Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Vragen

Gestart door adriaan, 28 juli 2015, 15:34:27

Vorige topic - Volgende topic

Shaddow

Citaat van: tijgerke87 op 29 januari 2017, 14:14:48
@Nepthysis

zoiets ? :)

er zijn ook springende, groepknuffels KO knuffel, springende shaddowknuffel zag ik ook

Mja, die is niet geheel dezelfde stijl.

Beter fixen we even wat met photoshop ofzo.

Citaat van: tijgerke87 op 30 januari 2017, 09:14:42
ik noem het eerder een een shaddowknuffel door hoe je soms iemand bijna kan bespringen  ;D
:'D

Valt wel mee, doorgaans vraag ik het. :D

Stefano

Wat is er aan de hand met de verzonden PM's?
Ik wilde net kijken naar wie ik allemaal een PM had verzonden i.v.m. Sing It en nu kom ik er achter dat een groot deel van mijn verzonden PM's niet meer in mijn outbox staan. Dat is wel vervelend, waardoor ik niet zeker weet of ik nu wel/iets niet heb gestuurd xD

Roandraak

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Stefano

Citaat van: Roandraak op 15 februari 2017, 20:53:19
Staat het vinkje aan in je instellingen van je inbox?

http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/forum/index.php?action=pm;sa=settings

Joah, ze staan allemaal aan en als ik er nu 1 verstuur, dan verdwijnt de bovenste van mijn verzonden pm's.

Roandraak

Citaat van: Stefano op 15 februari 2017, 21:00:29
Joah, ze staan allemaal aan en als ik er nu 1 verstuur, dan verdwijnt de bovenste van mijn verzonden pm's.
Hoeveel verzonden PM's heb je.

Heb je het probleem ook als je een paar "verzonden" pm's verwijderd en dan een PM verstuurt?

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Black_and_White

Hoe deed je ook al weer dat je door ergens te klikken in je post kon verwijzen naar een andere plek in je post?

Was het vergeten namelijk  XD

Roandraak

Door op de twee blaadjes voor Re:vragen te druken krijg je een nieuwe link die naar een specifieke post in het topic verwijst.

Ik denk dat je dit bedoelt, anders snap ik je vraag niet helemaal.

Deze link linkt bijvoorbeeld naar reactie #65 van dit topic:
http://www.weerwolvenvanwakkerdam.nl/forum/index.php?topic=24842.msg1063918215#msg1063918215

Black_and_White

Ik bedoel, dat je in de post van Nepyhtsis van boven ineens naar beneden gaat, in een ander deel van de post.

Spelleiderblog van Nepyhtsis

Wat hij heeft bij de Quicklink bovenaan, die dan naar onderaan verwijst, in diezelfde post.
(Dat spelleiderblog kan ik niet quoten

Toen bedacht ik me dat ik dat wel kon quoten. Lamaaaa. Ik snap het al  ;) ::) :D

Waterwork

Hallo. Ik ben lange tijd inactief geweest. Ik vond de spelletjeshal altijd heel leuk. Nu kan ik deze niet meer vinden. Is deze weggehaald of in onderhoud en komt deze nog terug?

t4nd

Citaat van: Waterwork op 26 maart 2018, 12:18:02
Hallo. Ik ben lange tijd inactief geweest. Ik vond de spelletjeshal altijd heel leuk. Nu kan ik deze niet meer vinden. Is deze weggehaald of in onderhoud en komt deze nog terug?

De spelletjeshal is samengesmolten met het paleis der spam. Je kan het terugvinden als het Dorpshuis.
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Waterwork

Citaat van: t4nd op 26 maart 2018, 12:27:44
De spelletjeshal is samengesmolten met het paleis der spam. Je kan het terugvinden als het Dorpshuis.

Bedankt helaas kan ik dit niet terugvinden.

Shaddow

bert-boefjes

Citaat van: Waterwork op 26 maart 2018, 14:56:00
Bedankt helaas kan ik dit niet terugvinden.

Dit komt omdat het oude Paleis der Spam en de spelletjeshal ingesteld stonden dat ze zichtbaar worden vanaf 10 posts op het forum. Zodat nieuwe leden op die manier niet een hele grote site voor zich krijgen, maar langzaam aan het forum kunnen wennen :)

Dus als je bijvoorbeeld je opnieuw weer voorstelt, zal die snel zichtbaar zijn!
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Aappen21

Wauw wat krijg je bij 20 posts dan :P
Als je maar lang genoeg domme dingen blijft doen worden ze vanzelf geniaal

wolfbite

Waar is de witte weerwolf