Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Ik twijfelde meer aan Bert-boefjes. Heb eerste lynch ook op hem gestemd. En dat castiel en spiritreacher ook zonder super veel uitleg maar op Perry stemde beviel me niet helemaal, aangezien ik hun niet compleet vertrouwde. Al heb ik nu iets meer vertrouwen in hun

Thelight288

Dit was nog als reactie op @Nobody wilde nog citeren en mijn stem uitleggen

Nobody

Dat Castiel een 3e stem en Spiritreacher een 4e stem op Perry plaatsden, en hiermee de Perry-trein creëerden vind ik wel voor hun spreken.
Na die 4e stem op Perry, maakte Fanniek, Domien en Perry een andere weg naar de 2e lynch kandidaat: Bert-Boefjes. Die toen nog maar 1 stem had van O-K.
Jullie kunnen toch wel begrijpen waarom ik Fanniek nog meer verdenk, hier om?? Ik begrijp niet zo goed waarom er opeens stemmen op Bert-Boefjes zijn bijgekomen.

Ik wil ook even hard op met jullie denken... misschien ben ik para hoor maar worst case scenario: Stel, Waterwork is toch wel slechte hacker (wist niet dat Perry wolf is) en heeft sjamaan krachten ipv ziener krachten en ziet Domien als ketter. Maar liegt hierover dat domien grafrover/Priester is. Dat maakt 2 zieners en 2 sjamanen ipv 3 zieners en 1 sjamaan. En dat zou die stem van Domien op Bert-Boefjes ook verklaren.... en Perry's stem die daarna volgde.. om zijn eigen hachje te redden.

Als ik die worst-case scenario even loslaat, Onder de BB-stemmers denk ik dat Fanniek de wolf is.
Een lynch op Fanniek zou een hoop verklaren... het feit dat er niet veel verdenkingen over haar zijn is ook een slecht teken toch?

404 Error - body not found

Nobody

Door heel veel doordenken wil ik  Shaddow ook niet vergeten.
Dit herinnert mijzelf wel weer aan dat ik nog geen wolven in spelers wil zoeken die te maken hebben met zieners visioenen.
Het is dus niet zo dat ik Domien/Waterwork wil verdenken..
Ik val dan steeds weer terug op Fannie.
404 Error - body not found

fannieklm

Bedankt voor het uitschrijven van je tunnel nobody.
Je zit alleen echt verkeerd.

Zoals ik vorige speldag zei ging het op dat moment voor mij tussen BB, SR of Perry.
De 'trein' op perry, die met 4 stemmen echt nog niet vertrokken was, was er.

Ik heb mijn buur Michelaar gevraagd of hij van die 3 een voorkeur had.
Hij gaf aan dat hij Perry wel vertrouwde, dus ik ging er vanuit dat hij die bekeken had.
Dus ben ik bij mijn oude verdenking BB gebleven.
Het is klote dat Michelaar dit niet meer kan bevestigen en ik snap dat ik daardoor verdachter ben.

Mijn naam wordt echt wel vaker dan alleen door jou genoemd, en hij heeft blijkbaar genoeg gif gestrooid...
Want mijn beide buren van vandaag reageren niet op mijn berichten...
Ik kan je vertellen dat ik niet slecht ben, niet dat dat je uit je tunnel helpt, maar okee.

Ik kijk nu in verdachten naar BB, WW (want stomme actie, waar al voor gewaarschuwd was) en OK (door benoemen van de trein)

Inuzuki

Citaat van: Krissy op 26 januari 2022, 12:34:34
Ik heb het in de gaten proberen te houden Nobody, maar ben er niet veel verder mee gekomen.
Iets licht belangrijkers:
Ik heb contact met de yeti. Deze gaf aan de komende nacht naar buiten te willen komen, om inderdaad even uitstel te geven. We hebben besloten dit te delen voor het geval er acties zijn die maar 1 of 2x kunnen plaatsvinden. Er zullen goedjes acties vervallen, maar hopelijk ook de lunch. Mochten er goede reden zijn niet naar buiten te gaan, dan horen we dit uiteraard graag.  (A)

