Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Thelight288

Nou nobody is iig geen volbloed wolf fijn om te weten i guess

domien

Of ik ben ketter of Nobody is ketter

"In this world there are no sides, just players"

Thelight288

Ja dat kan ook nog natuurlijk. Maar ik denk dat nu op jou of nobody stemmen niet de beste kans is om een slechtje te lynchen

Nobody

Citaat van: domien op 24 januari 2022, 16:01:15
Of ik ben ketter of Nobody is ketter

Wauw, zelfs als je water over mij heen hebt gegooid kan je het nog niet geloven? Just wow.
404 Error - body not found

Thelight288

Denk vooral dat Domien alle opties wilde benoemen. Ik neig nog steeds meer naar iemand meer op de achtergrond zoals nostalgia of bert-boefjes

Krissy

Jammer dat er niets is uitgekomen, maar ik vind ook niet dat je echt iedereen de tijd hebt gegeven om een verdachte aan te dragen voor een beter alternatief. Maar goed, dat is achteraf.

Er is dus helaas nog niets bewijzen naar mijn idee, al zet het mij wel aan het denken over Domien. Ik vind het wel waarschijnlijker dat hij het water heeft kunnen roven van een priester, being Mex, en zal iets minder proberen te "tunnelen" op Domien.

Michelaar

Nobody, ik vind het toch maar een beetje vreemd hoe je je stem nog steeds op mij hebt gegooid, 'just cause', zonder dat je een reactie hebt gegeven op mijn vorige post die ik afgelopen dag heb gemaakt, en dan is je volume van posts deze dag prima, maar in al je posts zit tot nu toe vrijwel 0 content, en je stem op mij voelt meer als een ''Ik stem op Michelaar want die is 100% een wolf en het weerwoord boeit me niks.'' maar ik vind jouw reden om op mij te stemmen toch maar een beetje zwak en je hebt het niet eens gedaan voordat iemand anders (Sunny) het argument voor je maakte en een stem op mij gooide. Eerder heb je in je analyse het volgende over mij gezegd (Je kan me checken maar een citaat gaat helaas niet lukken)

''Doet actief mee in de DT. Posts zijn wel niet lang vergeleken met andere spelers maar zijn posts zijn wel goed genoeg omdat het inhoud heeft. Deelt ook meningen.''

Ik ontken niet dat ik veel van je posts niet echt goed heb gelezen toen, en ik heb mijn stem ook van jou veranderd om diezelfde reden. Maar die ene post was voor jou blijkbaar genoeg reden om te bepalen ''Die Michel, die is zeker slecht.'' Het voelde eerder aan als ''Hij stemt op mij? Dan stem ik op jou!'' en als dat niet zo is zou ik van jou wel een nieuw argument willen, en vertel me dan alsjeblieft ook wat er veranderd is aan bovenstaande quote dat er volgens jou blijkbaar niet meer toe doet waardoor ik wel slecht moet zijn.

Ik vond je stem op Shaddow ook zwak beredeneerd. Nu kan ik me inzien dat je hem verdenkt omdat hij stil is, maar hoe jij het verwoord is:

''Wel hier en daar posts gemaakt om mee te praten maar komt niet zoekend over. Jouw verdenking op mij vind ik ook een spiegel voor jezelf. Je redenen om vorige speldag op sunny te stemmen en deze speldag op mij vind ik erg zwak. Je 2 lynch stemmen tot nu toe komt ook haastig over.
Is ook actief in andere topics die niet spel gerelateerd zijn.''

Dat eerste stuk, mee eens, maar merk wel dat Shaddow ook heeft gezegd dat hij dit een lastig medium vind, wat ik op zich kan begrijpen. En andere topics is niet weerwolven. Andere topics duren misschien minder lang om te posten/over na te denken, en volgens jou eigen quote hier wil je toch juist dat mensen zoekende posts maken waar ze moeite in steken? Ik heb liever dat Shaddow minder posts maakt met echt wat inhoud (Dit mis ik bij Shaddow helaas wel een beetje op dit moment) dan dat we tien posts krijgen wat eigenlijk nog steeds niets zegt (Wat ik soms bij jouw posts wel merk, Nobody.) Ik snap niet wat je bedoelt met ''Jouw verdenking tegen mij is een spiegel voor jezelf.'' Wat bedoel je daar mee? Het lijkt alweer op een ''Jij stemt op mij, ik stem op jou'' reden. En zijn redenen om op Sunny en jou te stemmen vind je zwak. Wat vind je er zwak aan? Wat vind je haastig overkomen aan zijn stemmen? Dit is wat ik bedoel met dat je posts veel tekst zijn met weinig inhoud. Hoe meer van je posts ik teruglees hoe minder wijsheid ik eruit kan halen.

