Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

BloodWolf14

Ik vind het overigens wel opvallend dat de drie spelers die als eerste hun mening laten horen (op Michelaar na) direct stemmen vangen XD

Ik zie dat Fannie hetzelfde is opgevallen. Gevalletje WvW-bingo afstreeppunt.

@thelight ja leuk dat wij niet verdacht zijn. Maar wie wel dan? Dit valt voor mij onder de categorie van WvW die eerder niets toevoegt aan het wolvenzoeken. Ik ga m'n stem aanpassen.

Nobody

Ik kan me helemaal in vinden wat Krissy zegt.
Zonder in herhaling te vallen, zie haar post in dt.
404 Error - body not found

Nostalgia

Ik heb me inderdaad nog niet echt laten zien buiten de kringgesprekjes om. Dat vind ik ook heel spijtig en zal vanaf morgen veranderen. Helaas is januari tentamenweek-maand en gaat daar ontzettend veel tijd en energie in zitten.  ::)

Nu zullen jullie vast benieuwd zijn naar mijn verdachten. Ik heb dt geanalyseerd en het valt mij op dat mijn verdachten nauwelijks genoemd worden.
Allereerst wil ik bij onze burgemeester, Shaddow, beginnen. Ik ben van mening dat hij ook heel goed onder de noemer 'niet actief iets bijgedragen' kan vallen. Ik heb hem weinig inhoudelijke posts zien maken. Daarnaast heeft hij nog niets laten horen over zijn verdenkingen. Nu is hij geen buur van mij geweest en heb ik geen idee hoe hij in zijn kringgesprekje is, maar dit is het beeld dat ik van hem krijg.
De tweede persoon die mij opvalt, is Lan. Ik ben eerder samen met Lan slecht geweest en ik vind dat zijn speelstijl daarmee overeen komt. Hij discussieerde toen voornamelijk over bijzaken, zoals ik hem nu ook zie doen. Hij is namelijk ook doorgegaan op de welp-theorie, die mij niet waarschijnlijk lijkt.
Ook wil ik Rampposi, SpiritReacher en Robin nog graag even benoemd hebben. Ik vind ze namelijk wel heel makkelijk op de Mexicano trein springen. Ik zie ze geen goede argumenten geven en maar een beetje meeschapen. Zonder argumenten stemmen vind ik altijd noemenswaardig.
En dan springt me de post van Thelight me ook nog in het oog. Je zegt wel dat je niet denkt dat Mex, Perry of BW slecht is, maar wie dan wel? Zoals BW ook al zegt is dat nogal opvallend. Nu zit ik zelf ook in de tentamenperiode, dus dat je het druk hebt snap ik helemaal. Maar even aangeven wie je wel verdenkt lukt toch wel?  :)

En dan nog de Mex/Perry discussie. Mij ontgaat dit een beetje. Ik snap niet wat er nou zó verdacht is aan de een of ander, een gevalletje pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet naar mijn mening. Wat ik dan wel opvallend vind zijn de pogingen van Sunny en Kevin om de aandacht van die mensen af te halen. En dan vooral Sunny, zij lijkt een poging te doen maar geeft dan nogal snel op en gaat gezellig mee op de BW trein.

Ik hoop dat ik jullie een goed inzicht heb kunnen bieden in mijn verdenkingen en dat deze post mijn inactiviteit toch nog een beetje goed maakt.  :)

Shaddow

Hoofd is chaos, telefoon gaat zo uit.

Ik ga stemmen op Sunny. Deels omdat ik niet wil dat wolven misbruik kunnen maken van mijn bmstem in een spreiding

Deels gevoel

Deels omdat je vaak ziet dat bij stemmingen wolven op een bepaald moment meeschapen en dat gedrag herken ik in de stem van Sunny.

Sorry mijn hoofd is echt kapot even.

Castiel.

Nogmaals mijn excuses, ik heb geprobeerd bij te lezen maar alles is een beetje een brei. Ik ga stemmen op mezelf in dit geval. Vanaf morgen ga ik alles bij lezen en zorg ik dat ik actiever ga zijn.
Your value does not decrease based on someones inability to see your worth.

thelight288

Nouja oprecht geen idee nog ik heb nu nog maar een tentamen te gaan en zal volgende lynch meer tijd in steken.

