Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

[Nintendo DS] Touch me!

Gestart door Maiken, 4 januari 2009, 12:35:04

Vorige topic - Volgende topic

Dixie

Hahahahah :D
Ik heb nog wel een keer het Pokémon thema geopperd :(

Drakinnetje

hee een ds topic, mijn zoon heeft 1 die ik wel eens inpik  ::)
Ik deed eigenlijk alleen braintraining en loop rond met een stappenteller sinds ehm gister.
Maar ik krijg vandaag of morgen Zelda Phantom Hourglas binnen en dan zal ik hier wat minder te vinden zijn  (A)

Maar ik las dit topic en zag dit;
Citaat van: Inuzuki op  4 januari 2009, 20:22:24
www.nds-roms.com

bedoel je dat?

Wat is dit hoe werkt dit, is er ergens een uitleg over te vinden, wat is R4???
Please waar vind ik R4 voor Dummies?

Dixie

Nou ik heb er een en dat is de beste uitvinding ooit :D

Nou.

Een R4 kaart is een kaartje, hetzelfde formaat als een gewone spelkaart, maar het heeft een slotje waar een mini-SD geheugenkaart in kan.
Op die geheugenkaart kun je van internet spelletjes downloaden, helemaal gratis (niet helemaal legaal geloof ik =P), dus als je zeg maar één keer een R4 aanschaft voor 45 euro ofzo, dan kun je voortaan alle spellen (50 euro per stuk) gratis downloaden!
Love it :D

Drakinnetje

Dus ik moet een R4 kaart kopen + een SD-kaart, en waar moet die SD kaart in om er spellen op te zetten? En waar vind ik die spellen om te downloaden?

Dixie

Je kunt op www.r4.com een totaalpakketje kopen, je hebt in ieder geval een R4-kaart, een micro-SD kaart en een adapterdinges kopen voor in je pc.
En dan kun je spellen downloaden door op Google naar Nintendo DS Roms te googlen, dan krijg je een hoop sites. Maar dat is weer een ander verhaal, dat komt wel als je die R4 inmiddels hebt :P

Drakinnetje

ik kan die site niet lezen, italiaans? spaans?

Dixie

Ff googlen op R4?
Dan krijg je volgensmij een engelse site of een Nederlandse.

Drakinnetje

Ik kijk anders eerst wel bij een gamewinkel hier, misschien weten die het wel?

Inuzuki

Drakinnetje

klein beetje maar?
Het downloaden dan wel maar het kaartje zelf toch niet?

Remus457

het kaartje is niet illegaal volgens mij, er zijn officiele sites voor.
behalve een R4 kan je ook andere soorten kaartjes halen, maar ze werken allemaal hetzelfde.
http://www.consolecompleet.nl/?gclid=COLrte_RqJsCFcE63godsCt2Bw
hier kan je bestellen als het goed is.
de micro-sd kaartjes zou je wel in een winkel kunnen kopen, maar de r4 zal je niet zo snel vinden. dus die zou je het beste kunnen bestellen

Drakinnetje

Let op!

Dit product heeft besturingssoftware nodig. Kijk in de handleiding sectie voor een gebruiksaanwijzing en het download bestand. Zonder besturingssoftware zal de kaart niet werken.

Nou heb ik die middelste in een winkelwagen gestopt, maar waar kan ik straks spellen vinden, en waar vind ik besturingssoftware?
Als dit niet bestond kwamen die spellen ws toch nooit in huis, ik heb dit jaar maar liefst 2 spellen gekocht :D

Remus457

De software krijg je op een cd'tje als het goed is, (bij mij was het wel zo)
en ik haal spellen van http://www.frozen-roms.in/

Dixie

Ik de laatste tijd niet meer, heel veel spellen op die site hebben dode links.

blastdragon

Ik zit al een tijdje de spellen van Ace Attorney te spellen. Hele leuke spellen met een diepzinnig verhaal en mooie graphics. Dus als iemand ooit zonder spel komt te zitten is dit toch echt wel een aanrader.
Sense, what's the fun in making sense!