Ik wil deze eigenlijk nog even aanhalen.  Lunch is door gegaan,  valse engel is doorgegaan, visioen is doorgegaan.  Heeft iemand iets wat mislukt is? Klinkt anders niet heel geloofwaardig dat er een yeti buiten was.
( en nee, ik twijfel niet aan het visioen van WW hierdoor.  Door contact met een nieuwe buur heb ik alleen maar meer bevesting van zijn verhaal)

SpiritReacher

Mijn actie is vannacht mislukt.
En ik zie geen reden waarom die faalt, behalve een Yeti. (Of eventueel een Vervloekte ofzo (of ik begrijp de rol verkeerd))
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

Lan

Het leek mij persoonlijk handig dit niet te delen zodat wolven er bij hun claims geen rekening mee kunnen houden, maar als het toch al open is, mijn actie is ook mislukt.  :P

Orange-King

Citaat van: fannieklm op 28 januari 2022, 08:55:57
Ik kijk nu in verdachten naar BB, WW (want stomme actie, waar al voor gewaarschuwd was) en OK (door benoemen van de trein)

Nog een laatste opmerking over die trein: ik vind het bijzonder dat twee spelers die mijn post over de Perry-trein verdacht vonden wél met mij meestemde op bert-boefjes. Poef, Perry blijkt toch wolf, dan vinden we met terugwerkende kracht mijn post toch verdacht. Alleen hebben zowel fannieklm als Sunny niet hierna gehandeld toen ik de post maakte. Daarbij vind ik Sunny haar theorie dat ik beginwolf ben/ slecht heb gekozen nog wel geloofwaardiger (maar wel fout), dan fannieklm die het voldoende lijkt te vinden om mij te verdenken door alleen de trein te benoemen.

domien

@Nobody zelfs al is waterwork sjamaan ik kan enkel gezien worden als grafrover. Ook als ik sterf doe ik dat als grafrover.

Ik ben momenteel priester, maar de enigen die dat mogelijk kunnen bevestigen zijn skunki, de doden in het dodentopic.

Zij zijn ook de enigen die het kunnen ontkrachten tenzij jij zou sterven als wolf (niet ketter) of heks. En we weten beide dat dat laatste stukje niet mogelijk is...

"In this world there are no sides, just players"

Waterwork

Ik vind het benoemen van de trein niet per se verdacht het ging na de stem van mij en krissy wel snel inderdaad. Het kan ook dat wolven mee stemden kmdat ze geen andere optie zagen if dat het tussen 2 wolven ging

Krissy

Citaat van: Lan op 28 januari 2022, 10:59:40
Het leek mij persoonlijk handig dit niet te delen zodat wolven er bij hun claims geen rekening mee kunnen houden, maar als het toch al open is, mijn actie is ook mislukt.  :P

Ja en nee. Het bevestigd voor mij wel een beetje de bron die ik had (de yeti), maar inderdaad jammer dat er wel goede acties zijn mislukt en niet de lunch.

Castiel.

Oke, ik denk dat we voornamelijk heel veel informatie uit de afgelopen lynch kunnen halen en ga mijn lynchstem voor deze speeldag daarom ook daar op baseren. In dat geval komen vooral de BB stemmers (die een countertrein in gang probeerden te trekken) negatief naar voren. Er is al aardig benoemd wie dat zijn en ik moet nog even rustig bekijken wie ik dan het verdachtst vind van die groep.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

Thelight288

Fannie stond ook nog op mijn lijstje heb gewoon puur op gevoel het idee dat ze wel eens slecht kan zijn. Maar 2 stemmen dan nog zonder uitleg vind ik nog bijzonder.

Robin89

Citaat van: thelight288 op 29 januari 2022, 10:24:53
Fannie stond ook nog op mijn lijstje heb gewoon puur op gevoel het idee dat ze wel eens slecht kan zijn. Maar 2 stemmen dan nog zonder uitleg vind ik nog bijzonder.

Met het risico dat er hierna een post - en mogelijk ook een leuk bijpassend GIF-je - komt over een Fannie-trein, zet ik mijn stem toch op haar. Ben het helemaal eens met deze post van Thelight en daarnaast zijn er in mijn ogen te veel dingen die niet kloppen bij Fannie (die redenen zijn allemaal al genoemd hier).