Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Kevindemen

Op het moment heeft goed de keuze nog wat speldagen speelbal van het lijk te zijn. Dan pak ik liever inactiviteitspunten, want winnen zit er toch niet meer in. Dan wint het lijk over enkele speldagen en moeten we in de tussentijd duimen draaien. Of het lijk lynchen en beeindigen het spel gelijk zonder duimen draaien.
Gelieve dit account te verwijderen.

Nobody

Goed kan indd niet meer winnen. Slecht heeft overmacht.
404 Error - body not found

Kevindemen

Wat mij betreft mag de deadline vandaag al vallen. We bepalen enkel of we 1 of meer dagen duimen draaien, voor we onze gunfactor uitspreken. Meer valt er eigenlijk niet meer te doen dit spel.

Nobody

Sunny gunt mij niet  XD :')

Sunny

Niet persoonlijk, maar afstrepen Nobody.  :-*

Kevindemen

Citaat van: Shaddow op  5 februari 2022, 13:24:01
Citaat van: Sunny op  5 februari 2022, 13:23:01
Waarom denk jij dat Domien Ketter was?
Ik denk niet echt dat Domien ketter was, maar een mens mag dromen toch?
Deze quote is een inside joke voor Shadow.
Hopelijk kun je hem waarderen <3 Ik vond hem te flauw niet te maken.
Wil je de inside joke snappen, lees dan na het spel ons burenboard dag 1.

Shaddow

Citaat van: Kevindemen op  5 februari 2022, 13:27:49
Leuk geprobeerd Shaddow. Ik heb een boodschap. Dit spel is afgelopen. Als we nu Shaddow lynchen is het spel na deze speldag afgelopen, doen we dat niet dan duurt het spel nog wat langer maar is het ook gespeeld. Of we kiezen slecht te laten winnen en na deze nacht niet langer voor Piet Snot mee te spelen, of we kiezen het lijk te helpen en dan duurt de vernedering en verlies langer dan het hoeft te duren.
Kevin het is overduidelijk dat je slecht bent anders had je Nobody niet gered.

We kunnen het lijk of een random goedje lynchen om slecht te laten winnen, maar ikzelf blijf liever strijden tot het bittere einde dan dat ik de wolven zo maar gratis de overwinning geef.

Kevindemen

Ik ben ook slecht. Dat geef ik ook toe. Goed heeft al verloren.
We gaan nu alleen bepalen of jij of wij winnen.

Kevindemen

No way dat ik goed kan zijn. Ik heb je gisteren constant zitten hinten hoe je nog enige kans op winst kon krijgen mochten wij niet winnen. You are welcome. Tot de hint aan toe dat je een lijst kan insturen dus je lijkmoord niet hoeft te mislukken.

Kevindemen

Bedankt voor je stem Sunny. Ik hoop dat je ons eerder de overwinning gunt eigenlijk,
juist omdat we gewoon eerlijk zijn over de spelsituatie in plaats van nog een poppenkast te gaan houden.
Je kan ons stemmen wat je wil, maar je hebt geen kans meer om te winnen.

Kevindemen

Even een paar schetsen van de komende situaties:
Dood een slechtje, het lijk zal het spel winnen.
Dood het lijk, de slechtjes zullen het spel winnen.
Dood een goedje, ook in deze situatie zal slecht het spel winnen.

Waarom zou slecht het spel moeten winnen?
Slecht heeft gisteren heel sportief het lijk nog een kans gegeven om te winnen,
daarnaast denk ik dat als we kijken naar activiteit slecht meer heeft bijgedragen aan het spel.
Daarnaast spelen we gewoon open kaart nu, terwijl het lijk graag de poppenkast nog even voortzet.

Nobody

Wij spelen indd nu open kaart

Sunny

Citaat van: Kevindemen op  5 februari 2022, 16:07:30
Bedankt voor je stem Sunny. Ik hoop dat je ons eerder de overwinning gunt eigenlijk,
juist omdat we gewoon eerlijk zijn over de spelsituatie in plaats van nog een poppenkast te gaan houden.
Je kan ons stemmen wat je wil, maar je hebt geen kans meer om te winnen.
Ik stem inderdaad niet op jou omdat ik denk nog te kunnen winnen Kevin.
Ik stem op jou omdat ik Neutraal een overwinning gun. Slecht wint bijna altijd.
Daarbij helpt al je gebral en opschepperij en op de zaken vooruitlopen niet in jullie voordeel.
Dus het spijt me, jullie hebben inderdaad verdienstelijk gespeeld, maar ik heb besloten om Shaddow te helpen de overwinning te halen.
Want hij is alleen en jullie zijn nog met z'n 3-en.
En hupla, zo is de overwinning van slecht toch ineens helemaal niet zo zeker als jij deed voorkomen. Sorry, not sorry.

Nobody

Kevindemen

Ik heb nooit voorgedaan alsof de winst zeker was. :) Maar hier kan ik prima mee leven, hoor.