Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Ik ga voor nu op BW, al zou maartenrambo voor mij net zo goed een optie kunnen zijn. Vind het ergens gek dat die bij veel mensen toch een beetje van het toneel verdwenen lijkt te zijn.  Rampposi heb ik overigens ook geen moeite mee, staat met BW en maartenRambo ook bovenaan mn lijstje  XD Alleen als hij de rol echt heeft waar ik vermoed dat hij op hint dan ben ik voor nu bereid hem het voordeel van de twijfel te geven omdat hij zich dan nog zou kunnen bewijzen idd (maar geloof er weinig van tbh  XD het is vooral dat er goede alternatieven zijn voor nu)

Waterwork

Ik weet niet goed op wie ik moet stemmen.
Op mijn lijstje staat nu
1: Rampposi In prive contact vind ik dat hij niet veel te melden heeft en heel kort antwoord dus voor nu zal mijn stem daarheen gaan.
2 :Bloodwolf Staat ook op mijn lijstje zelfde reden als Rampposi maar hij lijkt meer te zoeken naar de wolven.
3 : Nog steeds Maarten want die laat niet veel van zich horen en zoals Inu zegt lijkt hij bij veel mensen verdwenen als verdachten.
Ook zie ik Christine en William nog als verdachten maar nog niet mijn top verdachten. William omdat ik hem erg stil vind voor zijn doen. En Christine omdat zij random stemt voor de 1e lynch dat vind ik zeer verdacht.

Maar voor nu zal mijn stem naar Rampposi gaan

Robin89

Ik vind het toch lastig om een keuze te maken merk ik. Bij Rampposi ben ik door de stuiptrekkingen die hij nu lijkt te maken bang dat hij het heel graag nog 1 nachtje wil rekken... en dan vrees ik ook dat hij misschien nog iemand wil converteren vannacht. BW is voor mij echt een overduidelijke wolf en Maarten is dat eigenlijk ook nog steeds (hebben we hem hier überhaupt nog terug gezien na de vorige nacht? XD) Omdat ik vanavond geen tijd meer heb, ga ik nu moeten stemmen en dan ga ik toch voor Rampposi omdat ik er geen goed gevoel bij krijg dat hij er alles aan lijkt te doen om deze nacht maar te overleven...

Overigens aappen: heel lief dat je mij een "anonieme bron" noemt, maar Sunny kan nu zelf ook wel uitvogelen dat ik heb gezegd dat zij mij vertelde dat jij goed claimde om daar vervolgens weer op terug te komen XD Om dit nou meteen liegen te noemen, vind ik eerlijk gezegd wel wat ver gaan. Sunny kan ook gewoon echt even in de war zijn geweest. Immers gaf zij het ook eerlijk toe toen ze er achter kwam dat ze zich had vergist. Kortom: ik denk een menselijke vergissing aan Sunny's kant en geen opzettelijke leugen. Dit wilde ik toch nog even gezegd hebben :)

Williambz

Citaat van: Robin89 op  9 juni 2022, 11:05:07
William is - wat mij betreft - achter de schermen een beetje door de mand gevallen. Hij bleef volhouden dat ik verdacht was omdat ik ben "meegegaan" op Maarten. Dat terwijl ik de 1e was die Maarten openlijk beschuldigde en er vervolgens andere spelers waren die mijn argument overnamen om hun stem op Maarten op te baseren. Maar nog veel belangrijker: hoezo is "meegaan" op iemand die nog heel goed wolf kan zijn verdacht? We zouden juist moeten kijken welke spelers zijn meegegaan op Mala (Wolf, Nungu, Shaddow en - uiteindelijk - Rampposi). Mala was immers een goedje.
Dat William - die volgens mij best wel wat ervaring heeft met dit spel - dit maar niet wil begrijpen, vind ik uiterst vreemd... Maar op dit moment hebben Rampposi en Bloodwolf meer prioriteit bij mij, dus William zal mijn stem nog niet krijgen.

Ik vind je inderdaad verdacht omdat je onder andere mee gegaan bent met maarten maar ook qua gedrag. Ja je stemde als allereerst op Maarten, maar dit was pas een dag nadat je hem had benoemd. In deze dag is maarten nog door heel veel andere spelers benoemd als verdacht of apart.

Dat zat mij niet lekker, omdat bij mij het idee rees dat maarten wel eens door wolven uit beide roedels kon worden opgegooid als lynchtarget. Ik denk dst er vast ook goedjes zijn die maarten hebben genoemd, maar hoe meer mensen iemand noemen hoe groter de kans is dat wolven uit beide roedels deze persoon noemen.

Ik denk niet dat je als wolf al zo vroeg in het spel je medewolf verdacht gaat noemen. Daarom vond ik hem niet verdacht en de mensen die op hem sprongen wel.

