Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

En goed wordt BM als ik sterf, zo ben ik dan ook weer wel, maar dat gaat je niet helpen in je eentje tegen 3 slechtjes ben ik bang.

Krissy

Wat een nare situatie. Gezien ik niet wil kiezen kies ik voor een minimale kans voor mijn eigen alliantie.
Ik ga op Kevin stemmen. Slecht kan dan kiezen om Sunny te eten, en zelf nog een wolf kwijt te raken. Dan wint het lijk en slecht niet. Of, slecht kan Sunny en mij de winst/ een kans gunnen door Shaddow te eten. Dan blijven Sunny en ik over met twee slechtjes. Dan is het afhankelijk van wie Shaddow bm maakt, en blijft het een beetje spannend.

Het is misschien niet sportief, maar dit is de keuze die ik aanbied: met Sunny en mij voor een kans op de winst of verliezen van het lijk.
Wat wordt het?

Sunny

Slecht kan het Lijk niet eten he?
Dat is een beetje het probleem dat slecht heeft haha

Nobody

Wolven kunnen het lijk niet lunchen..
404 Error - body not found

Sunny

Maar wel echt superlief  :-*

Shaddow

Slecht kan mij inderdaad niet doden, dus de enige manier om mij nu te doden is met de lynch. Als je dat doet echter, wint slecht.

Enige manier voor goed om te lynchen is als slecht geen lunch in stuurt.

Krissy

Citaat van: Sunny op  5 februari 2022, 18:58:39
Slecht kan het Lijk niet eten he?
Dat is een beetje het probleem dat slecht heeft haha

Lol. Nvm me. Ik heb een zeer korte nacht gehad  ;D

Dan stel ik voor dat slecht niemand eet. Dan heeft slecht meer kans dan Sunny opeten.  Dan is het 2 goed-1 lijk-1 slecht waarbij een goedje kan winnen, of 1 goed - 1 lijk - 2 slecht waarbij slecht een kans maakt door het lijk te lynchen.

Kevindemen

Maar slecht zal vannacht gewoon een goedje lunchen als ze zich tegen ons keren, dus er is geen minimale kans Krissy. Je mag mij prima stemmen maar je wint er nog steeds niet door.
Gelieve dit account te verwijderen.

Sunny

Citaat van: Shaddow op  5 februari 2022, 18:59:55
Slecht kan mij inderdaad niet doden, dus de enige manier om mij nu te doden is met de lynch. Als je dat doet echter, wint slecht.

En dat is geen optie:
Citaat van: Kevindemen op  5 februari 2022, 17:41:09
Citaat van: Sunny op  5 februari 2022, 17:40:37
Ik ben in ieder geval voor de Geen Lunch-optie  8)
Sorry die kans heb je weggegooid met je 'gebral'-opmerking :p

Dus ik zou op Kevin stemmen, ik wordt dan geluncht en dan morgen hopelijk de laatste wolf lynchen met de Orc en dan hebben jij en Shaddow gewonnen van slecht. Wat al een prestatie op zich is!
Helaas moet Shaddow jouw dan nog wel opeten om het spel ten einde te brengen. Maar dood ga je sowieso.

Sunny

:-[ ow wat een spelfouten, sorry!

Krissy

Citaat van: Kevindemen op  5 februari 2022, 19:05:17
Maar slecht zal vannacht gewoon een goedje lunchen als ze zich tegen ons keren, dus er is geen minimale kans Krissy. Je mag mij prima stemmen maar je wint er nog steeds niet door.

Als jullie een goedje lunchen verliezen jullie sowieso van het lijk. Door dat niet te doen maken jullie nog een kans.

Kevindemen

Dat betwijfel ik. Slecht heeft meer info dan goed.

Krissy

Citaat van: Sunny op  5 februari 2022, 19:06:50
Citaat van: Shaddow op  5 februari 2022, 18:59:55

En dat is geen optie:
Citaat van: Kevindemen op  5 februari 2022, 17:41:09
Citaat van: Sunny op  5 februari 2022, 17:40:37
Ik ben in ieder geval voor de Geen Lunch-optie  8)
Sorry die kans heb je weggegooid met je 'gebral'-opmerking :p

Dus ik zou op Kevin stemmen, ik wordt dan geluncht en dan morgen hopelijk de laatste wolf lynchen met de Orc en dan hebben jij en Shaddow gewonnen van slecht. Wat al een prestatie op zich is!
Helaas moet Shaddow jouw dan nog wel opeten om het spel ten einde te brengen. Maar dood ga je sowieso.

Mmm klinkt aantrekkelijk. Dus of winnen met het lijk van slecht, en dan toch verliezen of winnen als slecht niet luncht en Sunny en ik samen kunnen spelen. Het is een minimale kans, maar ik neem m egoïstisch genoeg.

Sunny

Kevindemen

Er is geen minimale kans. Er is geen kans.