witte sjamaan is gezien. Dan kunnen we nu zeggen, laten we maarten lynchen. Maar, gezien William zvw claimt met maarten zal er hier wel een volbloed wolfje te vinden zijn. Vandaar dat mijn stem naar William gaat. Ik ervaar mijn bron als zeer betrouwbaar  :)

Robin89

Mijn stem stond al, maar nu ik dit lees is het doek toch echt wel helemaal gevallen voor William lijkt me zo XD

Williambz

Ahhh Waterwork was van de bruine roedel. Dat verklaart een hele hoop waarom Robin hem wel uit het spel wilde.

Ik zal even mijn verhaal doen, zodat we de witte roedel nu uit de weg kunnen ruimen. Jullie zullen vast afvragen waarom ik zo obvious maarten verdedigde al zo vroeg in het spel.

Dat zit namelijk zo maarten en ik zijn zielsverwanten en zijn dus beide zeker van elkaars goedheid. Aangezien ik dit al vanaf dag 1 wist heb ik maarten daarom ook verdedigd.

Bovendien is het erg logisch als er dit spel zielsverwanten inzitten, ondat we een wisselaar hebben die niet met zve kan wisselen. En een conversiewolf hebben die ZVW NIET kan converteren, dus dat wilt zeggen dat maarten en ik ook niet geconverteerd kunnen zijn en dus nog steeds goed zijn.

Met inu heb ik dit al eerder gedeeld, omdat zij wisselaar was. Als ze dus met maarten of mij had gewisseld zou dit ook mislukt zijn en zou ze wellicht daarom ons verdenken. Maar volgens mij is dit niet gebeurd.

Zelf verwacht ik nog echt wel 3 witte wolven. Het feit dat aappen nu zo abruot met robin meestemt op mij doet mij denken dat hij met robin de 2e witte wolf is. Misschien vinden mensen mij verdachter qua stemgedrag, maar ik wil er even op wijzen dat de enige witte wolf rampposi door robin uit het spel is gestemd, NADAT 6! mensen op hem hadden gestemd.

Zijn stemmen op alle wolven van de bruine roedel kan je wegstrepen als hij bij wit hoort.

En ja ik heb ALLEEN op waterwork als wolf gestemd. Is dat verdacht qua stemgedrag? Ja, want robin heeft meer wolven gestemd. Maar er kan bijna geen bruine wolf meer zijn, want er zijn er al 4 dood. En robin kan heel goed nog de witte wolf zijn samen met bijv aappen en anderen.

En ik weet dat mensen een lastige keuze hebben tussen mij en robin, maar ik heb nu open kaart gespeeld en dat heb ik nog niet uit zijn kant gezien, dus ik hoop dat hij dat ook nog gaat doen en hopelijk kunnen mensen dan een goede, weloverwogen keuze maken.

Aappen21

het is een vrij makkelijke keuze jij bent slecht. robin is niet slecht. simpel als dat XD
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Robin89

Zielsverwant met een witte sjamaan? Sinds wanneer kan dat? XD

Williambz

Citaat van: Robin89 op 13 juni 2022, 22:15:36
Zielsverwant met een witte sjamaan? Sinds wanneer kan dat? XD

Zou de ziener die maarten beweerd heeft als witte sjamaan gezien te hebben wellicht contact kunnen opnemen, want gezien maartens rol is dat een heel merkwaardige claim

Thelight288

Williambz

Thelight288

ja ik heb door waarnaar je hint, maar ik heb zelf die rol, en ga niet ervan uit dat die er nogmaals inzit. dus ik geloof hier eigenlijk ook helemaal niks van