Dit betekend NIET dat ik maarten actie normaal vond. Ik vond zijn stem net zoals veel mensen ook raar, maar doordat iedereen zo snel op hem sprong begon ik hem minder te verdenken. Maar Robin, rampposi en Inu stemden wel op hem, waardoor ik hen iets verdachter vind.

Vervolgens hebben robin en ik een gesprek gehad, waarin Robin een aantal keer heeft gezegd: 'als je het niet wilt begrijpen, prima'.

Dit vind ik echt bullshit, want ik begrijp het prima. Het lijkt eerder alsof robin het zelf niet wilt begrijpen wat ik hier uitleg en hij kapt het gesprek simpelweg af.

Hij heeft letterlijk in whatsappgesprek gezegd dat het voor hem duidelijk is dat ik nu een wolf ben. Maar nu post hij in het DT dat Rampposi en BW meer prioriteit hebben en dat ik zijn stem nog niet krijg.
Even serieus? Waarom benoem je dan zo zeker te zijn van mijn slechtheid als je niet op mij stemt. Robin beschuldigd mij dat ik uit mijn nek lul, maar je bent zelf uit je nek aan het lullen robin.

Ik verdenk rampposi en inu ook deels, maar mijn stem blijft op robin staan, omdat hij echt onzin verkoopt

Christine

Citaat van: Sunny op  7 juni 2022, 14:08:55
Ik vond het heel interessant om te zien dat zowel Nostalgia als Thelight hun BMstemmen niet hebben gebruikt om stelling te nemen.
Hierdoor werd BW BM en dus kan ik mij niet aan de indruk onttrekken, helemaal nu Nos bewezen slecht was, dat dit de bedoeling was zonder op hem te moeten stemmen en zo met hem geassocieerd te worden. 

Ik vind dit nog steeds raar Sunny. Wat je hiermee bedoeld. Waarom is hun stem fout? Wat heeft dat te maken met BW? Er zijn er zoveel die op een ander gestemd hebben, daarom volg ik je even niet.

Williambz

Citaat van: Waterwork op  9 juni 2022, 17:44:31
Ik weet niet goed op wie ik moet stemmen.
Op mijn lijstje staat nu
1: Rampposi In prive contact vind ik dat hij niet veel te melden heeft en heel kort antwoord dus voor nu zal mijn stem daarheen gaan.
2 :Bloodwolf Staat ook op mijn lijstje zelfde reden als Rampposi maar hij lijkt meer te zoeken naar de wolven.
3 : Nog steeds Maarten want die laat niet veel van zich horen en zoals Inu zegt lijkt hij bij veel mensen verdwenen als verdachten.
Ook zie ik Christine en William nog als verdachten maar nog niet mijn top verdachten. William omdat ik hem erg stil vind voor zijn doen. En Christine omdat zij random stemt voor de 1e lynch dat vind ik zeer verdacht.

Maar voor nu zal mijn stem naar Rampposi gaan

Volgens mij zijn er genoeg mensen die stiller zijn dan ik hoor

Christine

Maar nog veel belangrijker: hoezo is "meegaan" op iemand die nog heel goed wolf kan zijn verdacht? We zouden juist moeten kijken welke spelers zijn meegegaan op Mala (Wolf, Nungu, Shaddow en - uiteindelijk - Rampposi). Mala was immers een goedje.

Dus de maartenstemmers gaan vrijuit? Wat als het 2 goedjes waren? Kromme redenering. Meegaan op iemand vind ik ook verdacht, tenzij je er bijna niet omheen kunt, maar in dit geval vond ik het het nogal slap om op Maarten of Mala te gaan.

Robin89

Citaat van: Williambz op  9 juni 2022, 17:58:05
William is - wat mij betreft - achter de schermen een beetje door de mand gevallen. Hij bleef volhouden dat ik verdacht was omdat ik ben "meegegaan" op Maarten. Dat terwijl ik de 1e was die Maarten openlijk beschuldigde en er vervolgens andere spelers waren die mijn argument overnamen om hun stem op Maarten op te baseren. Maar nog veel belangrijker: hoezo is "meegaan" op iemand die nog heel goed wolf kan zijn verdacht? We zouden juist moeten kijken welke spelers zijn meegegaan op Mala (Wolf, Nungu, Shaddow en - uiteindelijk - Rampposi). Mala was immers een goedje.
Dat William - die volgens mij best wel wat ervaring heeft met dit spel - dit maar niet wil begrijpen, vind ik uiterst vreemd... Maar op dit moment hebben Rampposi en Bloodwolf meer prioriteit bij mij, dus William zal mijn stem nog niet krijgen.

