[Discussie] Ben jij al lid van een roedel?

Gestart door 123berber, 2 juni 2022, 20:11:56

Vorige topic - Volgende topic

Katz

Citaat van: Wolf op  5 juni 2022, 19:37:41
Citaat van: Circle op  5 juni 2022, 19:19:10
De titel van het dt zou een aanwijzing kunnen zijn dat er geconverteerd kan worden, aangezien er 'al' in staat. Maar het kan net zo goed gedaan zijn om ons op het verkeerde been te zetten óf onbewust/omdat het lekkerder bekt ofzo.

Is de optie voor neutrale rollen om zich bij een roedel aan te sluiten ook niet aanwezig?

Ja klopt!

Nostalgia

Ik stem op Sunny als BM. Ze is lekker actief dit spel en ze heeft mensen altijd snel door!

Circle

Oh ja, aan neutralen die zich aan kunnen sluiten bij een roedel had ik niet gedacht.

Over neutralen gesproken: zijn er al neutraalclaims gedaan?

Katz

Citaat van: Circle op  5 juni 2022, 20:13:41
Oh ja, aan neutralen die zich aan kunnen sluiten bij een roedel had ik niet gedacht.

Over neutralen gesproken: zijn er al neutraalclaims gedaan?

Niet zover ik weet.

BloodWolf14

Ik zou juist uit gaan van meerdere wolfjes Katz. Je moet in principe verbanden zoeken tussen spelers dus ik kijk dan in ieder geval naar een minimum aantal wolven per team en als het spel dan niet klaar is zoek ik wel weer verder met de info die ik dan heb.

Dan: Een conversie op slechtjes mislukt altijd. Dit gebeurt in normale spellen ook met hulpjes dus ik verwacht dat wanneer er een conversiewolf in zou zitten deze andere slechtjes gewoon niet kan converteren en een mislukte actie krijgt.

Katz

Nice al direct een wolfje weg en ook niet de ergste goede rol. Daarnaast ook niet echt rare moorden, want hebben volgens mij de laatste games lang overleeft?

Malanaphy

Citaat van: Katz op  5 juni 2022, 22:37:40
Nice al direct een wolfje weg en ook niet de ergste goede rol. Daarnaast ook niet echt rare moorden, want hebben volgens mij de laatste games lang overleeft?
In 624 Circle niet. Ik gok dat de bruine wolf dood is door de witte roedel? Dus dat Circle dan een hap was van de bruine roedel. Is het meest logisch right? Dus dan denk ik dat in de bruine roedel misschien mensen zitten die niet meededen aan 624 en wel aan 623.
Waarnemingen van (mogelijke) wolven of wolvensporen kunnen doorgegeven worden via Wolf gezien. Voor dringende zaken of voor het melden van door wolven gedode schapen kunt u bellen met BIJ12 via nummer 085-4862222.

Katz

Citaat van: Malanaphy op  5 juni 2022, 22:44:47
Citaat van: Katz op  5 juni 2022, 22:37:40
In 624 Circle niet. Ik gok dat de bruine wolf dood is door de witte roedel? Dus dat Circle dan een hap was van de bruine roedel. Is het meest logisch right? Dus dan denk ik dat in de bruine roedel misschien mensen zitten die niet meededen aan 624 en wel aan 623.

Maar nostalgia deed toch mee aan 624? Dus dan wist hij er toch van?

Williambz

Ik vind de theorie dat iemand die wordt geluncht lang in een vorig spel heeft gezeten logisch. Maar de reden dat de wolven dan mee hebben gedaan aan dat spel vind ik niet persé aannemelijk. Als ik wolf zou zijn zou ik, ongeacht of ik het vorige spel mee zou hebben gedaan, kijken wie er toen lang in zat. Bovendien zijn er vast meerdere wolven in de roedel die kunnen lunchen.

Ik denk dat nostalgia dan inderdaad de lunch van de witte roedel was

Waterwork

Ik zou niet Circle gekozen hebben als eerste lunch, kijken naar vorig spel was ze als 2e eruit en nu als eerste. Niet echt sportief in mijn ogen maar het kan een tacktiek zijn van de wolven. De andere lunch Nostalgia vind ik dan wel weer logisch klinken en ook fijn dat het gelijk een wolf uit de bruine kant is

Wolf

Mag ik vragen in hoeverre hier wordt gekeken naar sentimentele redenen voor het niet doden van iemand vanwege het verloop van vorige spellen? Het lijkt alsof veel mensen een lunch "logisch" vinden omdat het spelers betreft die lang in voorgaande spellen hebben gezeten, sta je hier bijna garant voor het doodgaan in de eerste dag(en) als je ver in het spel komt?

Thelight288

Eerste lunch bijna altijd. 9 van de 10 keer weet je toch nog niet waar eventuele sterke rollen zitten. Dan wordt er wel gekeken dat iemand die al vaak snel dood ging niet zo snel geluncht wordt dan andere spelers. Als je dan kijkt naar circles rol ging de lunch wss ook niet daarom

Christine

Citaat van: Waterwork op  6 juni 2022, 06:39:12
Ik zou niet Circle gekozen hebben als eerste lunch, kijken naar vorig spel was ze als 2e eruit en nu als eerste. Niet echt sportief in mijn ogen maar het kan een tacktiek zijn van de wolven. De andere lunch Nostalgia vind ik dan wel weer logisch klinken en ook fijn dat het gelijk een wolf uit de bruine kant is

Behoor jij dan tot de witte wolven? Een goedje zou die opmerking weglaten en gewoon blij zijn dat een wolf eruit ligt.

Foxi

Behoor jij dan tot de witte wolven? Een goedje zou die opmerking weglaten en gewoon blij zijn dat een wolf eruit ligt.
[/quote]

Scherp!

Het lijkt me wel dat het een lunch is van de witte groep. Of er moet een burger zijn die toch al meer informatie had. Het is denk wel voordelig dat de ketterse wolf er al uit ligt, dit had anders voor een hoop verwarring kunnen zorgen.

Wolf

Citaat van: thelight288 op  6 juni 2022, 10:56:49
Eerste lunch bijna altijd. 9 van de 10 keer weet je toch nog niet waar eventuele sterke rollen zitten. Dan wordt er wel gekeken dat iemand die al vaak snel dood ging niet zo snel geluncht wordt dan andere spelers. Als je dan kijkt naar circles rol ging de lunch wss ook niet daarom

Bedankt voor de verdere uitleg, het is helder. Een dan "aparte" keuze voor Circle als lunch in dat geval of zouden er veel spelers die het wel gered hebben tot een later stadia in vorige spellen behoren tot de slechte kant(en), dat er niets anders mogelijk was?