[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Waterwork

Ik ga ook vast stemmen ik moet vanavond werken dus heb niet heel veel tijd vanavond. Ik ga stemmen op Maarten. Want ik vind het verdacht dat ik een stem krijg vanwege het feit dat ik eeb kant benoem waar de wolf vandaan kwam. En ja Christine(gefeliciteerd trouwens) zei het als eerst maar Maarten springt er gelijk op. En ik debk niet dat Rampposi jouw wolf noemt Christine maar gewoon een van de opties ziet dus ik zie hier niks verdachts aan.

Wolf

Citaat van: Aappen21 op  7 juni 2022, 13:38:53
Citaat van: Wolf op  7 juni 2022, 13:18:56
Citaat van: Aappen21 op  7 juni 2022, 12:57:33
mijn verdachten zijn maarten sunny en Malanaphy. mocht iemand afvragen waarom, dan drop ik nog met alle plezier een uitleg, al lijkt het met vrij duidelijk.

Dan zou ik graag je uitleg zien, als het je zoveel plezier doet.

tuurlijk altijd.

Ten eerste heb je Malanaphy. Malanaphy is niet haarzelf dit spel, ik vind haar veel aanvallender maar eigenlijk ook veel meer niets zegender. Als je kijkt naar haar post zijn alles maar toevoegingen aan mensen of die hele gekke post over conversie die bw terecht ophef over had. Ook als je kijkt naar bijvoorbeeld haar laatste post bevestigd ze het plaatje wat ik hierboven schets. Ze zegt zelf namelijk dit durfde ik niet te zeggen maar ja. aangevend dat ze niet haar eigen mening durft te geven, iets wat alleen handig is voor een wolf.

Als laatst is er nog het feit dat dit het eerste spel is van dit forum dat ze me een pmpje stuurt met welke kant ik ben. Allemaal heel toevallig als je het mij vraagt.

dan maarten, ik vind het eigenlijk zo apart dat maarten zomaar mee gaat in dit verhaal. Je zet na mijn mening zowat gelijk je stem nadat er na mijn gevoel weinig tot geen aanleiding voor is. Het enige argument is gebaseerd op een taaltechnisch knopje wat na mijn gevoel weinig waard is. En zeker van een ervaren speler zoals maarten vind ik dit niet enough voor een goedje

Als laatst hebben we Sunny. En Sunny kwam na mij toe en vertelde me dat er aantal mensen waren die mij verdacht vonden om de reden dat ik geen kantclaim wil doen, ze weigert alleen te zeggen wie. Dus zoals je misschien wel zou verwachten geloof ik haar niet. Het is niet alleen een onlogische redenatie om mij om die reden te verdenken, want waarom zou ik me zelf zo in de schijnwerpers zetten als slecht? Dat zou als een spel met 1-0 achterstand beginnen. En waarom zou nos mij dan hebben verdacht gevonden? Oftewel dat gehele argument valt vrij hard uitelkaar. Dus die "mensen" moeten wel niet bestaan . Toen vroeg ik me af waarom zou Sunny willen dat ik in dit nep verhaal trap? Nou simpel, zodat ik mensen als gekken ging ondervragen en hierdoor mogelijk zowel verdenkingen richting mezelf stuur en weghaal van mal(ze wist op dit moment dat ze men hoofd verdachte was)

Dit was mijn uitleg hoop dat je er iets aan gehad hebt

Ik vind vooral je punten over Malanaphy en Sunny erg interessant, zeker in combinatie. Op wie van de twee zou jij als eerste willen stemmen? Ik ben bereid om daar in ieder geval nu mijn stem op in te zetten zodat ik deze vanavond niet vergeet, dan kan ik het vanavond altijd nog veranderen op basis van hun reacties op jouw verdenking(en) als ik daar de tijd voor vind.

Sunny

Whatever Aappen  ::)  ;D
Misschien kun je me even vertellen hoe ik moest weten dat ik jouw hoofdverdachte was? Want ik ben geen helderziende ofzo.
En JIJ was zelf degene die aangaf dat Nostalgia jou verdacht vond.
Ik kan jou echt niet serieus nemen op deze manier, sorry.

