Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Naantje

Weet niet of dat mag, maar ik hoorde van Germelia dat Golovior er nog vijf moest doen, en zij zijn op weekend vertrokken. Het zou dus nog wel een hele tijd kunnen duren.

En ik en Erick zijn de spellingspolitie van dit forum geworden ofzo, dus: "beoordeeld moeten worden"!

Beertyah

Citaat van: Daeron op  6 februari 2009, 12:19:45
WAT?! eerst zetten jullie hem naar voren en nu naar achter  >:( dat is toch jullie verantwoordelijkheid, om alles op tijd af te hebben!  >:(

Er is een verschil tussen de deadline en de bekendmaking van de resultaten.
Als je op school een toets maakt en de leraar zegt 'om 12 uur afgeven' verwacht je toch ook niet om 12 uur je punten al te krijgen.

TheCharmedOne

Da's een goede vergelijking :P
Jammer dat Golo ze niet allemaal heeft kunnen doen, maar ach, zo erg is het toch niet om nog 3 daagjes te wachten (of is hij langer op weekend? :P)

Ilsette

maar een week of 3.
ik denk dat ze maandag wel weer terug zijn.
dus dan zullen we wel horen wie er door zijn.  :)

Stein

Lianne

en waarom heb ik dat juist niet? Geduld? :P

Zabulus

Gewoon tot 300000 tellen. Als je klaar bent, dan weet je wel of je door bent ;)

Lianne

xD ik tel snel. en ik heb gewoon nooit geduld gehad, zal het ook nooit krijgen, alleen met dieren ben ik geduldig en voor de rest moet iedeeen gewoon opschieten (A) behalve ik ::)
maar spelleidertjes, laat je niet door mij opjutten, ik zal nooit geduldig worden :P

Inuzuki

Ik ook niet, maar doe maar rustig aan. ::)

Erwipro

Ik heb ook niet veel haast. Ik heb ook al een voorspelling gemaakt :D

Inuzuki

Brokie

mss een ideetje voor na de uitslag van de eerste ronde?
een weddenschap op de nummer 1?
een niet meetellend deel aan stemmen van het publiek? (net zoals dat in shows altijd de jury en publiek een stem hebben)

Ralmuski

Citaat van: Daeron op  6 februari 2009, 12:19:45
WAT?! eerst zetten jullie hem naar voren en nu naar achter  >:( dat is toch jullie verantwoordelijkheid, om alles op tijd af te hebben!  >:(

Trekt een paar punten af van een bepaald verhaal.
  ::)

Dat doe ik dus niet. Want dat is niet eerlijk. Net als het niet eerlijk is om over een deadline te zeuren die niet voor ons geldt, maar voor jullie. Maar dat is al gezegd, dus nu is het wel gedaan.
Het is gewoon veel werk om alles naast het werk en leren en sociaal leven etc goed te lezen en ook een beschaafde beoordeling te geven. Ik schrijf er voor iedereen wat bij, opbouwende kritiek enzo, dat mag je achteraf hebben. Ook al haal je het nu niet, je kan er wel beter van worden.

Dixie

Ik ben wel vet benieuwd :D
Mag ik mijn opbouwende kritiek niet vast hebben? :P

Lianne

owh, en ik ook.

owh. trouwens, dat kan helemaal niet, hij weet niet welke stukjes van ons zijn :P