Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Gitaar!

Gestart door Xindar, 1 maart 2009, 12:17:16

Vorige topic - Volgende topic

Wat vind jij, wel of geen plectrum?

Ja, bij gitaar en basgitaar.
0 (0%)
Ja, bij gitaar, maar niet bij een basgitaar
4 (33.3%)
Nee, plectrums zijn voor mietjes. :P
5 (41.7%)
Wat is een gitaar?
3 (25%)

Totaal aantal stemmen: 12

Stemmen gesloten: 13 april 2013, 19:00:54

laura

die kan je toch ook met twee verschillende vingers pakken, of ben ik nou zo scheef? (A)

Shaddow

dat is weer kut met overgaan.

Ik ga naar gitaarles :D

Jnusch

Die heeft m'n vader gekregen

Hephaistion

ugluk

Ik wil ook zo'n zwarte :(

Maar liever een Les Paul
The fact that the price must be paid is proof it is worth paying

Jnusch

Gibson 8)

Ik probeerde ook de elektrische van m'n vader te vinden, maar weet niet welk merk dat is, dus ging beetje lastig XD

Erwipro

Citaat van: laura op  7 december 2009, 18:18:26
die kan je toch ook met twee verschillende vingers pakken, of ben ik nou zo scheef? (A)
Nee, jij bent niet scheef, Kaasje snapt het gewoon niet :D

ugluk

Citaat van: jnusch op  7 december 2009, 19:16:45
Gibson 8)

Ik probeerde ook de elektrische van m'n vader te vinden, maar weet niet welk merk dat is, dus ging beetje lastig XD

staat het niet op de kop? :P
The fact that the price must be paid is proof it is worth paying

Jnusch

Ik ben nu niet bij m'n vader, zo achterlijk was ik namelijk ook nog niet XD

Shaddow

Jnusch

Ja toch :D
In het echt is 'ie wel mooier.
Maar die elektrische is vet. Hij is bruin :P

Jnusch

Dit is de andere volgens mij, Gibson epiphone ofzo :)

Maiken

Hoi, ik zie dat er al een tijdje niet in dit topic gepost is, maar wou het toch even vragen. Ik wil een gitaar gaan kopen, maar ik heb nog nooit gitaar gespeeld.

Kan ik beter een akoestische of een semi-akoestische kopen? Iemand nog een tip voor een goede beginners gitaar?

Ivolod

Ligt eraan wat voor kant je op wilt gaan. Ga je op les, en zo ja, wat voor school? En zo nee, welke kant wil je dan op gaan?

Als je op een soort "klassieke school" wilt gaan, zou ik aanraden een klassieke Spaanse gitaar met nylon snaren te nemen. Dat ook als je het jezelf wilt leren, dat speelt het makkelijkst, lijkt me. Als je echter een ander soort les neemt, kun je het 't beste aan je leraar daar vragen, denk ik.

Ik hoop dat je er iets aan hebt en veel succes! :)

Maiken

Ik ga waarschijnlijk groep les nemen. Enige vereiste daar is dat het een akoestische is.

Ik zou het fijn vinden als hij ook op een versterker aan te sluiten is, dit houdt in dat ik hem dan waarschijnlijk ook kan gebruiken in garageband op mijn mac.