Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Nintendo DS] Touch me!

Gestart door Maiken, 4 januari 2009, 12:35:04

Vorige topic - Volgende topic

CoOkii

Citaat van: Dixie op  4 januari 2009, 19:19:57
Hahah, nou ik type het wel overnieuw hoor (A)

Weet iemand sites die ik kan gebruiken voor roms voor mijn R4? Ik gebruik normaal altijd frozen-roms, maar daar staan een aantal XPA of Micronauts spellen op die ik niet kan openen. En een aantal spellen die als ik ze opstart aangeven dat ze de data niet kunnen vinden. Ik zoek nu vooral Mario Party en Pokémon Ranger-Shadows of Almia, dus als iemand die spellen op zijn R4 heeft of sites weet waar ik ze wel kan downloaden..?

Downlaode UTorent die gebruik ik altijd

En ik vind de Anno spellen wel leuk om te doen
Awesomeness.

ugluk

Citaat van: CoOkii op 19 juli 2009, 20:56:31
Downlaode UTorent die gebruik ik altijd

En ik vind de Anno spellen wel leuk om te doen

Die heb ik nog ergens staan,

lukt me nooit :p
The fact that the price must be paid is proof it is worth paying

Drakinnetje

Ik heb nog niet zo'n R4 kaartje maar nu hoor ik dat het straks niet meer mogelijk is om zo aan spellen te komen, weten jullie daar ook iets van? Gaat het nog lang duren of als ik dat kaartje heb kan ik er misschien maar heel kort van genieten?

Joshua

De nieuwere DS'en hebben beveiligingen tegen R4 kaartjes, maar er zijn nieuwere R4 kaartjes die dat weer weten te omzeilen (Vreemd dat ze er tegen beveiligen, want die dingen zijn net zo legaal als een usb stickje / brandbaar cd-tje. Kopieën voor thuisgebruik, ooit van gehoord?).

Je kunt ook bedoelen dat ze die ROMS van het internet proberen te halen. Maar dat proberen ze al jaren.

Drakinnetje

dus eigenlijk net als ze het gewone downloaden proberen tegen te gaan?
Ik heb geen nieuwe DS dus dat scheelt weer

CoOkii

Ik heb een TT kaartje doet het ook prima :d Nu zit ik op de 238 spellen en 3 TT kaartjes
Awesomeness.

Drakinnetje

blastdragon

Oke, laat ik het nu maar over iets anders hebben. Op 25 augustus komt de 2de professor layton eindelijk uit in Amerika. Snap het nog steeds niet waarom het vertalen zolang duurde (in Japan zijn ze al bijna bij het vierde deel en er komt een film) maar we zullen er maar mee moeten leven dat we hier alles wat trager krijgen. In Europa komt het volgens mij de 31 pas uit. Niet dat het heel veel uitmaakt want wat ik hier lees zijn er genoeg mensen hier die wel wat ervaring met downloaden hebben en ander gedoe dat een R in de naam heeft een 4 :D.
Sense, what's the fun in making sense!

Prophet

Ik speel de laatste tijd Civilization op de DS en dat is best leuk, het valt me alles mee!
Wie iets goeds zegt, voedt zich met zijn eigen woorden, van wat hij tot stand brengt, profiteert hij zelf. (Spreuken 12 vs 14)

FA 2011 (officieus): Perfecte schoonzoon

CoOkii

dsworld.nl --> Daar vind je alles over de NDS.
Awesomeness.

Dixie

*JUICHT*!
ER KOMT EEN CATAN DS GAME!

CoOkii

Citaat van: Dixie op  6 september 2009, 11:40:07
*JUICHT*!
ER KOMT EEN CATAN DS GAME!

Heb het gezien, helaas staat die nóg niet op 't net... :(
Awesomeness.

js1493

Waarom komen alle leuke dingen op de DS die ik niet heb? :P

Jnusch

Lijkt me eigenlijk niet zo heel geweldig op de DS, vond het op de pc ook niet echt leuk ofzo

Remus457

Professor Layton and The Diabolical Box!!! :P :D ;D ;) :P ;D
nog best grappige raadsels, alleen te makkelijk.