Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

[Nintendo DS] Touch me!

Gestart door Maiken, 4 januari 2009, 12:35:04

Vorige topic - Volgende topic

blastdragon

Voor de geïntreseerden. De nieuwste Zelda is al te vinden. Ja er staan cracks op maar daar zijn andere forums voor. Tis een leuke game. En inderdaad lastiger dan de vorige zelda game.
Sense, what's the fun in making sense!

Ralmuski

Ik ben met Final Fantasy bezig nu. Het gaat niet snel, want ik DS alleen in de trein en vaak slaap ik die tijd weg. (A)

Jnusch

Ik hoop dat wij prof. Layton krijgen, en denk het wel, want was vandaag bij mamsje en daar lag een zakje van de Bart Smit met iets erin dat verdacht veel weg had van een DS spel, aan de vorm te zien (A)

Ralmuski

Haha. Die wil ik ook wel eens spelen, maar ik wacht nog even tot ie betaalbaarder is. Final fantasy had ik pas voor een tientje. Kijk, dan is het leuk. ;)

Jnusch

Jaa, inderdaad :P
Het rare is dat de 2e Layton goedkoper is dan de eerste :-\

Ralmuski

Hmm, da's wel vreemd ja...  ???

Nou, dan moet ik dus maar op deel drie wachten, misschien dat die betaalbaar is. :P

Jnusch

Remus457

Citaat van: Ralmuski op  5 december 2009, 22:33:12
Ik ben met Final Fantasy bezig nu. Het gaat niet snel, want ik DS alleen in de trein en vaak slaap ik die tijd weg. (A)
Final Fantasy Chrystal Chronicles? (die is echt vet)

wachten op deel 3 kan lang duren. In japan is die allang uit dacht ik, maar spellen doen er zooooo lang over om van japan naar europa te gaan.

Ik had jaren terug in amerikaans spel, die al deel 2 en 3 had in japan en een jaar later pas uitkwam in europa ofzo.
Ondertussen wacht ik al een paar jaar op deel 5 die al jaren uit is in japan.

CoOkii

Citaat van: jnusch op  5 december 2009, 22:47:20
Jaa, inderdaad :P
Het rare is dat de 2e Layton goedkoper is dan de eerste :-\

Ik heb em uitgespeeld echt een toffe game  :D
Awesomeness.

Ralmuski

Kaasje

ZELDA SPIRIT TRACKS! :D
Die ga ik echt kopen, doe niet aan downen.

Scribblenauts is trouwens ook een aanrader, kent iemand die?
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE

Jnusch

Je kan toch meerdere files saven tegelijk! Yay :D
Alleen ben ik bang dat 'ie voor m'n zusje nog wel vrij lastig is met het Engels, is nou niet zo simpel ofzo... Maar goed.
Alleen was ik nu gaan spelen als m'n zusje, en per ongeluk verkeerd opgeslagen en blabla, maar daardoor heet ik nu MariaLuisa :P

Zabulus

Citaat van: Kaasje op  7 december 2009, 22:35:14
ZELDA SPIRIT TRACKS! :D
Die ga ik echt kopen, doe niet aan downen.

Scribblenauts is trouwens ook een aanrader, kent iemand die?
Nop, die ken ik niet

Maar Zelda ga ik ook kopen. Ik heb alle zelda's ongeveer wel gespeeld (zelfs de obscure versie op de philips cdi) en deze zal weer ouderwets goed zijn vermoed ik zo

Remus457

Citaat van: Ralmuski op  7 december 2009, 21:14:34
Yep. :)
Echoes of time/Ring of faith?
EoT vind ik de leukste, die red mage selkie vind ik de coolste 8)

Kaasje

Citaat van: Zabulus op  7 december 2009, 22:50:26
Nop, die ken ik niet

Maar Zelda ga ik ook kopen. Ik heb alle zelda's ongeveer wel gespeeld (zelfs de obscure versie op de philips cdi) en deze zal weer ouderwets goed zijn vermoed ik zo
Zelda ga ik ook zeker kopen. Speel vanaf A Link To The Past 8)
Het is wel zonde dat er zo weinig reclame wordt gemaakt voor Scribblenauts, erg goed en origineel spel alleen de marketing heeft het een beetje verpest.
DIES IRAE DIES ILLA
CALAMITATIS ET MISERIAE DIES MAGNA ET AMARA VALDE