Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Officiële poll: verhalenwedstrijd 4

Gestart door Jnusch, 1 maart 2009, 13:34:35

Vorige topic - Volgende topic

Wiens verhaal vond je het leukst?

Amilmarith + Lianne
1 (7.7%)
Germelia + Golovior
0 (0%)
Jnusch + Flooros
5 (38.5%)
Wschoolf1 + Erwipro
1 (7.7%)
Dixie
3 (23.1%)
Maiken
1 (7.7%)
Morana
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Stemmen gesloten: 21 maart 2009, 13:34:35

Erwipro

Mja maar de opdracht was ook om als streefaantal 10000 woorden te hebben. En ik vind niet dat zij er echt in de buurt is gekomen (A)

Jnusch

Oh, die opdracht. Nouja, dan hebben wij duidelijk gewonnen (A). Lol, nee, dan komen wij en Lianne&Amil wel het meest in de buurt ja. Had ik toch op hen moeten stemmen.
(al vind ik dan wel weer, om toch weer even op die voorwerpen te komen, dat ik dat bij hun weer niet zo duidelijk vind. Tenminste, die pijl en boog komen nog niet zo prominent voor)

Jnusch

Al kijkt Nixon bij ons ook geen enkele keer op z'n horloge :D

Erwipro

Neu, maar die foto had ik expres een beetje vaag gekozen. Je kon er een heleboel uithalen: Nixon, of gewoon een man die op zijn horloge kijkt, of een man die bekend is en graag handen schudt, een dranghek, etc. etc.

Jnusch

Amilmarith

O Lol, ik begon ergens al te denken dat wij Vlag en Zwaarden hadden :P

Jnusch

:P Misschien dat het daardoor kwam dan :D

Amilmarith

Moet je voor Zwaarden maar Pijl en Boog bedenken (A)

Jnusch

XD

Suddenly it all makes sense :o

Morana

Citaat van: jnusch op  5 maart 2009, 16:46:38
Alleen vond ik haar verhaal dan soms weer niet zo heel duidelijk.

Tssk.. ik heb gewoon zelfs helemaal verschillende lettertypes gebruikt ter verduidelijking :P

Citaat van: Erwipro op  5 maart 2009, 16:47:54
Mja maar de opdracht was ook om als streefaantal 10000 woorden te hebben. En ik vind niet dat zij er echt in de buurt is gekomen (A)

Oooh.. ik dacht 1000  (A)

Jnusch

Citaat van: Morana op  5 maart 2009, 17:52:34
Tssk.. ik heb gewoon zelfs helemaal verschillende lettertypes gebruikt ter verduidelijking :P

Oooh.. ik dacht 1000  (A)

Ja maar op een gegeven moment snapte ik niet helemaal meer wat nou wat moest voorstellen :P Vanaf die mensen werd het een beetje wazig in m'n hoofd geloof ik :D

Jnusch

Gaan er nou serieus maar 12 mensen stemmen? :(

Morana

Ik heb ze nog steeds niet allemaal gelezen *schaam*

En eigenlijk wacht ik tot iemand anders eerst heeft gestemd, want ik wil  natuurlijk niet als 13de stemmen.. dat brengt ongeluk :P

Jnusch

LOL XD

Ze zijn in ieder geval wel allemaal de moeite waard, het is niet dat je een verhaal gaat lezen en dat je dan denkt, oké, major waste of time. (Tenzij onze dat is, maar dan is het alsnog niet zo :D)