Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Daeron

tja, zeg dan dat je alles wilt lezen  :P

Lianne

Citaat van: Ralmuski op  5 februari 2009, 21:27:20
Kom maar brengen. :P En heel subtiel vertellen welk verhaal een 10 nodig heeft. (A)
wanneer mag ik komen? :D

Daeron

Erwipro

Naantje

Veel heeft er ook mee te maken dat het forum gisteren anderhalf uur ofzo plat lag...

Beertyah

Dat de deadline gisteravond was wil niet zeggen dat wij tegen die tijd ook alles gelezen hebben hoor...
Wij hebben daar nu 23 stukjes staan die gelezen moeten worden en beoordeeld. Daarbij is golovior weg voor het weekend dus als hij tegen vanavond niet alle stukjes gedaan heeft moeten jullie zeker nog tot maandag wachten.

Daeron

WAT?! eerst zetten jullie hem naar voren en nu naar achter  >:( dat is toch jullie verantwoordelijkheid, om alles op tijd af te hebben!  >:(

Selinde

Ja en jij moet gewoon niet zeuren. Zij doen dit toch ook in hun vrije tijd!

Dixie

Agree.

Niet dat ik de uitslag niet graag wil weten, maar ik wil jullie ook zeker niet pushen :P

Floris

Ja echt he, ik heb ook een sociaal leven en echt niet alles al beoordeeld XD

Lianne

heb jij een sociaal leven? :o

doe maar lekker rustig aan, beter dat jullie de goede keus maken en er wat langer over doen dan een verkeerde keus en nu klaar zijn. :)

wschoolf1

to daeron:

ik denk dat je het van de deadline verkeerd begrepen hebt,
de deadline is immers voor de kandidaten,
je kan moeilijk van de jury verwachten dat ze het op dat moment allemaal hebben nagekeken, als er mensen zijn (zoals ik  :P ) die het stukje die avond zelf of om twee voor twaalf pas insturen...

dat laat niet weg dat ik wel erg benieuwd ben naar de uitslag...

Morana

Het was vreselijk veel werk, dus ik heb lekker door mijn vermoeidheid iedereen na spel 10 onvoldoendes gegeven..

Nee hoor. Ik heb er goed de tijd voor genomen en naar eigen inzicht goede beoordelingen gedaan. :P Er zaten goeie verhalen tussen. :) (en ook wat minder goede natuurlijk)

Inuzuki

Maiken

Mogen wij weten hoeveel er nog beoordeelt moet worden?