Anyways, mijn verdachten gaan richting Bloodwolf en Thelight.
Ik vond het heel interessant om te zien dat zowel Nostalgia als Thelight hun BMstemmen niet hebben gebruikt om stelling te nemen.
Hierdoor werd BW BM en dus kan ik mij niet aan de indruk onttrekken, helemaal nu Nos bewezen slecht was, dat dit de bedoeling was zonder op hem te moeten stemmen en zo met hem geassocieerd te worden. 

Ik stem daarom nu eerst op BW.

Aappen21

Citaat van: Wolf op  7 juni 2022, 14:08:38
Citaat van: Aappen21 op  7 juni 2022, 13:38:53
Citaat van: Wolf op  7 juni 2022, 13:18:56
Citaat van: Aappen21 op  7 juni 2022, 12:57:33
mijn verdachten zijn maarten sunny en Malanaphy. mocht iemand afvragen waarom, dan drop ik nog met alle plezier een uitleg, al lijkt het met vrij duidelijk.

Dan zou ik graag je uitleg zien, als het je zoveel plezier doet.

tuurlijk altijd.

Ten eerste heb je Malanaphy. Malanaphy is niet haarzelf dit spel, ik vind haar veel aanvallender maar eigenlijk ook veel meer niets zegender. Als je kijkt naar haar post zijn alles maar toevoegingen aan mensen of die hele gekke post over conversie die bw terecht ophef over had. Ook als je kijkt naar bijvoorbeeld haar laatste post bevestigd ze het plaatje wat ik hierboven schets. Ze zegt zelf namelijk dit durfde ik niet te zeggen maar ja. aangevend dat ze niet haar eigen mening durft te geven, iets wat alleen handig is voor een wolf.

Als laatst is er nog het feit dat dit het eerste spel is van dit forum dat ze me een pmpje stuurt met welke kant ik ben. Allemaal heel toevallig als je het mij vraagt.

dan maarten, ik vind het eigenlijk zo apart dat maarten zomaar mee gaat in dit verhaal. Je zet na mijn mening zowat gelijk je stem nadat er na mijn gevoel weinig tot geen aanleiding voor is. Het enige argument is gebaseerd op een taaltechnisch knopje wat na mijn gevoel weinig waard is. En zeker van een ervaren speler zoals maarten vind ik dit niet enough voor een goedje

Als laatst hebben we Sunny. En Sunny kwam na mij toe en vertelde me dat er aantal mensen waren die mij verdacht vonden om de reden dat ik geen kantclaim wil doen, ze weigert alleen te zeggen wie. Dus zoals je misschien wel zou verwachten geloof ik haar niet. Het is niet alleen een onlogische redenatie om mij om die reden te verdenken, want waarom zou ik me zelf zo in de schijnwerpers zetten als slecht? Dat zou als een spel met 1-0 achterstand beginnen. En waarom zou nos mij dan hebben verdacht gevonden? Oftewel dat gehele argument valt vrij hard uitelkaar. Dus die "mensen" moeten wel niet bestaan . Toen vroeg ik me af waarom zou Sunny willen dat ik in dit nep verhaal trap? Nou simpel, zodat ik mensen als gekken ging ondervragen en hierdoor mogelijk zowel verdenkingen richting mezelf stuur en weghaal van mal(ze wist op dit moment dat ze men hoofd verdachte was)

Dit was mijn uitleg hoop dat je er iets aan gehad hebt

Ik vind vooral je punten over Malanaphy en Sunny erg interessant, zeker in combinatie. Op wie van de twee zou jij als eerste willen stemmen? Ik ben bereid om daar in ieder geval nu mijn stem op in te zetten zodat ik deze vanavond niet vergeet, dan kan ik het vanavond altijd nog veranderen op basis van hun reacties op jouw verdenking(en) als ik daar de tijd voor vind.

ik heb op Malanaphy gestemd. Die heeft een lichte voorkeur omdat we op die manier ook veel over sunny haar alliantie gaan leren. Mocht Malanaphy goed zijn is het aannemelijker dat sunny dat ook is, mocht Malanaphy slecht zijn dan zie ik sunny ook nog wel eens slecht zijn
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Sunny

Sunny

Sorry voor de dubbelpost, maar ik moet even wat rectificeren. Zie rood in onderstaande quote:

Citaat van: Sunny op  7 juni 2022, 14:08:55
Misschien kun je me even vertellen hoe ik moest weten dat ik jouw hoofdverdachte was? Want ik ben geen helderziende ofzo.

