Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Officiële poll: verhalenwedstrijd 4

Gestart door Jnusch, 1 maart 2009, 13:34:35

Vorige topic - Volgende topic

Wiens verhaal vond je het leukst?

Amilmarith + Lianne
1 (7.7%)
Germelia + Golovior
0 (0%)
Jnusch + Flooros
5 (38.5%)
Wschoolf1 + Erwipro
1 (7.7%)
Dixie
3 (23.1%)
Maiken
1 (7.7%)
Morana
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Stemmen gesloten: 21 maart 2009, 13:34:35

Jnusch

Ik weet het. Veel mensen kunnen die wetenschap niet aan. Als kind komen we er vroeger of later allemaal achter, velen dringen het echter weg en kunnen het zich later niet meer herinneren.

Dixie

Sniff... maar, hoe weet jij het dan nog? ???

Jnusch

Nou, ik ben bijzonder, ik ben niet 1 van velen ;)

Dixie

Ja, dat klopt. Want, hoe kan je anders zo'n verhaal van buitengewone kwaliteit schrijven?

Jnusch

Och, het was niets :)

Het was trouwens wel echt perfect hoe alle stukjes in elkaar pasten. Mijn onderbewuste is echt geniaal :D

Dixie

Ja, hahahahah :P
Echt, af en toe had ik echt zo'n moment dat ik dacht dat ik het niet volgde, maar alles klopt wel :P
En dan komt er weer iets nieuws in het verhaal waarvan ik echt begod niet weet wat het daar doet >< haha :P

Jnusch

Sommige stukken waren ook gewoon zinloos :D. Maar ja, soms moet dat *intelligente blik*

Floris

Maar eigenlijk is het gewoon het verhaal van Janusch want ik heb er echt weinig aan gedaan :(

Jnusch

Maar we hebben het wel samen bedacht. En bovendien heb ik stiekem het einde gedaan, dat was gewoon sneaky :P (Ik was toen toch al bezig, dus toen dacht ik, ok, whatever  :-[)

Erwipro

Ik moet alles nog lezen (A)
Gelukkig heb ik nog 20 dagen :P

Morana

Wow, 2 mensen hebben op mij gestemd! :o

Ik moet zelf nog gaan lezen, dus heb nog op niemand gestemd.

Zabulus

Morana

Haha, lees ik nou tot 2 maal toe een "drankje" :P

Ralmuski

Morana

*zucht*

Ik wist het wel.. het ging er gewoon om wie de meeste mannen voor zich kon winnen, niets om schrijftalent :P