SpiritReacher

@Nostalgia
De argumenten zijn wel gegeven, dus ik weet niet per se hoe het 'meeschapen' is.
Maar ik waardeer je sterke analyse verder wel. Toch nog even wat stof om over na te denken zo vlak voor de deadline. 
Ja, stop maar, ik ga hier dus geen plaatje doen.

bert-boefjes

Het kan aan mij liggen, maar ik vond deze dag de discussie heel lastig om goed te volgen. En daarbij mis je in deze variant ook de mogelijkheid om iemand een berichtje te sturen om zo wat verduidelijking te krijgen. Ik vond de post die Inuzuki maakte om het even op te sommen ook wel erg fijn en handig.

Ik had het er in mijn kring ook al over. Dat de discussie nu meer lijkt te gaan over hoe er op elkaar gereageerd wordt. Wat dan vooral leek te starten bij de mogelijkheden waarom berber dood zou zijn gegaan en bloodwolf die daarna vrij resoluut stemde om de discussie wat meer in gang te zetten.

Momenteel ben ik wel geneigd te geloven dat domien goed is. Er worden natuurlijk wel vaker rollen geclaimd en gedeeld met elkaar. Zeker bij mensen die vaker met elkaar samen werken. Ne dan is het vrij riskant naar mijn idee om dat op te biechten zeker als de andere speler (in dit geval berber) de nacht niet overleefd heeft.

Ik ga nog even de discussie terug lezen maar momenteel neig ok om te stemmen tussen bloodwolf en mexicano. Vooral omdat daar nu de meeste ruis vandaan lijkt te komen

Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

BloodWolf14

Ruis sorry?

Ik heb mijn stem duidelijk uitgelegd -> ruis van random stem verholpen
Ik heb uitgelegd waar de verdenking van Michelaar vandaan komt -> ruis verholpen
Mijn stem op Thelight is 2x toegelicht -> geen ruis.

Say what? XD

Rampposi

@Nostalgia sorry, maar meeschapen vind ik zo onlogisch om te zeggen over mijn stem. Mijn stem was als 1e van de hele club en mijn reactie + argumenten had ik daarna ook benoemd. Beetje raar om dat onder meeschapen te zetten...

BloodWolf14

Citaat van: Rampposi op 20 januari 2022, 21:45:45
@Nostalgia sorry, maar meeschapen vind ik zo onlogisch om te zeggen over mijn stem. Mijn stem was als 1e van de hele club en mijn reactie + argumenten had ik daarna ook benoemd. Beetje raar om dat onder meeschapen te zetten...
Je stem op Mexicano was anders pas als 4e en ook bij die van mij sta je pas als 4e. Dat is in geen enkel opzicht dus als "1e van de club" lol

Rampposi

Mag ik even mededelen dat er de laatste 7 stemmen minimaal 4/5 nieuwe namen zijn toegevoegd aan de spreiding?
5 mensen hebben nu 1 stem. Ofwel, een weggegooide stem. Kan zijn omdat goedjes voorzichtig zijn omdat ze echt geen idee hebben, of omdat slechtjes een medeslechtje niet actief willen helpen, maar ook niet lynchen.

Rampposi

Citaat van: BloodWolf14 op 20 januari 2022, 21:52:21
Citaat van: Rampposi op 20 januari 2022, 21:45:45
Je stem op Mexicano was anders pas als 4e en ook bij die van mij sta je pas als 4e. Dat is in geen enkel opzicht dus als "1e van de club" lol
Leugens... Mijn stem is na de stem van mexi op jou geplaatst. Dus:
Bloodwolf > Waterwork
MexicanoBroeder > Bloodwolf
Rampposi(IK) > Mexicanobroeder

Dus de 3e stem van de dag en de 1 stem op mexicanobroeder.

BloodWolf14

Oh sorry ik haal Rampposi en Sunny door elkaar. Sorry XD

Lan

Excuses voor mijn gebrekkige activiteit! Ik hoop vanaf zondag meer tijd te hebben  :P

Ik vind het van Nostalgia vreemd dat die mij verdenkt wegens welp discussie terwijl ik juist aangaf er vanuit te gaan dat er géén sprake was van een welp bij 123berber. Ja is weinig, ja het heeft iets van terug tikken maar ik was tot zojuist Mario Party aan het doen met de spelleider en OK  :-X