Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[TV] Wie is de mol?

Gestart door Prophet, 20 januari 2009, 11:36:43

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Ik had het tenminste goed. Jammer dat ik er niet op had ingezet :P

Xindar

Eindelijk, ik zei ook dat Paula eruit ging, maar die muts mocht er echt wel een keer uit. Het is Froukje of Viviënne... Maar ik vertrouw Rick ook niet echt door dat met Sebastiaan.

Jnusch

Ik vind het ergens wel jammer dat Jon er niet uit is, want hij irriteert me :P Maar Paula is ook netjes weg :D

jakarw

Jon is cool! :o
en Rick is de mol :P

Vivienne is wel cool :D

Xindar

Jnusch

Nee, gewoon Sebastiaan  8)
En dan wint Vivienne of Dennis :D

Xindar

Dennis moet eruit. >=( Al heb ik wel medelijden met 'm.. Niemand luistert naar 'm.

Jnusch

Hij is zielig, en gefrustreerd XD

Maar als hij er zo nodig uit moet, dan wint Vivienne.

Prophet

Hmmm... Dennis is volgens mij nog steeds de mol..
En anders is het Froukje
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Erwipro

Even van een ander forum, waarop beweerd wordt dat Viviënne de mol is. Ik heb alleen de laatste aflevering nog niet gezien, dus de rest van de posts hierboven nog niet gelezen XD

- Sebastiaan biecht op dat het geld is verdwenen (:D). Viviënne valt 'm publiekelijk af. Vervolgens stelt Anniek voor om het geld in haar tasje (met slot!) te stoppen, maar dan zegt Viviënne prompt: of wil je jezelf nog een keer bewijzen door het geld te houden? (terwijl ze Anniek kon vertrouwen door het pact van die nacht). Ook zat ze (zenuwachtig?) aan d'r haar te draaien.
- De V komt verdacht vaak naar voren in alle afleveringen: bij de Secret Mol Society zie je een grote munt naast PJH staan met daarop George V. (George de vijfde). De klok met V voor I was twee keer duidelijk in beeld. De theatermuziek was de Vijfde symphonie van Beethoven.
- Bij het voorspellen van de volgende afvaller had Viviënne als enige het kaartje andersom erin gedaan, met naar voren: het mollogo.
- Verder komt er opvallend veel geel of goud in de serie voor. Gele slotjes, gele bal, gele bus, gele helmen (maar goed, die zijn meestal geel), Yellow Litter... Viviënne speelde in Goudkust.

Jnusch

Ik denk dat nu... Jon eruit gaat :D

Jnusch

Eigenlijk niet, eigenlijk gok ik maar wat :P

Xindar

Denk dat Sebastiaan eruit gaat, en het is Froukje gewoon, die wist dat ze naar Jordanië gingen dus daar zat ze met dr zomerjurkjes.

Xindar

Omg fouter kan ik niet zitten!

Erwipro

Sebas is veel te slim om eruit te gaan. En het is Anneik gewoon. :P