Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Inuzuki

Als jij geen lijk bent zou ik verwachten dat jij nacht 5 geen lunch was. Gezien ze ook zegt dat dat de enige mislukte lunch is kan het verhaal,  als jij geen lijk bent,  zonder leugens toch niet kloppen. Naar wie moeten we dan kijken? Wat is jouw plan van aanpak voor vandaag?

domien

Negeer je nu express de laatste zin van mijn post?

"In this world there are no sides, just players"

Inuzuki

Eh nee sorry :D ik multitask te veel tijdens een training. Wie zie je als opties hiervoor?

Nobody

Citaat van: Inuzuki op  3 februari 2022, 10:25:01
Als jij geen lijk bent zou ik verwachten dat jij nacht 5 geen lunch was. Gezien ze ook zegt dat dat de enige mislukte lunch is kan het verhaal,  als jij geen lijk bent,  zonder leugens toch niet kloppen. Naar wie moeten we dan kijken? Wat is jouw plan van aanpak voor vandaag?

2 mislukte lunches heb ik gezegd. Nacht 2 en nacht 5.
Ik snap de rest van je zin eigenlijk niet, zeg je nou dat het zonder leugens dat mijn post niet klopt?
404 Error - body not found

Inuzuki

Ja oké,  maar je beweert dat fannie nacht 2 was toch?  Ik zeg dat als domien gelijk heeft dat hij geen lijk is jouw verhaal bijna niet kan kloppen en ik dus ook niet zo nieuwgierig ben in een reddingsactie. Daar ben je het zelf vast ook mee eens want je bent zelf toch ook overtuigd dat domien de enige optie is gegeven jouw verhaal?

Maar ik ben vooral benieuwd naar welke richting domien dus opkijkt voor wie dan het lijk is

Nobody

De yeti heeft zijn laatste kracht gebruikt in nacht 4. Dit was in de DT bekend, dat de yeti naar buiten ging om de zieners te beschermen.
Toen konden wij eindelijk pas onze orc inzetten. Nacht 5 was de lunch mislukt, Dat kan dus alleen door de grafdelver zijn. Wij dachten door de bengel omdat we niet door hadden dat er ook nog een grafdelver in het spel was. De de orc actie is wel doorgegaan op Waterwork. Waterwork vonden wij het belangrijkste om te doden omdat hij die zienerskrachten heeft. Onze lunchkeuze was dan Domien, die zichzelf al 2x had bewezen. Dus voor jullie leek alsof de lunch door was gegaan die nacht, maar dat was dus de orc moord.
Nacht 6 ging de orc weer naar buiten. Samen met de lijk. Dat verklaard dus de extra doden.

domien

BELANGRIJK Ik ga er hier vanuit dat we echt een verspreking van Nobody zagen en ga wat zij gezegd heeft als WAARHEID aanschouwen. Zou me eerlijk niet verbazen mocht dit toch nog een play zijn!!!

Er kan in principe via een huidenwisselaar perfect al sinds nacht 2 een lijk zijn trouwens.
Als je de post die nobody verkeerdelijk gepost heeft in het discussietopic over de buren er op naleest. Blijven er 3 mensen over die mogelijk op het wolvenboard zitten met Nobody:

Castiel ->
"Domien vind ik serieus het slechtste lunchtarget, geeft totaal geen extra informatie. Op hem stemmen hebben alleen de wolven baat bij."
"Ik kom uit bij Inu en Sunny momenteel. Kan haast niet anders dan dat daar slechtjes zitten."
Kevin -> Claimt lord of love als ik alles goed gelezen heb
Lan -> Claimt gokker als ik alles goed gelezen heb

Zelf zie ik de laatste 2 slechtjes als Nobody en Castiel OF Nobody en Lan
Een 3de OB zie ik niet meteen gebeuren eigenlijk.

Als Lan inderdaad een 4e gokker zou zijn en Castiel Orc/wolf maakt niet uit.

Dan schieten volgende mensen nog over:
Inuzuki
Krissy
Shaddow
Sunny

Hiervan zijn er 2 valse engel->ziener die weten wie ze zijn en ze hebben normaal samen al de mogelijkheid gehad tot 5 visioenen (4 als waterwork door de orc vermoord is).
Ik weet niet wat het is met de zieners dit spel maar in mijn ogen hebben die nog steeds 0 nuttige info doorgespeeld.

Tussen deze 4 moet ook nog een Lijk zitten dat eerder op het spel huidenwisselaar was.

ALS jullie mij deze nacht lynchen en er zijn weer 2 moorden van goedjes kom je in een situatie waar nog 6 spelers over zijn minstens 2 slechtjes en minstens 1 lijk.
Dan is de kans op een overwinning voor goed vrij klein.

Als we Nobody lynchen is er een kans dat ze ketter is en de Orc sterft dan mee. En jagen we de volgende dag nog met 5 goedjes op 1 lijk wat te winnen valt.

Voor de mensen die nu ziener zouden zijn ik zou zeggen neem een risico en stap naar voor. Want als je op mij stemt is de kans dat je niet gaat winnen groter dan de kans dat je sterft door jezelf geheim te houden.

Nobody

Wie o wie is de huidenwisselaar? Kan de huidenwisselaar even melden aub

domien

Dat gaat ie zeker doen als ie lunch lijk is ::)

domien

Ik zweer het trouwens dat ik slechtgezind ga zijn als ik na 600 er ook nu uitga door een huidenwisselaar play... ik ga dan echt als goedje gewoon voor de veiligheid alle huidenwisselaars die ik tegenkom laten beulen/lynchen/pyromanen/lunchen

Nobody

Uit die 4 spelers die je noemde, zijn 2 valse engel. 1 mytho/burger. Dan moet de overgebleven dan de yeti zijn toch?

Nobody

Citaat van: domien op  3 februari 2022, 10:59:59
Een 3de OB zie ik niet meteen gebeuren eigenlijk.

Waarom niet? ;D Ik had het in mijn post over 'jullie'. Je weet niet met hoeveel we er zijn. En denk je dat de namen die ik noemde allemaal goed zijn? ;D

domien

Als dat zo is dan moet Lan de wolf zijn en Castiel de huidenwisselaar -> lijk

Sunny

Citaat van: Nobody op  3 februari 2022, 11:17:27
Uit die 4 spelers die je noemde, zijn 2 valse engel. 1 mytho/burger. Dan moet de overgebleven dan de yeti zijn toch?
Dat vind ik wel interessant. Jij claimt dus dat er nòg 2 zwarte engels in het spel zijn?
Of heb je het over hun startrollen?

Nobody

Als Castiel huidenwisselaar is/was, dan moeten we Castiel lynchen.