Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Nobody

@Lan Ik heb een vraag aan jou: Wat vind jij nu van Sunny en Shaddow?
404 Error - body not found

Nobody

Wij (Lan & ik) waren buren vorige speldag, en toen zei je dat je Sunny en Shaddow wel gelooft.
De reden waarom ik dit nu aan jou vraag is dat het lijkt alsof je van mening bent veranderd of als je wolf bent, dat het jou niet boeit dat 1 van deze 2 mogelijk dood gaan aankomende nacht.
O-K heeft aangegeven dat hij op Inuzuki stemt en daarnaast vindt hij Sunny en Shaddow verdacht.

Citaat van: Orange-King op  1 februari 2022, 19:29:30
Voor nu zal ik mijn stem op Inuzuki zetten.

......

Daarentegen vind ik ook Sunny en Shaddow verdacht.

Dat betekend dat de kans groot is dat de doodsdrankje naar 1 van deze 2 gaat.
Ik zie dat wolven, O-K nog wel aanmoedigen om een doodsdrankje in te zetten als het doodsdrankje niet op een wolf gegooid wordt.
Robin's reactie over dat O-K nog een doodsdrankje heeft, komt over als echt vanuit goedje's gedachte.
Ik zie dat jij het tegenovergestelde doet:

Citaat van: Lan op  1 februari 2022, 20:01:59
Ik weet dat ik zelf mijn twijfels over OK heb uitgesproken, maar als hij concreet aangeeft zijn drankje vannacht te gebruiken kunnen we hem toch beter die kans geven? Ik snap nooit waarom mensen bewijsbare rollen niet de kans geven zichzelf even te bewijzen  :P

Jij wilt dat wij O-K een kans geven omzichzelf te bewijzen... want ja, hij kan natuurlijk een extra kill maken toch? Wat erg gunstig is dat het waarschijnlijk niet op een wolf gegooid gaat worden.
Ik heb mijn prive redenen waarom ik Shaddow vertrouw, ik heb nog geen redenen waarom ik Sunny zou vertrouwen. Maar als Lan wolf is, dan denk ik dat Sunny ook goed is.

Wat Shaddow net heeft gezegd vind ik een hele goeie... Ik hou ook in mn achterhoofd dat O-K mogelijk een orc kan zijn die de extra kill maakt...

Misschien dat Lan en O-K samen slecht zijn en toneel spelen alsof ze tegen elkaar zijn... Ik weet dat Lan en O-K vaak samenwerken en tijdens het toneel zeiden ze dat het mogelijk de laatste keer zal zijn dat ze samenwerken!! (shocking). Maar dat kan dus gespeeld zijn.

Maar ik wil wel geloven dat O-K heks is, want  O-K en Inuzuki lijken niet samen in dezelfde kamp te horen.

Maar als Inuzuki toch goed is, is O-K dan slecht?

Lan en O-K vinden beiden Inuzuki verdacht (of hebben minder gevoel bij).

Sunny

Ik kan je dit zeggen, als Lan wolf is, dan is hij geconverteerd.
Want prima, aangezien het toch niets meer uitmaakt; ik heb Lan in nacht 2 gecheckt en werd hierna Burger.

Lan

Sunny en Shaddow staan bij mij allebei niet hoog als verdachtes. OK heeft echter met mij gedeeld op wie hij van plan is zijn drankje te gooien. Ik vind de slechte heks theorie een beetje uit de lucht gegrepen, OK spreekt ofwel de waarheid, of hij liegt, maar waarom zou hij dan überhaupt de waarheid spreken over zijn rol? Ik vind zowel slechte heks die wel zijn levensdrankje gebruikt als Orc die tot nacht 6 wacht en in een sloot visioenen nog niet gezien is bijzondere theorieën.

Maar ik vind alles prima, laten we met zijn allen de bewijsbare rollen lynchen en kijken hoe dat uitpakt voor het spelletje  XD

Nobody

Misschien was mijn post niet helemaal duidelijk (Sorry daarvoor, daar moet ik nog aan werken).
Maar ik zou eerder jou (Lan) lynchen dan O-K.

Lan

Snap ik, ik ben ook een bewijsbare rol en die moeten weg.  :-X

Nobody

Je claimt een bewijsbare rol te hebben*

Citaat van: Shaddow op  1 februari 2022, 19:57:56
Also ik wijs alleen naar Lan als hij claimt een vierde gokker te zijn want mag ik dat raar vinden?

Lan

Zeker, dat is een beetje de essentie van het spelletje. Maar ik snap dat je me liever nu wil lynchen zodat ik nog geen kans heb gehad lynchbescherming te kopen. Is dat ook omdat het een te groot risico is dat ik mijn doodsdrankje op een goedje inzet?  :P

Inuzuki

Ik voel me niet erg lekker dus ik ga helaas niet tot de deadline opblijven. Ik ga er maar vanuit dat het goed komt en anders denk ik dat er in elk geval een stemming is die veel inzicht gaat geven. Succes in dat geval  :-*

Thelight288

Ja de zien r uit de hack heeft Lan ook als gokker gezien

Lan

En dit is een andere ziener dan die van Nostalgia die mij ook als goed heeft gezien? Dus ik ben dubbel gezien met een bewijsbare rol, en Nobody wil mij nog steeds dood. Heeft iemand hier een mening over?  :D

Shaddow

Maar 4 gokkers?

Dan geloof ik persoonlijk sneller op schaapswolf.

Anywho, ik ben bereid Sunny het voordeel van de twijfel te geven.

Thelight288

Citaat van: Sunny op  1 februari 2022, 21:05:47
Ik kan je dit zeggen, als Lan wolf is, dan is hij geconverteerd.
Want prima, aangezien het toch niets meer uitmaakt; ik heb Lan in nacht 2 gecheckt en werd hierna Burger.

Sunny claimt hier ook  mythomaan en dat Kan dus geen schaapswolf is

Nobody

Lan, waarom zit je zo te pushen alsof ik jou zo graag dood wil?
Ik wilde alleen maar iets delen wat mij opviel. Puur alleen vanwege jouw aanmoediging op O-K om zijn doodsdrankje in te zetten vind ik geen goedjesgedrag.

Lan

Omdat dat letterlijk is wat je doet?  XD Het is dat ik Castiel's claim dat er één conversie is wel aannemelijk vind, anders zou ik oprecht denken dat je geconverteerd bent.

Ik vind de argumenten tegen OK een nachtje geven om zich te bewijzen echt totaal niet doordacht, en jij doet alsof het een soort briljante ingevingen van mensen zijn. Als er een hoop schaapswolven zijn, dan zijn acties die mensen bewijzen juist cruciaal voor ons om het spel te winnen. Schaapswolven kunnen zichzelf niet bewijzen met hun rol, laten we de groep waar zij in kunnen zitten zo klein mogelijk maken.