Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[TV] Wie is de mol?

Gestart door Prophet, 20 januari 2009, 11:36:43

Vorige topic - Volgende topic

Xindar

Hij zit geloof ik nog wel op Widmonline

blastdragon

Citaat van: Xindar op 21 januari 2009, 11:03:00
Ligt eraan, de presentator weet het in ieder geval niet.
Er weet sowieso niemand wie de mol is. :P Geen idee wie.
Ik weet iemand die weet wie de mol is...DE MOL ZELF. Sorry, zeer flauw.
Sense, what's the fun in making sense!

Floris

js1493

Ja ik vind het ook jammer, hij was het toch niet... veel te opvallend.

jakarw

ha mooizo, Hans was stom  Echt cool! :D

Erwipro

Wat stom zeg. Ik was vergeten te kijken en nu weet ik de afloop al. Nu niks meer zeggen >:( En bah, hij staat ook nog niet op uitzendinggemist. :(

Xindar

Ik zit op Froukje/Sebastiaan nu.

Jnusch

Ik denk Sebastiaan :D
Maar ik zit op niemand ;D (WHAHAHAHA)

En  Hans was echt zo'n sukkelig Nederlandertje XD maar hij was wel zielig :P

jakarw

Ik denk Paula ;D
ik dacht het voor deze aflevering, maar nu is ze heel erg verdacht gemaakt, dus nu twijfel ik weer :D

js1493

Ik denk nu Froukje en toch ook wel Viviƫnne.

Inuzuki

Ik zat ook al bij Froukje, maar vaak zijn het juist die types waar niemand aan denkt. Dus eigenlijk zouden we moeten kijken wie wij met zn allen nog niet genoemd hebben  :P

js1493

Ik was vergeten dat Rick er was, dus die is het!!!! :D :D :D

Prophet

Hmmm deze aflevering heeft me in verwarring gebracht...
Ik zat op Froukje of Dennis, maar begin Anniek nu ook te verdenken.

In het eerste spel met de telefooncel is het moeilijk te zeggen wat mollenstreken waren, omdat er zoveel manieren waren om dat spel te laten mislukken...
Bij het spel met de muziek, moest de mol gewoon stil zijn of onzin dingen schreeuwen, dus daar viel ook niks uit op te maken.
En bij het spel met de auto's was het ook niet echt duidelijk wat echte molacties waren.

Paula kwam wel erg in the picture te staan, maar dat maakt haar voor mij juist minder verdacht. De enigen die nog niet verdacht zijn gemaakt zijn: Froukje, Jon en Vivienne...

Ik weet het gewoonweg niet meer...
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Morana

@ Erick, als je em nog niet gezien hebt kun je ook beter niet in dit topic kijken :P

Die quote die Prophet neergooide dat 'ticket to paradise' shirt van Rick.. dat vind ik echt wel iets dat ze van WIDM zouden kunnen doen.. al valt het wel erg op, dus wie weet vond Rick het 'gewoon' een leuk shirt om mee te nemen :P

Ik heb al de hele tijd een gevoel bij Jon, volgens mij is hij het.

jakarw

CiteerPaula kwam wel erg in the picture te staan, maar dat maakt haar voor mij juist minder verdacht.
ja dat dacht ik ook ...
en rick zou wel de perfecte persoon zijn om mol te zijn, dus dat lijkt me ook niet.
Jon is gewoon het minst verdacht en dus heel verdacht :D