Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Nobody

Citaat van: thelight288 op 29 januari 2022, 10:24:53
Fannie stond ook nog op mijn lijstje heb gewoon puur op gevoel het idee dat ze wel eens slecht kan zijn. Maar 2 stemmen dan nog zonder uitleg vind ik nog bijzonder.
Dit is de 2e of 3e keer dat ik op haar stem, en heb het ook uitgelegd.
404 Error - body not found

Lan

Citaat van: Robin89 op 29 januari 2022, 11:22:55
Citaat van: thelight288 op 29 januari 2022, 10:24:53
Fannie stond ook nog op mijn lijstje heb gewoon puur op gevoel het idee dat ze wel eens slecht kan zijn. Maar 2 stemmen dan nog zonder uitleg vind ik nog bijzonder.

Met het risico dat er hierna een post - en mogelijk ook een leuk bijpassend GIF-je - komt over een Fannie-trein, zet ik mijn stem toch op haar. Ben het helemaal eens met deze post van Thelight en daarnaast zijn er in mijn ogen te veel dingen die niet kloppen bij Fannie (die redenen zijn allemaal al genoemd hier).

Voor mij zijn Nostalgia en Fannie mijn hoofdverdachtes. Ik vind Nostalgia's actie om als eerste op Fannie te stemmen behoorlijk niet-wolfs, dus misschien zat ik daar fout. Mocht Fannie toch goed blijken dan kan ik altijd weer terug mijn tunnel in  :P

Waterwork

Waar komt die Fannie trein opeens weer vandaan

Orange-King

Citaat van: Waterwork op 29 januari 2022, 11:37:54

Ssst. Trek nooit de trein in twijfel  :-X

Sunny

Mijn dilemma in deze is dat ik met Fannie nog niet heb kunnen praten. Want een gesprek is toch anders dan de posts die hier in het dt gepost worden.
Dat gezegd hebbende vind ik de posts in het DT dan wel weer zodanig dat ze wel al sinds het begin op mijn lijstje verdacht staat. Het is dus niet hetzelfde dilemma dat ik de laatste stemming had bedoel ik maar te zeggen.
Het is daarom dat ik dus ook op de Fannietrein stap, tenzij er een betere kandidaat naar voren kan worden geschoven, ik noem maar een voorbeeld; Orange-King  :P
Anyways mochten dit de 2 kandidaten zijn, dan zitten we naar mijn verwachting niet verkeerd.

Robin89

Citaat van: Waterwork op 29 januari 2022, 11:37:54

Stap maar in, na het GIF-je van Lan is er geen weg meer terug XD

Inuzuki

Ik snap de punten richting fannie wel, al moet ik zeggen dat ik ze ook niet zo heel concreet vindt. Ik kan me ook wel voorstellen dat fannie normaal meer achter de schermen bezig is en dus in deze variant wat minder goed haar draai vindt. Maar we gaan het zien geloof ik  :P

Ik zelf ga voor SpiritReacher, gezien ik daar al dagen een slecht gevoel bij heb. Daarnaast zijn we buren en wil hij ook niet echt met me praten geloof ik. Dat vind ik ook opvallend en dat helpt dus niet mee om me van hem af te praten.

Lan

Inuzuki, hoe kijk jij dan aan tegen Spiritreacher's stem op Perry vorige lynch?

Inuzuki

Die spreekt inderdaad enigszins in zijn voordeel. Maar ik moet zeggen dat ik bij de meeste BB stemmers een beter gevoel heb dan bij spiritreacher. Ik weet niet of bert daarnaast goed of slecht is. Ik weet niet of er met de stemming gerommeld is. En ik wil het vreemde spelgedrag van eerdere dagen nog mee blijven wegen. Dus ja, als hij niet op perry had gestemd had ik met nog meer overtuiging op SR gestemd. Zijn stem brengt me een beetje aan het twijfelen, maar dat zie ik niet als reden om dan maar op de fannie trein te springen. Ik vind de 'trein' iets te hard gaan voor de argumenten die er voor mij nu staan.

Thelight288

Ik krijg geen hoogte van buurman shaddow dus ik twijfel aan hem nu.

fannieklm

Ik denk dat mijn stem weinig meer uitmaakt.
Jullie lijken je mind al opgemaakt te hebben.

@thelight288 ik heb datzelfde!

Thelight288

@Orange-King en @Nostalgia willen jullie nog iets kwijt om de reden dat jullie stemmen, want ik ga nu juist twijfelen

Orange-King

Voornamelijk door mijn post op de vorige bladzijde (#488). Verder vind ik fannieklm ook niet overtuigend qua bijdragen in het discussietopic. Dat is voor mij vooralsnog voldoende reden voor een stem op haar.

SpiritReacher

Citaat van: Inuzuki op 29 januari 2022, 12:53:29
Ik snap de punten richting fannie wel, al moet ik zeggen dat ik ze ook niet zo heel concreet vindt. Ik kan me ook wel voorstellen dat fannie normaal meer achter de schermen bezig is en dus in deze variant wat minder goed haar draai vindt. Maar we gaan het zien geloof ik  :P

Ik zelf ga voor SpiritReacher, gezien ik daar al dagen een slecht gevoel bij heb. Daarnaast zijn we buren en wil hij ook niet echt met me praten geloof ik. Dat vind ik ook opvallend en dat helpt dus niet mee om me van hem af te praten.

Ik was het eigenlijk helemaal met je eens, dat ik de Fannie trein niet vertrouw, want ik heb haar juist op goed staan.

Maar je tweede argument is pure onzin. Je hebt zelf ook geen woord tegen mij gezegd tot gisteravond (dus 48 uur na de deadline) dat het stil is bij ons.
Je bent enorm hypocriet met dit argument en ik heb nu haast het idee dat je mij blaam in mijn schoenen wil schuiven, omdat je weet dat Fannie opgehangen wordt en je nu dus mij zwart wil maken.
Als Fannie als wolf sterft, dan weet ik wel wie mijn stem krijgt, want dit is een grote manipulatie.

Helaas ben ik het wel met je eens dat Fannie waarschijnlijk goed is, dus ik wacht nog even af met stemmen..
Want als ik nu op Fannie stem en ze is goed, heb ik het idee dat ik mezelf tegenspreek.
Maar als ik niet op haar stem en ze sterft slecht, dan 'verdedig' ik haar. Dus ik wil alvast zeggen dat Inuzuki's manipulatie er nu voor mij uitspringt.
... Ook al denk ik dat Fannie goed is.
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Inuzuki

Zo hallo, hypocriet, manipulatie? Rustig maar hoor  ::)