Ik vond het heel interessant om te zien dat zowel Nostalgia als Thelight hun BMstemmen niet hebben gebruikt om stelling te nemen.
Hierdoor werd BW BM en dus kan ik mij niet aan de indruk onttrekken, helemaal nu Nos bewezen slecht was (dènken we, want zijn rol kan natuurlijk ook gestoord zijn geweest vannacht...), dat dit de bedoeling was zonder op hem te moeten stemmen en zo met hem geassocieerd te worden. 

En hoewel mijn stem blijft op BW wil ik jullie toch even wijzen op spelers Aappen en Wolf.
Ik heb iedereen gesproken en alleen deze 2 weigeren om een kantclaim te doen. Dat moeten ze zelf weten, maar ik mijn gesprekken met anderen merkte ik dat men ze daarom wel verdacht vinden. En nee Aappen ik ga geen namen noemen, maar wellicht melden ze zich zelf.
In mijn gesprekken met hun wees ik ze er op dat het dus lijkt alsof de door hun gekozen strategie het tegenovergestelde effect had van wat ze, neem ik aan, wilden bereiken met de geheimzinnigheid.
Ik ken beide spelers nog niet zo goed en wilde gewoon even aardig zijn.
En vervolgens vinden beide spelers dat ze daarom wel op mijn kunnen stemmen.
Dus bij deze: mocht ik eruit gaan, kijk richting deze heren want die gedragen zich allebei erg verdacht.  ^-^

Wolf

Citaat van: Sunny op  7 juni 2022, 14:44:02
En vervolgens vinden beide spelers dat ze daarom wel op mijn kunnen stemmen.

Zoals ik je ook al aangegeven heb in het privégesprek dat wij hebben gehad en ook duidelijk lijkt te zijn in het topic is dat ik niet daarom jou "verdenk" of op je stem (wat ik ook niet doe, zie het stemtopic). Ik heb aangegeven dat ik deze theorie van Aappen21 het meest aannemelijk vind, je moet dit nu niet gaan trekken op het idee van: "Ik doe aardig tegen ze en daarom stemmen ze op me". Ik weet niet of dit de beweegreden van Aappen21 is, maar ik heb je duidelijk aangegeven dat dit niet bij mij het geval is. Ik zou graag willen dat je mij daarom niet zo "zwartmaakt" met deze verkeerde gedachtegang.

nungunungu

Wolf zou je ook in je eigen woorden precies kunnen uitleggen waarom je malanaphy verdenkt.

Wolf

Citaat van: nungunungu op  7 juni 2022, 15:06:53

Wolf zou je ook in je eigen woorden precies kunnen uitleggen waarom je malanaphy verdenkt.

Nee, ik geef alleen aan dat de punten die Aappen21 benoemd voor Malanaphy en Sunny als combinatie interessant zijn en voor mij de enige aannemelijke theorie die bij mij terecht gekomen is, gezien er vrij weinig gedeeld wordt anders. Ik heb zelf geen harde theorieën over andere spelers en vind daarom dat ik mijn stem het beste kan gebruiken voor een aannemelijke theorie, de resultaten hiervan kunnen mij in ieder geval verder helpen in het spel. Als ik niet hoefde te stemmen, deed ik dat ook niet, maar het is nu eenmaal een gegeven dat dit moet.

nungunungu

Citaat van: Malanaphy op  5 juni 2022, 11:18:51
Ik denk dat er ook wel conversie ik kan zitten

Heb je autocorrect aan staan op je telefoon? Anders wel een heel toevallige typo.

nungunungu

Citaat van: Wolf op  4 juni 2022, 22:42:34

Dus ik maak een keuze gebaseerd op objectieve data en jij vindt mijn keuze apart met een subjectief argument ("na mijn mening"). Ik ga er niet verder op in, maar ik ga jou dit spel zeker beter in de gaten houden. Desalniettemin bedankt voor de informatie over hoe een "winst" hier bepaald wordt.

