Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Misschien niet heel chill, maar ik zou echt afraden om inuzuki op de lycnh te hebben.

Robin89

Citaat van: thelight288 op  1 februari 2022, 21:45:09
Misschien niet heel chill, maar ik zou echt afraden om inuzuki op de lycnh te hebben.

Ik heb even niet helemaal scherp hoe de stemming nu staat, maar ik zou er ook niet heel vrolijk van worden als Inuzuki lynch wordt.

Lan

Als jullie voor Inu instaan ga ik wijzigen. Ik moet nog even kijken naar wie  :P

Robin89

Citaat van: Lan op  1 februari 2022, 21:51:22
Als jullie voor Inu instaan ga ik wijzigen. Ik moet nog even kijken naar wie  :P

Heel graag! Ik sta voor haar in.

Thelight288

Sunny

SpiritReacher

Hm, prima, dan ga ik daar ook wel in mee.
Ik ga dan toch helaas voor OK, want ik weet zelf dat BB toch goed is na deze nacht.
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Nobody

Nee Lan, jij maakt ervan dat ik bewijsbare rollen wil lynchen.
Ik stem nu toch ook niet op O-K of op jou?
Het is de reactie van jou over het gooien van de doodsdrankje, dat vind ik niet kloppend met wat jij tegen mij zei toen wij vorige speldag buren waren.
Het zijn 2 verschillende dingen die niet met elkaar matchen. O-K die 2 verdachtes uitspreekt naast zijn lynchstem, en jij die aanmoedigt om hwt te doen. Terwijl jij tegen mij zei dat je shaddow en sunny wel geloofd.
Dan denk ik.. hier klopt iets niet. Als jij goedje zou zijn verwacht ik niet dat jij een akkoord zou geven dat OK op sunny of shaddow zou gooien. Als jij wolf zou zijn, zou dat wel verklaren.
En dat jij zo zit te pushen dat ik jou / bewijsbare rollen per se dood wil hebben, is onjuist.
Ja, NU wil ik jou best dood hebben. En dat baseer ik op jouw gedrag hier in de dt in combinatie met wat jij tegen mij zei achter het schermen.
Niet vanwege jouw "bewijsbare rol claim".

404 Error - body not found

Nobody

Nobody

Sunny, als jij en 2 andere spelers die nu dood zijn, instaan voor Inuzuki, heeft dit te maken met een zienersvisioen?

Nobody

Met wie zijn jullie buren? Ik hoop dat 1 van jullie buren zijn met Shaddow. Dan kunnen we hem nog beetje paaien.
Ik ben nu buren met alweer Kevin, en alweer Domien. De cirkel is rond, maar ben nog geen buren geweest met Inu, Krissy en Sunny. (gelukkig maar, want ik denk niet dat zij mij vertrouwen) XD

Lan

Ik snap je laatste post niet helemaal Nobody  :P

Castiel.

Nee die kan ik ook niet helemaal volgen?  :D

Wat een nacht en lynch trouwens. Lijkt erop dat we in de goede richting aan het kijken zijn nu :)
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Sunny

Sunny

Citaat van: Nobody op  1 februari 2022, 22:44:41
Sunny, als jij en 2 andere spelers die nu dood zijn, instaan voor Inuzuki, heeft dit te maken met een zienersvisioen?
Ik heb je mijn rol al verraden. Ik had 1 kans om iemand te zien en dat was Lan.
Niet dat je je er iets van aantrok trouwens.