Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Sunny

Oh sorry!
Ik dacht dat de deadline 22.30 was  :-[

Kevindemen

Netjes getimed Sunny.
Echt op de seconde precies 15 minuten te laat.

Ik verwacht geen grote kans, maar de verdeling lijkt op basis van claims al een grote tijdbom aan potentiele visioenen te zijn dus wie weet. Er stinkt sowieso iets met de info zoals deze nu op tafel ligt en wat er effectief met die info pas aan resultaten is gepresenteerd. Ik zie kansen tot valse zieners, valse goede sjamanen, geroofde zieners, goedjes met gehackte zienerkrachten, goedjes met gehackte sjamaankrachten.
Gelieve dit account te verwijderen.

Inuzuki

Waarom moeten er meerdere valse engelen zijn? Dit kan toch de derde persoon in de hack zijn geweest?

Sunny

Citaat van: Inuzuki op 26 januari 2022, 23:21:30
Waarom moeten er meerdere valse engelen zijn? Dit kan toch de derde persoon in de hack zijn geweest?
Goede vraag! Dat is waar ik mee zit. Want Waterwork heeft op hem gestemd. En die zou dan toch moeten weten wie hij in de mix heeft gegooid. Of zie ik weer iets over het hoofd.

Kevindemen

Het lijkt mij logischer dat een Valse Engel vandaag de rol van Michelaar heeft gekregen en nu dus Valse Ziener/Valse Sjamaan is geworden. De persoon wiens rol wordt overgenomen sterft met de rol Valse Engel. En of dat nu de bekende VE is of een andere lijkt mij niet zinvol om hier te bespreken, want dat geeft de wolven teveel informatie.

Thelight288

oh toch de conversiewolf ik twijfelde, maar goed dat er toch zoveel op hem stemde dan. ik verwacht toch al iemand geconverteerd heeft.

Thelight288

nadat michelaar bekend was als ziener ga ik idd vanuit dat er over hem gewaakt was. er was meer twijfel rond waterwork dan michelaar dus wat kevin zegt

Sunny

Als dat het geval is, well done!  :)

Sunny

Het staat ook flipping gewoon zo beschreven in de rol uitleg.  :-[
Note to self, eerst lezen, dan vragen.
Ik zal stil zijn nu.

Waterwork

Info info ik ben blij dat ik nog leef. Ik heb vanmacht Perry bekeken maar aangezien hij gestorven is had ik na overleg met de buren besloten om Domien te checken. Domien was grafrover

domien

Dat had ik gezegd toch dacht ik

"In this world there are no sides, just players"

Thelight288

deels mijn fout hij vroeg nog even snel aan mij wie hij moest bekijken. en ik zei ik zou nostalgia doen of anders kijken of domien niet nu dan ketter zou zijn, niet bij stil hebben gestaan dat grafrover altijd als grafrover gezien blijft. Al had iemand dat idd benoemd. blijkbaar dus voor domien gekozen ipv nostalgia

Kevindemen

Ik had inderdaad een waarschuwing gepost.
Leek mij wel handig met drie zienerclaimers.

Thelight288

ook al ben ik datzelf niet degene die op perry gestemd hebben wel een goed plusje voor zijn naam staan nu. al kon het in theorie tussen 2 slechtjes gaan als bert-boefjes ook nog slecht is.

Nobody

Wat denken jullie?
Zouden de wolven ook op Perry hebben gestemd of op BB (of andere spelers)
Het werd even bijna nek aan nek race tussen die twee... Alles gebeurde weer in de laatste uren..

Waarom kwamen er opeens meer stemmen bij op BB?
404 Error - body not found