Ik vind je inderdaad verdacht omdat je onder andere mee gegaan bent met maarten maar ook qua gedrag. Ja je stemde als allereerst op Maarten, maar dit was pas een dag nadat je hem had benoemd. In deze dag is maarten nog door heel veel andere spelers benoemd als verdacht of apart.

Dat zat mij niet lekker, omdat bij mij het idee rees dat maarten wel eens door wolven uit beide roedels kon worden opgegooid als lynchtarget. Ik denk dst er vast ook goedjes zijn die maarten hebben genoemd, maar hoe meer mensen iemand noemen hoe groter de kans is dat wolven uit beide roedels deze persoon noemen.

Ik denk niet dat je als wolf al zo vroeg in het spel je medewolf verdacht gaat noemen. Daarom vond ik hem niet verdacht en de mensen die op hem sprongen wel.

Dit betekend NIET dat ik maarten actie normaal vond. Ik vond zijn stem net zoals veel mensen ook raar, maar doordat iedereen zo snel op hem sprong begon ik hem minder te verdenken. Maar Robin, rampposi en Inu stemden wel op hem, waardoor ik hen iets verdachter vind.

Vervolgens hebben robin en ik een gesprek gehad, waarin Robin een aantal keer heeft gezegd: 'als je het niet wilt begrijpen, prima'.

Dit vind ik echt bullshit, want ik begrijp het prima. Het lijkt eerder alsof robin het zelf niet wilt begrijpen wat ik hier uitleg en hij kapt het gesprek simpelweg af.

Hij heeft letterlijk in whatsappgesprek gezegd dat het voor hem duidelijk is dat ik nu een wolf ben. Maar nu post hij in het DT dat Rampposi en BW meer prioriteit hebben en dat ik zijn stem nog niet krijg.
Even serieus? Waarom benoem je dan zo zeker te zijn van mijn slechtheid als je niet op mij stemt. Robin beschuldigd mij dat ik uit mijn nek lul, maar je bent zelf uit je nek aan het lullen robin.

Ik verdenk rampposi en inu ook deels, maar mijn stem blijft op robin staan, omdat hij echt onzin verkoopt

En jij snapt het duidelijk nog steeds niet. Eigenlijk zou ik de moeite niet meer moeten nemen om te reageren, maar dit bericht bevalt me gewoon echt niet (vooral de toon niet).

Ik heb letterlijk uitgelegd waarom ik vind dat Rampposi meer prioriteit heeft, namelijk omdat ik vrees dat hij vannacht nog een conversie wil doen. Daarnaast ben ik er inderdaad van overtuigd dat jij ook een wolf bent (en BW ook), alleen kan ik slechts één stem uitbrengen. En jammer ook dat je totaal geen aandacht besteed aan het feit dat er ook allemaal mensen op Mala "sprongen", die - zoals ik al vaker heb gezegd - goed was. Waarom die mensen bij jou buiten schot blijven terwijl je blijft focussen op de mensen die op Maarten hebben gestemd, is voor mij echt één groot raadsel.

Robin89

Citaat van: Christine op  9 juni 2022, 18:08:27
Maar nog veel belangrijker: hoezo is "meegaan" op iemand die nog heel goed wolf kan zijn verdacht? We zouden juist moeten kijken welke spelers zijn meegegaan op Mala (Wolf, Nungu, Shaddow en - uiteindelijk - Rampposi). Mala was immers een goedje.

Dus de maartenstemmers gaan vrijuit? Wat als het 2 goedjes waren? Kromme redenering. Meegaan op iemand vind ik ook verdacht, tenzij je er bijna niet omheen kunt, maar in dit geval vond ik het het nogal slap om op Maarten of Mala te gaan.

Waar heb ik gezegd dat die stemmers vrijuit gaan? Mijn punt is dat de Mala-stemmers verdachter zijn dan de Maarten-stemmers.
Jammer dat dit blijkbaar zo moeilijk is om te begrijpen XD

Christine

Citaat van: Robin89 op  8 juni 2022, 00:00:06
Maar het is echt zo. Bij Inu en Ramp heb ik ook zo mijn vraagtekens, vooral bij Ramp vanwege die vreemde stemwissel op het laatste moment (naar een burger). En Inu is eigenlijk gewoon standaard slecht, dus die durf ik nooit helemaal te vertrouwen XD al kreeg ik in privécontact wel een goed gevoel bij haar, maar dat had ik ook in 623 (geloof ik) en toen bleek ze ook weer slecht...

Katz heeft ook gewisseld op het laatste. Ook dat vind ik vreemd. Beide stemwisselingen zijn vreemd.

