Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Ralmuski

Ik heb even het topic gesplitst vanaf hier. We gaan er even verder over praten in het spelleider board en dan komt er echt wel een redelijke verklaring naar de mensen die ergens problemen mee hadden. Het moet alleen geen over en weer beschuldigingstopic worden waar vervolgens iedereen zich mee moet bemoeien. ;)

Er is zo goed mogelijk geleid en gejureerd. Dat laat onverlet dat er kritiek kan zijn natuurlijk. Daar komen we nog op terug.
Dit splitsen is ook niet bedoeld om mensen monddood te maken ofzo.

Dus op naar de leuke reacties op de inzendingen straks en morgen lekker meeten zonder scheve gezichten.  O0

jakarw

Ik ben echt benieuwd wie er gaat winnen! (A)

Ralmuski

Citaat van: jakarw op  3 april 2009, 15:57:05

Goezo!  O0

En je was zelf ook een goede kandidaat. :)

Ilsette

Naantje

Jaah! Nieuwe berichten in "oznd Spelleider" maar het is niet in dit board. Mag ik hieruit afleiden dat de spelleiders begonnen zijn met punten uitdelen?

Ralmuski

(A)

Met de nadruk op 'begonnen'. :P

Xindar

Jezus hoe lang moet het wel niet duren... Jullie zijn serieus echt te sloom.

forgottenmelody

:P Ik wil een nieuw spehel xD Maar doe maar rustig aan :P Ben benieuwd wie het wordt! ^^ Leuk idee dit trouwens *vindt het jammer dat ze hier nog maar zo kort zit en t dus niet vanaf het begin gevolgd heeft*

Jnusch

Kan anders spel 50 lekker niet opgeofferd worden? Als in, dan moeten ze maar lekker een andere leiden? :P Of we slaan 50 gewoon over, zodat ze daar later gezellig op terug mogen komen.

LolaxLita

word er nu gestemd wie van de niet spelleiders spel 50 mag leiden ofzoo??  ;D En als dat bekend is komt er dan een aankondiging van spel 50??  ;)

ben benieuwd wie het word! (ookal ken ik jullie pas net  :P)

in ieder geval... suc6 iedereen die mee doet!  :D

xx

Beertyah

er wordt waarschijnlijk een kort snelspel geleid terwijl de jury beslist wie er wint.

Xindar

Jesus Christ (Superstar) Moet dat ook nog?

js1493

Jongens, hou es op met hier posten :D
Ik denk telkens dat ze het bekend hebben gemaakt :P

Xindar

wkkrdm

Als het bekend is zou het dan niet "groots" bekend moeten worden gemaakt.
dan hierow op dit vage reactie topicje?