En je weet natuurlijk net zo goed als ik dat als je door het water van een priester niet doodgaat, je niet meteen een goedje bent. Dus ik hou je toch nog wel even op mijn lijstje, na nader inzien.

Ook wil ik graag de wat stillere mensen vragen om iets weer toe te voegen. Er is een reden dat stillere mensen ook vaak worden weggestemt, omdat het als wolven toch een goed idee is om op de achtergrond te blijven. Waterwork, bijvoorbeeld, je vond Perry en ik verdacht. Ik heb nog steeds niet echt een goede uitleg gehad wat je precies verdacht vind aan ons? Bert-Boefjes, Shaddow, Robin, wat vinden jullie van de huidige stand van zaken? Wie is volgens jullie het meest verdacht?

SpiritReacher

Citaat van: Sunny op 24 januari 2022, 14:36:49
Ik was gisteren de buur van Mexi en ik weet dat hij zat te wachten op een goed moment om zijn water te gebruiken op Spirit.
Die mogelijkheid werd hem ontnomen door de gecoördineerde acties van Spirit en Rampposi.

Er was hier geen sprake van enige van coördinatie...? Dat impliceert samenwerken. Ik heb geen enkel contact gehad met Rampposi dit spel.
Ik heb mijn redenatie al gegeven, omdat OK daar naar vroeg.

Mis ik iets of kan Mexicanobroeder alsnog gewoon slecht zijn...?
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

SpiritReacher

Ik wi trouwens best geloven dat Mexicanobroeder priester (niet ketter) was, maar dat is meer omdat ik Domien geloof en niet omdat ik Mexicanobroeder nou volledig goed vond. Dus ik geloof wel dat hij geen Ketter is en dan weten we dus eigenlijk nog niets over Nobody.

Ik mis trouwens ook nog een reactie van @Orange-King op mijn verdediging/verklaring.

Ik vind het ook wel vreemd dat Sunny mensen verdenkt die op Mexicanobroeder, met de meerderheid, met argumentatie stemmen. Maar schijnbaar moeten we wel vertrouwen dat Mexicanobroeder haar had toevertrouwt Priester te zijn...? Makkelijk praten achteraf..

SpiritReacher

Driedubbele post, sorry, mag niet edit-en enzo.

Ik wil deze zin:
Citeer"Mis ik iets of kan Mexicanobroeder alsnog gewoon slecht zijn...?"
graag terugtrekken.

Ik ben inderdaad dus in de veronderstelling dat Domien Priester is, niet Ketter.

Nobody

Mensen zeggen steeds dat mijn posts 0 content heeft. Als ik mijn eigen posts teruglees zeg ik degelijk wel iets. Sommige van mijn posts zijn inderdaad kort, maar ik probeer toch steeds iets te zeggen zonder in herhaling te blijven vallen.
Misschien ben ik gewoon niet zo langdradig en diepzinnig zoals velen hier. Dat is gewoon hoe ik ben, en dat is ongeacht mijn alliantie.
Soms typ ik mijn posts ook op mijn mobiel, dan is het kort.
Ik ben iemand die wanneer je met mij in whatsapp gesprek zit en zelf reageert zonder mij nog een vraag te stellen dan is er vaak gewoon dat ik stop met reageren of een duimpje stuur. Zo zit ik gewoon in mekaar. Ik ben het drukke leven gewend. Het liefst wil ik snel, kort en krachtig. In het echte leven als iemand heel langdradig en langzaam tegen mij zit te praten erger ik me ook daar aan.

Maar oke, ik neem dit op als feedback en zal er aan werken om beter uit te leggen!

Michelaar, prima als je wilt dat ik op jouw reactie ga reageren van jouw vorige speldag:
Citaat van: Michelaar op 23 januari 2022, 19:57:04
Sorry, dat Nobody's posts bij niet goed binnen zijn gekomen is inderdaad mijn schuld. Ik ben gisteren hartstikke ziek geweest en heb vandaag ook niet echt veel tijd gehad om echt er voor te zitten, excuses hiervoor.

Ik ga mijn stem wijzigen, en ik zit er naar te denken om op Waterwork te stemmen, voor de volgende reden:

....

Oke nou beterschap. Wat moet ik dan nog meer hier aan toevoegen???

