Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

[Nintendo DS] Touch me!

Gestart door Maiken, 4 januari 2009, 12:35:04

Vorige topic - Volgende topic

Jnusch

Dixie

Wellus. Een ander gezichtsuitdrukking dan.

Jnusch

Maar misschien is het wel een ander pak, misschien wel een maat groter, of kleiner, of een nieuwe omdat die andere kapot was.

Dixie

Oh. Hmm. Zó veel pizzababypakjes zullen er toch niet zijn :P

En ik wil even zeggen dat Professor Layton echt MOEILIJK is! Van sommige dingen snap ik echt geen reet.

Jnusch

Watsdat?
(Als in, waar gaat het over enzo :P)

Dixie

Dat spel. Uhm, je bent een professor met een assistentje die naar een dorp gaan om een mysterie rond een erfenis op te lossen. Maar, iedereen in het dorp is een beetje raar en overal vind je puzzels die je op moet lossen. En die puzzels zijn soms echt.... Huh.

blastdragon

Citaat van: Dixie op 13 februari 2009, 22:54:22
Dat spel. Uhm, je bent een professor met een assistentje die naar een dorp gaan om een mysterie rond een erfenis op te lossen. Maar, iedereen in het dorp is een beetje raar en overal vind je puzzels die je op moet lossen. En die puzzels zijn soms echt.... Huh.
Dan moet je niet de Amerikaanse maar de Engelse versie spelen. De Amerikaanse is inderdaad voor onse europeanen heel lastig (veel gedoe met yards en dingen waar wij niks mee te maken hebben) Terwijl de Engelse nog wel te doen is.
Sense, what's the fun in making sense!

Dixie

Ik heb denk ik de Engelse, maar die puzzels zijn gewoon moeilijk.

blastdragon

Ik kwam een leuk weetje op internet tegen. Voor iedereen die het nog niet wist er komt een nieuwe Zelda op de DS (jippie!) en Pokemon Gold en Silver krijgen een re-make op de DS. En die re-make's hebben net als Yellow een begin Pokemon die het hele spel achter je aan loopt. Dus er komen een paar hele leuke spellen naar de DS weer!

Dixie

Oeeeeh!! Ik wil die pokémonspellen!
Ik heb Crystal gespeeld en ik was helemaal fan, maar Diamond en Pearl en die nieuwe die vallen tegen :(

blastdragon

Tis ondertussen niet veel meer bekend geworden. Er zijn tekeningen van de hoofdpersoon vrij gegeven en een paar screenshots. Ik kijk altijd op Bulbapedia voor meer info.

Dixie

Meister

Hahaha grappig vriend van mij en ik hadden het idee om weer pokemon te gaan spelen. Nou zijn we via marktplaats aan het zoeken geweest voor een gba en pokemon fire/leaf xD.

"Where ignorance is bliss, 'tis folly to be wise."

blastdragon

Ik vind eigenlijk nog steeds dat er ooit een pokemon-ronde moet komen. Pokemon is zelfs nog nooit tussen de thema's gekomen om te kiezen...

Ralmuski

Citaat van: blastdragon op 18 mei 2009, 22:37:58
Ik vind eigenlijk nog steeds dat er ooit een pokemon-ronde moet komen. Pokemon is zelfs nog nooit tussen de thema's gekomen om te kiezen...

En als het aan mij ligt blijft dat zo. xD

Maar Golo wil zoiets vast wel voor jullie doen. ;)