Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

En wat is jouw plan van aanpak voor vandaag domien?

domien

"In this world there are no sides, just players"

domien

Omdat ik niet weet wie het lijk is, opteer ik om nobody te lynchen. De kans dat zij wolf is blijft 50%...
Is zij naar wat ik vermoed de laatste wolf dan hebben we morgen enkel nog het lijk om te zoeken/mee af te rekenen.

Inuzuki

Nouja ik roep net op dat ik er best voor open sta het lijk te laten voor wat het is, maar echt actief op wolvenjacht leek je verder ook niet  :P
Als nobody de enige wolf nog is, denk je dus dat ze die post met 'jullie' gewoon bewust zo heeft gedaan? Wie is de orc denk je?

Castiel.

Citaat van: Inuzuki op  4 februari 2022, 17:12:09
Ben wel benieuwd, @domien en @Castiel. : Als ik een wolf eruit wil stemmen vandaag. Bij wie heb ik volgens jullie dan de meeste kans?

Ik denk persoonlijk dat Nobody haar bericht aan het begin van deze speeldag niet per ongeluk was. Ik denk dat zij een Orc is die haar moorden al gebruikt heeft en dat team slecht na de dood van Nostalgia graag het lijk eruit willen hebben. Dit zou betekenen dat het meest logisch is dat zij namen in dit bericht heeft gezet die niet kloppen. Dit zou betekenen dat Kevin zijn claim idd klopt, was het niet dat Kevin begon over de lijkenjacht. Dat vind ik persoonlijk, als we ervan uitgaan dat Nobody haar bericht opzettelijk was, verdacht.

Ik denk echter dat we op zoek zijn naar een schaapswolf. Dit zou betekenen dat het hele "bewezen" clubje zoals dat nu gesteld wordt overboord kan. Lan zijn stem op BB was essentieel, die valt wat mij betreft af. Domien is lijk, valt dus ook af. Dan hou je dus nog maar een zeer beperkte selectie over waaruit je kan kiezen.

Ik denk persoonlijk dat Krissy haar claim wel geloofwaardig is aangezien er een Orc aanwezig is. Dus dan zou er een wolf zitten bij de overige spelers die ik nu niet genoemd heb + potentieel Kevin.

Ik zelf ben ervoor eerst te voorkomen dat we 2 nachtdoden krijgen, en dus Domien eerst te lynchen en dan morgen Nobody. Dit zorgt er namelijk voor dat we geen 2 nachtdoden krijgen en morgen dus sowieso een slechtje vegen. Daarna is het kwestie van strepen en laatste slechtje(s) eruit kegelen.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Inuzuki

Gezien letterlijk niemand erop tegen lijkt domien te lynchen behalve domien zelf heb ik gewoon het idee dat dit niet goed is. Ik ga voor nobody en dan zie ik het wel

Kevindemen

Citaat van: Inuzuki op  4 februari 2022, 19:12:12
Gezien letterlijk niemand erop tegen lijkt domien te lynchen behalve domien zelf heb ik gewoon het idee dat dit niet goed is. Ik ga voor nobody en dan zie ik het wel
Misschien wel de gekste gedachte die ik heb gelezen vandaag. Natuurlijk is niemand tegen het lynchen van Domien, want niemand geeft om wat er met een lijk gebeurd. Niet persoonlijk, op de rol. Ik gun Domien de overwinning wel, maar geef die niet zomaar.
Gelieve dit account te verwijderen.

domien

Citaat van: Inuzuki op  4 februari 2022, 18:52:02
Nouja ik roep net op dat ik er best voor open sta het lijk te laten voor wat het is, maar echt actief op wolvenjacht leek je verder ook niet  :P
Als nobody de enige wolf nog is, denk je dus dat ze die post met 'jullie' gewoon bewust zo heeft gedaan? Wie is de orc denk je?

Over een 3e on board heb ik niet meteen een idee dat dat expres is of niet. Castiel lijkt me de meest logische optie. Zou ook deels verklaren waarom de orcmoorden zo laat kwamen

domien

Citaat van: Kevindemen op  4 februari 2022, 19:18:03
Citaat van: Inuzuki op  4 februari 2022, 19:12:12
Misschien wel de gekste gedachte die ik heb gelezen vandaag. Natuurlijk is niemand tegen het lynchen van Domien, want niemand geeft om wat er met een lijk gebeurd. Niet persoonlijk, op de rol. Ik gun Domien de overwinning wel, maar geef die niet zomaar.

Ik ben geen lijk  :-*

Kevindemen

Ah duidelijk. Sorry, Domien ik geloof je gelijk...

Kevindemen

Kevindemen

Dat je nu voorsteld om slecht boven lijk te lynchen, vind ik ook in je nadeel spreken. Nobody is obviously slecht, eens. Maar dit is niet het juiste moment om een slechtje te lynchen, tenzij je natuurlijk belang hebt bij twee nachtmoorden om dit spel te kunnen winnen.

Inuzuki

Ik vind het ook wel opvallend dat je je al dagenlang grotendeels afzijdig houdt en nu ik afwijk van het plan van slecht ben je er ineens :P. Ik blijf iig op mijn stem staan en dan is het aan de rest van de goedjes om te kijken wat ze doen. Als de meerderheid denkt dat we domien moeten doen dan gaan we dat meemaken en zien we het ook wel weer.

Kevindemen

Dan vind het je het maar opvallend. Die ineens is toevallig omdat ik nu tijd heb. Geen zin hier te zetten wat naast het forum atm allemaal gaande is wat hoger op mijn prioriteitenlijst staat.

Shaddow

Lijkt mij beter om niet de orc te doden, omdat de orc automatisch sterft als de andere wolven sterven en zoveel ruimte hebben we nu ook weer niet.

Mijn voorkeur voor slecht lynchen gaat dus uit naar Kevin of Castiel.