Wat ik dan dus verdacht vind aan jou is dat wanneer de 1ste verdachte (ik) door Sunny genoemd, dat je meteen daar op sprong en zwaar mee zat te praten met daarbij foutieve feiten over mij. Terwijl je het gewoon terug kon lezen in de DT. (Zie pagina 14 en 15).
Besef even dat we toen op dat moment nog geen lynch kandidaten hadden en dat de DT nog steeds aardig dood was.
Ik denk dat jij wolf bent die dan naar zijn kans grijpt wanneer een goedje aangevallen word dat jij daar graag meelift. Het is ook mooi meegenomen want Sunny had een goede reden, omdat hetgeen wat ik dus voorstelde om de oude buren te delen, niet handig is en dat ik daarom verdacht ben.
Mijn reden waarom ik dat heb voorgesteld heb ik ook uiteraard hier in de DT uitgelegd. 

Nobody

Sorry ik was nog vergeten op de rest van je bericht te reageren.

Over shaddow, met die spiegel, daarmee bedoel ik dat hij precies hetzelfde doet. Hij speelt ook in dit spel anders dan normaal. En gebruikt diezelfde reden (waarom hij mij zogenaamd verdenkt) ook om op mij te stemmen.
Ik vind zijn stem wel haastig overkomen alsof hij het weggooit. En is hij zijn vorige stem op Sunny soms vergeten? Die is opeens niet meer verdacht.

Ik denk dat Shaddow ook wolf is.

Citaat van: Michelaar op 24 januari 2022, 16:51:33
En je weet natuurlijk net zo goed als ik dat als je door het water van een priester niet doodgaat, je niet meteen een goedje bent. Dus ik hou je toch nog wel even op mijn lijstje, na nader inzien.

Kunnen we nu op zoek gaan naar wolven? Die heb ik hier gevonden, jij en Shaddow sowieso. Als 1 van jullie geen wolf zijn dan eet ik mijn schoen op.

Michelaar

Citaat van: Michelaar op 23 januari 2022, 19:57:04
Oh ja, in mijn verdedeging: Als ik slecht was, had ik geen enkele meerwaarde om Bloodwolf verdacht te laten lijken. Ja, hij is off-board, maar in dit geval doet dat er niet zo erg toe. Ik ben niet bekend met hoe BW normaal speelt, dus dat hij neutraal claimt was voor mij toch wel een verrassing, en als slechtje zou ik er alleen maar baat bij hebben als er een neutraaltje (of in dit geval, zoals ik ook een beetje had verwacht, een slechtje die op zoek was naar teamgenoten) op de loer was om die in het spel te houden. Als ik een slechtje was zou het verdacht maken van Bloodwolf een hele domme move zijn geweest.

Dit stukje bedoelde ik. Dit antwoord ook jou beschuldiging over hoe ik 'Meelift.' Er loopt iemand mee te liften hier, maar ik ben het niet. Dat denk ik dus van jou. Als dit niet werkt kunnen we handen schudden want dan weet ik toch echt niet wat ik moet zeggen om jou te overtuigen.

Waterwork

Hier ben ik ook weer.  Ik snap niet dat Nobody werd gepriesterd als ik eerder online was geweest had ik zeker geprobeerd dit tegen te houden. In het 1e dag waren wij buren en kreeg ik een zeer goed gevoel van haar. Dus ik vind die mensen die haar heel erg naar voor brachten best wel verdacht en dat is vooral Kevin omdat hij er gelijk op sprong. Sommige mensen ontweken de vraag ook zoals Perry die dan weer afvraagt hoe hij een flesje water kan hebben. Michelaar ik vind je ook best verdacht je maakt lange posts maar vind best dit best verhullen dat je erg je best doet en toch wolf ben want je gooit het steeds weer over de stillere spelers. Je bent nu niet mijn hoofdverdachte maar toch sta je op mijn lijstje.
En volgens mij hebben mensen het gemist maar Thelight heeft toch wel iets interessant gezegd.

CiteerIk was de tijd helemaal vergeten gisteren. Zuur dat Mexicanobroeder gelyncht is, zeker als Domien de waarheid spreekt. Wel bedankt rampossi. jullie kunnen ook zien dat ik niet door een slechtje ben gered dus. Ik heb nog wel info ik zal het beperkt houden omdat ik de alliantie niet weet van de hacker. Maar ik was valse engel en heb nu de gebruikte hacker krachten gekregen. Dus als goed is heeft iemand anders nu mijn valse engel krachten gekregen. Mocht de hacker of de andere gehackte mijn buurman worden spreek me aan 😜

Ik wil dit toch wel even benoemen want ik ben degene die gehackt heeft. Ik heb goed gekozen vorige nacht en gelijk mijzelf, thelight en nog iemand anders gehack. Ik heb dus ook de rol van de 3e persoon te pakken en hij/zij is nu valse engel ik ga niet zeggen wie dit is want dat mag deze persoon zelf doen. Maar ik hoop dat wij binnenkort buren worden

Waterwork

Aanvullend is dat ik geen weerwolf krachten heb nu dus wss een goedje geruild