Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Officiële poll: verhalenwedstrijd 4

Gestart door Jnusch, 1 maart 2009, 13:34:35

Vorige topic - Volgende topic

Wiens verhaal vond je het leukst?

Amilmarith + Lianne
1 (7.7%)
Germelia + Golovior
0 (0%)
Jnusch + Flooros
5 (38.5%)
Wschoolf1 + Erwipro
1 (7.7%)
Dixie
3 (23.1%)
Maiken
1 (7.7%)
Morana
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Stemmen gesloten: 21 maart 2009, 13:34:35

Jnusch

Heey kakjes, jullie moeten wel even stemmen hè :D
Ik ben minister-president geworden vandaag en ik heb bij de koningin doorgedrukt dat stemmen verplicht is  8)

Ennehm, misschien zijn motivaties voor de stemmen ook leuk? :D

Jnusch

Ik heb op Dixie gestemd omdat ik haar idee potentieel het leukst vond en ze een fijne schrijfstijl heeft :D

Dixie

Yay :D
Ik heb volgensmij op bladzijde een staan waarom ik op jullie / jou stem :P Maar thanks :D

Jnusch

Mwah, oké, eigenlijk wilde ik ook vooral een post doen om mensen aan te sporen te stemmen, maar dan met nog wat echte inhoud, ofzo :P

Zabulus

Citaat van: Morana op  2 maart 2009, 20:49:11
Haha, lees ik nou tot 2 maal toe een "drankje" :P
Nou, als je het zo graag wilt, zeg k geen nee  ^-^. Over ruim een week is er een prima gelegenheid daarvoor ;)

Maiken

Citaat van: Morana op  3 maart 2009, 17:31:56
*zucht*

Ik wist het wel.. het ging er gewoon om wie de meeste mannen voor zich kon winnen, niets om schrijftalent :P

Dat is hier uberhaupt erg te merken in de WVW-spellen. *Nee, ik wil niemand beledigen* Ik kan daarom ook eigenlijk niet kiezen, want ik heb niet de tijd om alles te lezen. En ik vind het oneerlijk om op iemand te stemmen, omdat ik die persoon mag.

Erwipro

Zo, eindelijk heb ik alles gelezen.
Ik vond Dixies verhaal echt het supercoolst, alleen ik vind dat ze niet echt met de opdracht bezig was. Dat had misschien uit latere delen van het verhaal moeten blijken, maar dat heeft ze niet getoond dus mijn stem gaat niet naar haar.
Maiken en Morana hebben allebei best weinig geschreven. Ik weet dat dat redenen kan hebben, soms zelfs hele goede, maar het was niet echt conform de schrijfwedstrijd. Houd ik 2 verhalen over: die van Jnusch&Floor en die van Amil&Lianne. De eerste las wel fijn maar was wat informeel voor een verhaal, die tweede had ik wat meer moeite mee om mijn hoofd erbij te houden maar was ook wel cool. Dilemma.

EDIT: Weetjewat. J&F hebben al zoveel stemmen gehad, dat er ook wel een naar A&L mag :)

Jnusch

Ik wilde bijna gaan opmerken, maar what about die van jezelf. Totdat ik dus bedacht dat ik zelf had gezegd dat het niet de bedoeling was daarop te stemmen :P
Ik heb trouwens zelf met stemmen niet echt heel erg (oké, gewoon niet dus) gekeken naar de opdracht en hoe daarmee gedingest werd. Maar goed.

Amilmarith

@ Jnusch; Er zit toch niets voor niets een opdracht bij   ???

En met Maiken eens

Erwipro

Mss was dat een idee geweest, er heeft gewoon nog niemand op ons gestemd :( Maar ik ben niet zo. XD

Amilmarith

Tsja, ik weet neit op wie ik moet stemmen, ik wil wel stemmen want wil uitslag kunnen zien x"D

Alleen heb geen tijd om alles te lezen

Erwipro

Jnusch

Nouja, oké, je hebt gelijk wat betreft die opdracht (in Dixie's geval dus) maar dat had nog kunnen komen. Eigenlijk zou iedereen gewoon z'n ding af moeten maken, dat we aan het einde nog een keer zouden kunnen kijken. Maar goed, ik vind het ook belangrijk dat een verhaal me aanspreekt, en dan vond ik die van Dixie toch het leukst.
Ik ga wel even denken op welke ik had gestemd als ik beter op de opdracht had gelet.

Jnusch

Nouja, die van ons hoef je sowieso niet helemaal te lezen, groot stuk (niet alles natuurlijk :D) is bullshit :P. De rest... mja, het duurt wel eventjes maar je hoeft je eigen sowieso al niet te lezen.

Jnusch

Oké, ik heb er even over nagedacht :P. Volgens mij al ik echt op de opdracht zou letten, zou ik op Morana stemmen. Daar vond ik de voorwerpen het duidelijkst terugkomen. Alleen vond ik haar verhaal dan soms weer niet zo heel duidelijk.
(Ik dacht eerst ook heel leuk dat het niet om een gieter maar om zo'n sproei ding, (zo'n klein dingetje voor het gras, omgekeerd als wat je aan het plafond hebt hangen :P) ging XD. Maar dat was ook mijn eigen ignorance :P)