Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[TV] Wie is de mol?

Gestart door Prophet, 20 januari 2009, 11:36:43

Vorige topic - Volgende topic

Prophet

Froukje Jansen
Presentatrice, actrice en ex-turnster

Jon van Eerd
Acteur

Rick Engelkes
Producent, ex-acteur

Vera Mann
Actrice

Dennis Storm
Presentator

Hans Schiffers
Radiopresentator

Paula Undondek
Presentatrice, actrice

Sebastiaan Labrie
Acteur, presentator

Viviënne van den Assem
Actrice

Iemand die dit volgt?
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

Germelia

Haha, ja volgens mij genoeg mensen. Voor Golo en mij is het in ieder geval het enige moment in de week dat we samen voor de tv zitten.

Erwipro

Jap, ik volg ook. Maar ik durf nooit verdenkingen uit te spreken, vooral omdat ik de namen niet onthoud en er pas veel te laat achter kom wat voor persoonlijkheid iemand heeft. :P

jakarw

Floris

Mwah (A) Ik kijk het wel maar het verveelt me altijd na een paar afleveringen XD

Hephaistion

Ik ben voor Viviënne van den Assem. NIet dat ik het ooit kijk ofzoXD

Jnusch

Ik moet de vorige afleveringen nog even gaan inhalen, maar ik wil het wel volgen :D
Ik vind Viviënne en Dennis wel het coolst :P

jakarw

ik vind Rick Engelkes het coolst ;D

Prophet

Geen uitgebreide analyses?

Hier een analyse van de eerste aflevering:

Even wat meningen van een ander forum:

CiteerIk zeg gevoelsmatig Sabastiaan. Hij is nog niet echt verdacht geweest, hoewel hij natuurlijk wel op een strategische plek stond om te kunnen mollen met dat spel in die Titanic-loods. De Mol zou vast wel voorkennis hebben gehad waar hij de op de foto zou moeten staan, om die rol te krijgen.

CiteerHans met z'n zonnebril ligt er inderdaad wel erg dik bovenop, maar toch: ik snap gewoon niet waarom hij anders met een zonnebril in een donkere fabriekshal gaat rondlopen (sterker nog: hij had zelfs een zaklantaarn in zijn hand).

CiteerMja, maar dan moet Dennis wel erg snel typen, want het lijkt erop alsof hij net begon met typen en maar maximaal 4 letters intypte. Ik kan er dus echt geen touw aan vastknopen -.- Kzal proberen een scherpe gif-file ofzo ervan te maken.

Citeer-Vivienne staat iedere keer heel raar met haar benen. Gekruisd of heel raar wijd (?)

- Sebastiaan die in de fabriekshal 'ineens' zijn camera gaat checken en er dan achter komt dat er een cameraatje op zijn helm zit. Waar komt dit ineens vandaan? Hij heef toch geen reden om aan te nemen dat er iets met die camera aan de hand is? Bovendien is Dennis helemaal in het begin al naar die specifieke camera gelopen, maar heeft niets over de camera-helm gezegd.

CiteerWat ik trouwens wel raar vind, is dat in het begin Vivienne tegen Dennis zei dat ze de mol niet wilde zijn en ze verder ook niet over geld gepraat had. Even later komt Rick binnen en vraagt iets, terwijl Dennis meteen daarop zegt: ''Nee ik ben niet in een kamertje geweest.'' Maar hoe weet hij dat er een andere kamer is als Vivienne niks tegen hem heeft gezegd daarover? Heeft Dennis dan toch 'ja' gezegd op de vraag of hij de mol wilde zijn?

CiteerRick had een shirt aan met daarop de tekst: "ticket to paradise"... er wordt beweerd dat WIDM niet in Noord-ierland blijft, maar naar een "paradijs" gaat in een van de volgende afleveringen. Wanneer de deelnemers stemmen op Rick als mol, komen zij dus wss ook in het paradijs. Wat rick dus het "ticket-to-paradise" maakt.

CiteerToch opvallend dat, wanneer Hans aan Froukje in de loods vraagt of zij misschien weet waar een loopbrug met diagonalen is, ze ''pff, geen idee'' zegt, terwijl ze een moment daarvoor Jon daar nog naartoe heeft geloodsd.
Verder blijf ik het opvallend vinden hoe Sebastiaan van alles heel erg goed op de hoogte is en tevens vind ik de Titanic theorie gewoon erg sterk, zeker wanneer ik vandaag weer lees dat Viviënne reislabels aan haar tas heeft hangen van een Amerikaanse reismaatschappij.

Citeerbij eerdere series waren er hints verborgen en die hadden meer dan eens met de foto of naam van de mol en het logo van de serie te maken. Nu wordt er in deze aflevering een dossier met het logo van de mol dichtgeslagen en dat dossier was van Dennis.

Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

jakarw

Xindar

Froukje of Viviënne, Viviënne meer omdat ik wil dat zij het is.

En ik ben overgehaald op het officiele WIDM forum door niemand minder dan Irving om op Froukje te gaan.

Ik zat eerst op Rick.

Prophet

Citaat van: Xindar op 21 januari 2009, 10:47:09
Froukje of Viviënne, Viviënne meer omdat ik wil dat zij het is.

En ik ben overgehaald op het officiele WIDM forum door niemand minder dan Irving om op Froukje te gaan.

Ik zat eerst op Rick.

Rik is aflevering 2 iets te veel als mol afgeschilderd... dus ik denk niet dat hij het is. Ik verdenk Froukje ook, die word me net iets te veel uit de schijnwerpers gehouden...

Erwipro

Weten de cameramannen/filmmakers dan wie de mol is? Ik denk dat je daaruit niks kan afleiden. Die spelers weten volgens mij zelf gewoon heel goed hoe je aandacht op je moet richten en hoe juist niet.

Xindar

Ligt eraan, de presentator weet het in ieder geval niet.
Er weet sowieso iemand wie de mol is. :P Geen idee wie.

Floris

Citaat van: Xindar op 21 januari 2009, 10:47:09

Goh daar horen we ook nooit meer van wat trouwens. Ik mocht 'm altijd wel :P