Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Nou kom op Kevin, in de tijd dat je nu zit te traineren had je mijn post prima kunnen lezen. ^-^

Kevindemen

Al gelezen. Veel woorden, weinig inhoud. Argumenten i.p.v. theorieen?
Gelieve dit account te verwijderen.

Sunny

;D ;D

Kom jij maar eens met die van jou.
Ik heb er veel energie in gestoken. Jij doet vooral andere posts affakkelen, maar zelf kom je nergens mee.

Nobody

Citaat van: Sunny op  4 februari 2022, 20:45:14
Jij bent wolf, lan is Lijk

Wat is Domien volgens jou? Jij gelooft Domien ?
404 Error - body not found

Inuzuki

Ik zie nog eerder shaddow als lijk dan lan hoor sunny. Je ziet ook dat Kevin als wolf hier voor open staat,  shaddow als mogelijk ander lijk gaat ook mee.  En doordat ik dit risico niet wil nemen ga ik dus op nobody

Kevindemen

Je hebt gelijk Sunny. Mijn argument is als volgt: een Sjamaan zag hem en offert hem op door dit door te geven, Nobody bekend slecht te zijn en bevestigd dezelfde naam als lijk nadat ze in het lunchtopic kijkt. Hoeveel meer moet ik nog weten? Slecht was al bezig met het doorgeven van Domien voor hij Nostgia kon omleggen, en dat doen ze met een reden. Een mislynch op een goedje heeft slecht geen baat bij. Dan heb je 3 slechtjes, 1 lijk en 2 goedjes (want 2 nachtdoden). Lijk side met goed en moord alle slechtjes een voor 1 uit zonder enige moeite te hoeven doen. Goed wint niet, slecht wint niet, lijk wint.

Sunny

Ik geef eerlijk toe dat ik hier flink onzeker van wordt, maar ik blijf wel bij mij stem.
Nobody stemmen snap ik echt niet. Stem dan tenminste op 1 van de andere twee.

Kevindemen

Een lijk moord slecht niet voor ons.
1. Teveel bewezen goedjes dan zo
2. Als er een orc is, dan kan 1 verkeerde lijkmoord op 1 wolf teveel slechtjes tegelijk kosten als er nog 1 of 2 wolven zijn. Het is een doodsteek voor het lijk als slecht in 1 nacht uitsterft.

Sunny

Citaat van: Nobody op  4 februari 2022, 21:05:10
Citaat van: Sunny op  4 februari 2022, 20:45:14
Jij bent wolf, lan is Lijk

Wat is Domien volgens jou? Jij gelooft Domien ?
Ik geloof jou niet.
Want net als je medeslechtje Kevin zegt, het is niet sjiek om een Lijk op te geven.

Inuzuki

Citaat van: Sunny op  4 februari 2022, 21:16:32
Ik geef eerlijk toe dat ik hier flink onzeker van wordt, maar ik blijf wel bij mij stem.
Nobody stemmen snap ik echt niet. Stem dan tenminste op 1 van de andere twee.
Als we een wolf eruit gooien wordt het moeilijk, maar niet onmogelijk denk ik. Ik denk dat het lijk er goed aan doet om vannacht een wolf eruit te gooien en niet een goedje.
Wat het lijk ook doet, als we vandaag een goedje eruit gooien zijn we sowieso klaar. Ik zie (minimaal) 3 plausibele lijken, dus ik ga geen kans van 2/3 nemen op gegarandeerd verlies. Dan voelt voor mij nobody nog als 'de meeste kans' om te winnen.

Shaddow

Maar we willen toch juist geen dode Orc hebben? Ik geloof best sterk dat Nobody orc is. Ik heb er dan liever een wolf uit.

Volbloed wolf of lijk maakt mij niet zoveel uit.

Shaddow

Ik geloof dat Nobody orc is overigens omdat Castiel en Kevindemen sterk volhouden aan hun schuilrol en dus een stuk grotere kans hebben om schaapswolf te zijn.

Inuzuki

Naar een van die wisselen sta ik eventueel wel voor open  :)

Sunny

Maar als ze Orc is zijn we ook sowieso ook het haasje.
Maar goed, je moet doen waar je je goed bij voelt.
Maar heel jammer vind ik het wel.

Kevindemen

Mijn hoofd doet pijn van deze discussie.
Jullie willen echt duidelijk dit spel verliezen lol.