Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

oznd Spelleider: reactietopic

Gestart door Beertyah, 1 februari 2009, 15:51:41

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Nu moeten we ons dus allemaal gaan schamen omdat jij dat gezegd hebt :P

Daeron

ik overleef deze ronde al niet  :P maar ik heb mijn best gedaan, ik kan wel proberen met Golo te praten maar die zegt er toch niks over

Dixie

Nope :P
Ik moet me schamen omdat ik dan de hele tijd heb lopen roepen dat ik zeker ging winnen :D
Whahaah xD
Dat was niet serieus, overigens. En ik heb al stukjes gelezen waarvan ik denk: Kut. Was ik maar stil geweest [A] :P

Daeron

ik zit bij de mensen die hun stukje niet hebben laten lezen  :P

Beertyah

laura

wow :o nu ben ik even blij dat ik geen spelleider ben :P

Inuzuki

nou, dat laat wel zien hoe graag je wil winnen dan XD

wschoolf1

En dat 23e stukje was van mij, wschoolf1...
Ik had niet eerder de tijd iets te schrijven,
maar kon zo wel een mooi verhaal ontplooien!

Ik denk dat we ons eigen stukje stiekem allemaal wel een plekje gunnen in de volgende ronde, maar ik hoop toch zelf daar ook wel heel erg op! Zou het leuk vinden in ieder geval weer mee te kunnen doen aan opdracht 2...

Dat de beste moge winnen!!!

(Overig: jammer dat Brokie niet meedoet, die kan ook goed schrijven! of zij hij om 1 voor 12 nog in gaan zenden?)

Jnusch

Ik mag toch hopen dat iedereen zijn stukje wel een plekje in de volgende ronde gunt :P. Anders is het een beetje vaag om mee te doen (tenzij het echt obvious is dat je niet serieus bent ofzo) XD

Maiken

Wanneer kunnen we ongeveer de uitslag verwachten?

Eigenlijk is het beter zo. Stel je voor dat er maar 11 inzendingen waren, dan is een selectie veel moeilijker te maken.

Ralmuski

Dat wel, maar het kost best wel veel tijd voor ons inderdaad. Zeker omdat ik alle stukjes even goed en serieus ga lezen en beoordelen.
Ik ben op de helft nu...

Lianne

omg. succes dan he. :)
en wil je nog een kratje bier? ::)

Ralmuski

Kom maar brengen. :P En heel subtiel vertellen welk verhaal een 10 nodig heeft. (A)

Inuzuki

TheCharmedOne

Citaat van: Naantje op  5 februari 2009, 19:57:27
Of 22, TheCharmedOne heeft volgens Germelia ook een stukje ingestuurd. Dus ik heb nu maar iets van een 63,5% van de stukjes meer gelezen :( *benieuwd naar de andere acht*
Sorry :P