Robin89

Citaat van: Christine op  9 juni 2022, 18:17:42
Citaat van: Robin89 op  8 juni 2022, 00:00:06
Maar het is echt zo. Bij Inu en Ramp heb ik ook zo mijn vraagtekens, vooral bij Ramp vanwege die vreemde stemwissel op het laatste moment (naar een burger). En Inu is eigenlijk gewoon standaard slecht, dus die durf ik nooit helemaal te vertrouwen XD al kreeg ik in privécontact wel een goed gevoel bij haar, maar dat had ik ook in 623 (geloof ik) en toen bleek ze ook weer slecht...

Katz heeft ook gewisseld op het laatste. Ook dat vind ik vreemd. Beide stemwisselingen zijn vreemd.

Eens hoor. Maar Rampposi heeft gewisseld naar - wat nu vast staat - een burger. Katz heeft gewisseld naar Maarten, waarvan de rol nog onbekend is. Dat maakt voor mij wel echt een verschil qua mate van verdenking.

Katz

Er kwam net een theorie in mijn hoofd, wat denken jullie hiervan?

Ik switchte de laatste 30 minuten voor de deadline mijn stem naar maarten, waardoor Rampossi zijn stem wel moest verzetten van Maarten op Malanaphy om de stemming gelijk te maken. Als ik mijn stem niet had verplaatst had Bloodwolf gewoon Malanaphy kunnen stemmen zonder dat Rampossi zijn stem moest aanpassen om Maarten te redden. Ik denk ook dat Maarten op dat moment niet meer actief was, waardoor hij nog steeds zijn stem had staan op Waterwork. Dan komt Bloodwolf (na de deadline) met een theorie waarom Rampossi slecht zou moeten zijn. Ze waren wss een theorie aan het uitvogelen, wat het minst zou opvallen dat ze allemaal samen wolf waren en daardoor verloren ze de tijd een beetje uit het oog. Als deze theorie juist is zou dat wel moeten betekenen dat Maarten de belangrijkste wolvenrol heeft, want waarom hem anders redden?

Het zou me ook niet verbazen als Rampossi met die "claim" kwam om dan te verwachten eruit gestemd te worden. Er staat natuurlijk meest ingewikkelde theorieverzinner op zijn profiel.

Waterwork

Sorry ik vind hier dat Robin gelijk heeft. Robin heeft dit ook tegen mij gezegd en ik begreep hem. De toon die William hier voert vind ik ook een beetje overdreven, en  het lijk nu alsof de schuld bij Robin wordt geleged terwijl dat helemaal niet zo is. Ook Christine die zegt dingen die Robin niet heeft gezegd ik sta hier achter Robin en William en Christine stijgen zeer hoog op mijn verdachtenlijstje

Williambz

Citaat van: Robin89 op  9 juni 2022, 18:13:25
En jij snapt het duidelijk nog steeds niet. Eigenlijk zou ik de moeite niet meer moeten nemen om te reageren, maar dit bericht bevalt me gewoon echt niet (vooral de toon niet).

Ik heb letterlijk uitgelegd waarom ik vind dat Rampposi meer prioriteit heeft, namelijk omdat ik vrees dat hij vannacht nog een conversie wil doen. Daarnaast ben ik er inderdaad van overtuigd dat jij ook een wolf bent (en BW ook), alleen kan ik slechts één stem uitbrengen. En jammer ook dat je totaal geen aandacht besteed aan het feit dat er ook allemaal mensen op Mala "sprongen", die - zoals ik al vaker heb gezegd - goed was. Waarom die mensen bij jou buiten schot blijven terwijl je blijft focussen op de mensen die op Maarten hebben gestemd, is voor mij echt één groot raadsel.
Je zegt dat ik een rare toon heb, terwijl jij elke keer komt met 'en jij snapt het nog steeds niet'.

Ik snap nu waarom rampposi meer prioriteit heeft, maar jij gaat elke keer NIET in op het feit dat ik het verdacht vind dat je stemde op maarten nadat veel mensen hem hadden bennoemd. En ik vind de maarten stemmers verdachter dan de manalaphy stemmers, dus waarom wil je nu dst ik daar persé ook aandacht aan besteed? Die mensen blijven uit mijn schot, omdat ik hen minder verdacht vind.

Williambz

Citaat van: Robin89 op  9 juni 2022, 18:16:14
Waar heb ik gezegd dat die stemmers vrijuit gaan? Mijn punt is dat de Mala-stemmers verdachter zijn dan de Maarten-stemmers.
Jammer dat dit blijkbaar zo moeilijk is om te begrijpen XD

Kijk jij vindt de mala stemmers verdachter en ik de maarten stemmers. Je gebruikt gewoon dezelfde redenering, maar ik ben wel verdacht omdat ik het niet benoem blijkbaar