Dit was je respons op Aappen over de BM stemming. Aangezien je Aappen goed in de gaten gaat houden waarom ga je dan zo makkelijk mee met zijn theorie?

Wolf

Citaat van: nungunungu op  7 juni 2022, 15:40:28
Citaat van: Wolf op  4 juni 2022, 22:42:34

Dus ik maak een keuze gebaseerd op objectieve data en jij vindt mijn keuze apart met een subjectief argument ("na mijn mening"). Ik ga er niet verder op in, maar ik ga jou dit spel zeker beter in de gaten houden. Desalniettemin bedankt voor de informatie over hoe een "winst" hier bepaald wordt.

Dit was je respons op Aappen over de BM stemming. Aangezien je Aappen goed in de gaten gaat houden waarom ga je dan zo makkelijk mee met zijn theorie?

Omdat ik in de voorgaande dag opving dat Nostalgia Aappen21 verdacht had en ik het daarom aannemelijk vond dat hij niet bij het bruine team hoorde en dus een grotere kans had om goed te zijn, bij andere spelers heb ik zelf niets kunnen vernemen dus is Aappen21 voor mij de enige houvast, het bericht wat je quote was dan ook rond de periode dat Nostalgia mij aangaf dat Aappen21 verdacht was en dus vóór de dood, waardoor de eerdere comments anders gewogen konden worden.

Malanaphy

Ik heb eerlijk gezegd echt geen zin om een lange verdediging te typen, ik heb net best wel heftig nieuws gehoord en ik heb ook wat andere dingen privé spelen waardoor mijn hoofd er niet helemaal naar staat.

Zowel Nungu als Christine leggen woorden in mijn mond die niet waar zijn (heb nergens gezegd dat Waterwork én Maarten slecht zijn in mijn ogen en heb Maarten ook niet verdedigd). In het geval van Nungu gebeurt dit (alweer) ook in privéberichten dus ik denk dat ik dat maar gewoon laat liggen verder.

Aappen zijn verdenking snap ik wel. Ik heb inderdaad dit spel besloten dat ik zelf wat meer initiatief ging nemen met netwerken ipv anderen naar mij te laten komen, dit heb ik ook tegen een paar spelers gezegd (sowieso Christine, andere mensen weet ik ff niet uit mijn hoofd). Dat staat verder los van mijn rol. Ook snap ik niet hoe Aappen nu de conclusie trekt dat als ik eruit lig dit iets over Sunny zegt, want er is geen link tussen ons en Aappen heeft die zelf ook niet gelegd in zijn beredenering. Sunny komt verder gewoon goed op mij over.

Fannies argument voor Bloodwolf ben ik het mee eens want ik wachtte ook op een bericht van hem, zeker gezien ik op hem had gestemd als bm. Wolf die ziet wat Aappen zegt gelijk als waarheid, wat ik aan de ene kant kan snappen van een nieuwe speler die een lap tekst ziet maar gezien Wolf qua inhoud van zijn eerdere berichten gewoon voor zichzelf al dacht vind ik het apart dat hij opeens volgt.

Mijn stem gaat dus denk ik naar BW of Wolf vandaag
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

nungunungu

Citaat van: Malanaphy op  6 juni 2022, 22:51:21

Ik durfde het eigenlijk niet te zeggen maar ja, eigenlijk dit. Nou viel wat Waterwork zei mij ook op (ik zat op werk dus ik kon er niet op in gaan voordat Christine dit deed), maar ik vind de reacties erop eigenlijk nu meer vraagtekens oproepen. Komt op mij een beetje over als wolven die blij zijn omdat ze denken iemand uit de andere roedel hebben gevonden (Waterwork dus) en die er nu uit willen werken.

Malanaphy kun je me dan uitleggen hoe ik deze post precies moet lezen. dan zal ik het daarna laten liggen

Thelight288

Citaat van: Sunny op  7 juni 2022, 14:08:55

Hierdoor werd BW BM en dus kan ik mij niet aan de indruk onttrekken, helemaal nu Nos bewezen slecht was, dat dit de bedoeling was zonder op hem te moeten stemmen en zo met hem geassocieerd te worden. 

ik heb je mijn bm stem nog uitgelegd :/