Vragen

Gestart door adriaan, 28 juli 2015, 15:34:27

Vorige topic - Volgende topic

Robbendinho

Citaat van: Black_and_White op  6 december 2016, 16:12:39
De Vriend is toch gewoon de slet?

Dus alle meiden op tinder en badoo zijn eigenlijk vrienden?

Black_and_White

Citaat van: Robbendinho op  6 december 2016, 17:25:10
...

Michelaar

Citaat van: Robbendinho op  6 december 2016, 17:25:10
Ik lachte daar harder om dan eigenlijk zou moeten

Shaddow

@RT, Ik begrijp nu dat de laatste vampier standaard sterft bij de sterf-condities en dat is best wel naar omdat je er nou niet bepaald voor kiest om vampier te worden (I mean, je raakt al je krachten én je alliantie kwijt, en dan heb je ook og kans om te sterven).

Misschien dat er een random vampier gekozen wordt die doodgaat?

Wat is het voordeel van het zijn van een vampier?

RickTorreman

Citaat van: Shaddow op 13 januari 2017, 12:03:48
@RT, Ik begrijp nu dat de laatste vampier standaard sterft bij de sterf-condities en dat is best wel naar omdat je er nou niet bepaald voor kiest om vampier te worden (I mean, je raakt al je krachten én je alliantie kwijt, en dan heb je ook og kans om te sterven).

Misschien dat er een random vampier gekozen wordt die doodgaat?

Wat is het voordeel van het zijn van een vampier?

Punt 1. Dat kan, maar het is een beetje onlogisch dat de bezoeker dan niet doodgaat maar een random vampier.

Punt 2. Nu kunnen Vampieren ook chaos creëren op een andere manier, i.p.v. alleen de wolven en slechte hulpjes. Er zijn nu dus 3 teams, vampieren, wolven en dorpelingen(eventueel met krachten.)
Mijn parkeerproblematiek:"Die staet op mien pleakkie wat mok noe?!"

Black_and_White

Ik kon niet echt een topic vinden hiervoor, dus doe ik het hier maar. Ik denk dat het een toevoeging aan het forum is als er een knuffelsmiley komt. Want nouja knuffels zijn fijn <3

Ik kwam dus op het idee want op een ander forum waar ik weleens ben heb je onder een bepaalde code ( ::hug:: ) een knuffelsmiley. Het is ongeveer  :) :) maar dan gaat de rechtste  :) de linkse :) knuffelen.

Nouja, kijk maar of het mogelijk is :D

Shaddow

Heb je een knuffel-emoticon?

Als iemand hem kan ontwerpen denk ik dat je hem best wel kunt integreren of er een greasemonkey userscript voor kunt schrijven.

Maar dan moet er wel eerst een knuffel-emoticon zijn. :D

Kevindemen

Die van Skype is anders ontzettend cute

Wie van jullie kan door zich zorgen te maken ook maar één dag aan zijn levensduur toevoegen? Matteüs 6:27.

Gait

Je kan de smileys ook opzoeken op internet en dan gewoon invoegen.

VOC Mentaliteit

Citaat van: Gait op 24 januari 2017, 20:48:22
Je kan de smileys ook opzoeken op internet en dan gewoon invoegen.
Maar dat is teveel werkv :o

Roandraak

@Nephtysis en @Kevindemen kunnen dit waarschijnlijk!

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Nephtysis

Knuffel emoticon klinkt wel leuk: als jullie er eentje kiezen/vinden die past in het rijtje dat we al hebben ( :) ;) :D ;D :-\ :'( O0 etc) dan zet ik die in de rij van emoticons.

Die beer van skype is wel leuk, maar lijkt me handigst om nieuwe emoticons wel in de serie te laten passen.

It does not matter who is right, only who is left. ~ Anonymous

tijgerke87

@Nepthysis

zoiets ? :)

er zijn ook springende, groepknuffels KO knuffel, springende shaddowknuffel zag ik ook
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato

Shaddow

Ja, het is die is net iets anders.

tijgerke87

ik noem het eerder een een shaddowknuffel door hoe je soms iemand bijna kan bespringen  ;D
Be kind, for everyone you meet is fighting a hard battle - Plato