Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Vragen

Gestart door adriaan, 28 juli 2015, 15:34:27

Vorige topic - Volgende topic

Zabulus

Dat is een rol die op deze site er niet standaard inzit. Soms als bijzondere rol

Rich

Hoi,

Ik wilde een spel terugkijken uit de 300 - 450 reeks, maar ik kan het niet vinden. Kan iemand me helpen?

Aappen21

Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

Rich

Dan krijg ik de melding dat het topic niet bestaat of dat ik onvldoende rechten heb.

Damon

Zou nu moeten lukken:
-jezelf voorstellen, heb je gedaan
-5 posts maken op het forum, heb je nu ook gedaan

Rich

Het lukt nu wel inderdaad. Dankjulliewel.

BloodWolf14

Ik heb even een vraag over de functie van personages in spellen. Zijn die alleen te gebruiken bij potjes zoals 462 waarin je dan in een verhaal kan komen?

Of moet je sowieso voor elk potje een personage kiezen/maken?

Ik heb namelijk net even dat potje wat doorgenomen en zag dat er personages in het verhaaltopic worden gebruikt :)

Als ze alleen daarvoor nodig zijn dan hoef ik in principe nog geen nieuwe personages te maken namelijk :P

Wazigekip

Personages worden inderdaad alleen gebruikt bij spellen met een verhaal erbij.(en ook dan is het normaal niet verplicht)

Of er een verhaal bij een spel zit is afhankelijk per spel. Soms zijn spellen zonder verhaal, maar soms ook met optioneel verhaal.

Vroeger had je ook spellen waarbij je verplicht aan een verhaal moest meeschrijven, maar volgens mij tegenwoordig niet meer.(ik heb dat soort spellen in ieder geval al een eeuwigheid niet meer gezien)

BloodWolf14

Citaat van: Wazigekip op 21 september 2018, 15:10:09
Personages worden inderdaad alleen gebruikt bij spellen met een verhaal erbij.(en ook dan is het normaal niet verplicht)

Of er een verhaal bij een spel zit is afhankelijk per spel. Soms zijn spellen zonder verhaal, maar soms ook met optioneel verhaal.

Vroeger had je ook spellen waarbij je verplicht aan een verhaal moest meeschrijven, maar volgens mij tegenwoordig niet meer.(ik heb dat soort spellen in ieder geval al een eeuwigheid niet meer gezien)
Aight thanks. Dan kan ik per spel waar een verhaal komt gewoon zien of m'n personage past in het thema en zo nodig een nieuwe maken. Vond het idee van 462 namelijk wel leuk waar je aan het verhaal mee kan schrijven :P

Black_and_White

Hoi, ik was net even aan het zoeken naar het topic van Random Expeditie Robinson dat werd geleid door wschoolf1. Gewoon omdat ik het leuk vond om dat terug te lezen. Maar ik kon het niet vinden, misschien omdat het nu in een archief staat dat ik niet kan bekijken? Zou dat weer zichtbaar kunnen worden?

adriaan

Citaat van: Black_and_White op 23 september 2018, 15:35:35
Hoi, ik was net even aan het zoeken naar het topic van Random Expeditie Robinson dat werd geleid door wschoolf1. Gewoon omdat ik het leuk vond om dat terug te lezen. Maar ik kon het niet vinden, misschien omdat het nu in een archief staat dat ik niet kan bekijken? Zou dat weer zichtbaar kunnen worden?
Voor jou verplaatst naar het Archief Spampaleis :)

Black_and_White

Master

wrom zoveel rollen isda nie verwarrend

maartenrambo

Citaat van: Master op  6 januari 2019, 19:45:30
wrom zoveel rollen isda nie verwarrend
Nee hoor niet alles doet mee

"Then we'll have to out on Tauntauns"
-- Han Solo
Rollen van mij

Master

ow dat scheelt haha wel spannend ben je niet altijd burger