Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Discussietopic

Gestart door Skunki, 13 januari 2022, 12:10:16

Vorige topic - Volgende topic

Nobody

Is het raar dat ik hier van IEDEREEN wil weten wie zijn buren was in nacht 1?
Maar paar spelers o.a ik hebben gereageerd.

I need to check some facts.
404 Error - body not found

Nobody

Nacht 2 waren mijn buren Bloodwolf en Castiel.
Met blood hadden we over stemmingen en ik had niet door dat hij slecht  was.
Met Castiel niet veel inhoudelijke dingen gesproken.

Waterwork

Mijn vorige 2 buren waren Domien en Orange King niet echt veel bijzonders gezien

thelight288

wil je de vorige weten of de eerste buren?

Waterwork

thelight288

Mijn eerste buren waren rampossi en Kevindemen en m'n 2e Lan en Michelaar

Nobody

Ik denk dat dit een vrije keus moet zijn.. wil niemand opdwingen.
Voor diegene die het wel wilt en kan delen... graag...

Laten we eerlijk zijn.. de discussies van gister heeft ons NIKS opgeleverd. Tenzij jullie vinden dat we verder op door moeten gaan met overige lynch kandidaten... want zij zijn verdacht, want?

Sommige spelers hebben in de dt aangegeven geen voorstanders te zijn van delen van je oude buren omdat info dan in de handen van slecht terecht komt...
Dat begrijp ik. Maar ik vrees dat dit een heel lang potje gaat worden tot we aan beetje nuttige info kunnen komen.

Inuzuki

Hoe wil je de info van buren omzetten naar iets wat ons verder gaat brengen? Wat zijn je onderliggende ideeën?
Ik vind tot nu toe de argumenten tegen delen namelijk sterker dan voor.

Rampposi

Ik wil nog even kwijt dat mijn stemwisseling gebaseerd was op dat BW heel veel berichten posten last minute over stemwijzigen, en daar zelfs andere bij wilde betrekken. Dit kwam voor mij over als "desperate" en heeft mij doen besluiten mijn stem te wijzigen. Deze had ik al klaar staan de laatste 3 minuten. Ik wist als ik die toen had gepost bw wss alsnog een gelijje stemming had gekregen, vandaar zo last minute.
De post die ik vlak voor de DL plaatste, in het DT, was als afleiding bedoeld.

En voor @Nobody , mijn buren nacht 1 waren Nobody en TheLight.

Ook noemenswaardig:
Mijn nachtactie is mislukt.

Robin89

Ik zie er ook niet zoveel kwaad in om mijn vorige buren te delen. Mijn eerste buren waren Castiel en Bert-boefjes en daarna zat ik naast Fannie en Krissy. Bij geen van allen had ik een slecht gevoel. Vooral Fannie voelt weer als vanouds (in tegenstelling tot het vorige potje toen zij duidelijk slecht was). Krissy kwam ook erg oprecht over.

Krissy

Thanx Robin :-*
Citaat van: Waterwork op 21 januari 2022, 00:01:14
Mijn vorige 2 buren waren Domien en Orange King niet echt veel bijzonders gezien

Ik vraag me af of er een logica achter zit. Domien had ik als 1e buur, OK als 2e. Een soort doorschuiven van buren oid. Focus er niet te veel op, dat kan alleen maar afleiden, maar als ideetje.
Citaat van: Rampposi op 21 januari 2022, 07:17:11
Ook noemenswaardig:

Grappig dat je dit zegt, volgens mij kan dit er maar een zijn toch? Maar hiermee geef je voor slecht ook het een en ander weg...

Rampposi

Nee hoor,
Slotenmaker, Vervloekte, Yeti.

Shaddow

Citaat van: Krissy op 21 januari 2022, 07:56:54
Citaat van: Rampposi op 21 januari 2022, 07:17:11
Ook noemenswaardig:

Grappig dat je dit zegt, volgens mij kan dit er maar een zijn toch? Maar hiermee geef je voor slecht ook het een en ander weg...
Zijn best veel opties voor hoor, beetje afhankelijk van wat zijn nachtactie was. Ik heb niet zoveel zin om alle opties hier op te noemen, maar het is niet altijd wat het lijkt.

Ik denk dat de buren gewoon random zijn bepaald van tevoren. Van wat ik begrijp zijn we wel fully connected, dus als we lang genoeg doorgaan komen we ergens op uit. Als dat niet zo is dan heeft Skunki waarschijnlijk gewoon random.org gebruikt.

Ik denk niet dat we daar veel informatie over kunnen halen, daarom wil ik dat zelf niet disclosen uit respect voor mijn buren.

Michelaar

Ik heb op dit moment ook niet echt heel erg veel zin om weer tien posts te zien vol met ''Dit zijn mijn buren!'' als er niets opmerkelijk is gebeurt. Ik zie inderdaad ook niet veel punt eigenlijk om dat allemaal op tafel te gooien. Waarom vind je dat belangrijk, Nobody?

Mexicanobroeder

Citaat van: Rampposi op 21 januari 2022, 08:05:34
Nee hoor,
Slotenmaker, Vervloekte, Yeti.

Afhankelijk van welke actie is Vriend ook een mogelijkheid.

___

Ik blijf erbij dat er heel veel spelers zijn die hun stemmen weggooide: Dat duidde voor mij eigenlijk op dat Bloodwolf geen wolf was, want anders hadden ze hem óf wel gered, óf wel op hem gestemd om zichzelf op de borst te kunnen kloppen dat ZIJ er een wolf hadden uitgestemd. Daarom dat ik ook nog open stond voor wisselen, maar de keuzes vond ik ongelukkig, al zie ik nu dat Nostalgia ook 2 stemmen had, dat had ik gisteren in de hectiek even gemist en was voor mij wel een optie geweest. Gelukkig was ie in ieder geval hulpje, the next best thing. Deze spelers vind ik wel belangrijk om in de gaten te houden. Lan, Nostalgia, thelight (die al eerder geen stelling nam over ons (BW/mij/Perry), maar daarbij ook geen alternatief aandroeg waardoor je een lynch op 'ons' duidelijk niet ging voorkomen), Shaddow (die heeft als BM wel een iets verzachtende omstandigheid) gaven allemaal stemmen die weinig tot niets gingen uitmaken. Dat vond ik in ieder geval opvallend en omdat ik weet dat het tussen 2 niet-wolvenboard spelers (waarvan 1 goedje) ging geeft mij dat het gevoel dat daar spelers tussen die hun handen wilden wassen in onschuld.

Verder wil ik nog opmerken dat ik het opvallend vond dat SpiritReacher zelf ook een duit in het zakje deed over de welp (#60) (al vond hij het daar ook wel nutteloos, maar het was toch het grootste deel van zijn post), wat precies zijn enige andere post was naast de stempost, en daarna mijn enige post over de welp die ik had als een van zijn redenen om te stemmen aangreep, precies op het moment dat de trein op mij leek te vertrekken. In die post was ik bovendien sceptisch over het zoeken naar een welp, al had ik dat blijkbaar wat concreter kunnen aangeven. De rest van de stemmen op mij ben ik het natuurlijk ook mee oneens, maar dit specifieke argument voelde bij mij wel erg gezocht.

Graag hoor ik van @SpiritReacher  hoe hij hier zelf in staat.