Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Film: The Hunger Games!

Gestart door Moosje, 20 augustus 2013, 19:42:41

Vorige topic - Volgende topic

Gait

Citaat van: maureen op 22 november 2013, 15:33:19
:D

Spoiler:
Vooral de lift scene met Johanna was geniaal hahaha
Einde Spoiler

Hier ben ik het compleet mee eens xD Ik lag plat, vooral het gezicht dat Katniss trok en hoe Peeta en Haymitch keken xD

Citaat van: nathh op 22 november 2013, 23:16:50

En nu een stukje met spoilers:
Het derde boek vond ik dus echt minder omdat er geen arena meer was. Ik hoor verschillende mensen het hier hebben over te veel van hetzelfde, maar ik zou het helemaal niet erg vinden als er een soort spin-offs zou komen van de eerste 73 hongerspelen, ik zou ze allemaal dolgraag lezen.
Gelukkig zit er wel een soort arena element in het laatste deel, als ze door de stad gaan trekken, dat maakt het weer een beetje goed.
En ik vond de dood van Prim echt de allerslechtste plottwist ooit. Ten eerste ging het supersnel en was het vaag, het duurde echt tien bladzijden voor ik doorhad dat Prim echt dood was en het niet een of ander waanidee van Katniss was. Ten tweede was het gewoon slecht, omdat het alles wat Katniss heeft gedaan zinloos maakt. Katniss heeft zich als vrijwilliger opgegeven om Prim te redden, om haar een toekomst te geven. Maar op het moment dat Prim het niet overleeft is alles waarvoor Katniss ooit de uitdaging is aangegaan voor niets geweest, ze heeft haar primaire doel niet kunnen bereiken. En dat is waarom ik dit zo'n slechte plottwist vind.

Dat had ik dus ook, ik dacht ook dat het een waanidee was van Katniss en vond het erg vervelend lezen en kon eerst niet beseffen dat het echt zo was. Maar ook kon ik er nu niet echt achter komen of Gale er nu wel of niet achter zat en of ze op het laatst nu wel of niet contact hadden nog, dat had ik graag wel willen weten hoe dat verder was afgelopen.

nielsboy

Citaat van: Gait op 22 november 2013, 23:29:39
Hier ben ik het compleet mee eens xD Ik lag plat, vooral het gezicht dat Katniss trok en hoe Peeta en Haymitch keken xD
Nu raak ik nieuwsgierig :S

Gait

Citaat van: nielsboy op 22 november 2013, 23:31:27
Nu raak ik nieuwsgierig :S

Dan moet je geen spoilers lezen als je de film nog wilt zien :D

Linqy

Jor ik heb je post even verwijderd: hou er rekening mee dat niet iedereen alle boeken al heeft gelezen en zet spoilers zoals iedereen in kkleine lettertjes neer ;)

nielsboy

Ik ben er net van terug, en het is een van de beste films ooit :D Klopt heel erg met het boek en is zeker een aanrader :D
Citaat van: maureen op 22 november 2013, 15:33:19
:D

Spoiler:
Vooral de lift scene met Johanna was geniaal hahaha
Einde Spoiler
SpoilerDat was inderdaad geniaal XD Ik heb me dood gelachen. Wel mooi gemaakt toen die koepel instortte. einde spoiler.

Rylanzor

Ik wil er zo graag heen! Ik heb voor school een voucher gekregen voor 1 gratis film en we moeten een verslag maken. Zeker wel hunger games catching fire! De trailer is alleen al episch!

nielsboy

Citaat van: Rylanzor op 27 november 2013, 16:24:37
Ik wil er zo graag heen! Ik heb voor school een voucher gekregen voor 1 gratis film en we moeten een verslag maken. Zeker wel hunger games catching fire! De trailer is alleen al episch!
Ik zou naar de Hunger Games gaan :D

CharA.

Citaat van: emmiehoek op 22 augustus 2013, 01:09:37
hm, dat het derde boek teveel is van het goede ben ik het niet mee eens.
*spoiler*
De opstand zat er gewoon aan te komen. Als ze nog een hongerspelen hadden gedaan, dan was het juist weer hetzelfde en teveel van het goede geweest. Deel een een twee bouwen er echt naartoe, ik vind het een heel erg mooi aansluitend laatste deel. Ik ben wel echt ontzettend benieuwd hoe ze deel drie in beeld gaan brengen, waar ik twee niet zo interessant vind, omdat dat 'gewoon' weer een hongerspelen editie is, zei het nu met kwartskwelling.
Wow, hele late reactie.  :P Maar ik vind dat er in deel 3 gewoon zo veel in zit gepropt, ht moet opeens allemaal zo snel. Ze had boek drie beter in twee delen kunnen delen.

emmiehoek

ik heb inmiddels de nieuwe film ook gezien, en tering, ik heb echt zitten walgen xD

het zat heel erg goed in elkaar, en mijn complete rechtvaardigheidsgevoel was het zó niet eens met het politiek systeem daar, echt verschrikkelijk xD

ik moet zeggen dat ik: *spoiler* Het hele gebeuren eromheen wat betreft de groei naar een opstand toe veel interessanter vond dan die hele extra spelen. Het idee van de klok enzo is wel erg mooi uitgewerkt, maar verhaaltechnisch vind ik aan de hele boekenserie uberhaupt het hele verhaal eromheen veel interessanter dan de hongerspelen zelf eigenlijk.

Een lach op je lippen, alsof je zeggen wil: "Ik ben het maar..." <3

nielsboy

De verfilming van het derde Hungergames-boek zal in 2 delen gebeuren :o :D :D Dus nog 2 films :D

emmiehoek

nielsboy

Citaat van: emmiehoek op 17 december 2013, 20:43:37
ja, das mode tegenwoordig :P
The Hobbit, Harry Potter, Hungergames, nog meer? :P

emmiehoek

harry potter was de eerste :P

maar, twilight ook iig, verder weet ik zo niet

Gait

De hobbit wordt zelfs in drie delen gedaan xD Maar er zit volgens mij ook nog ander boek doorheen. Maar had niet gehoord nog dat deel 3 van thg in 2 delen werd gedaan?
En ja het levert meer geld op, dus dan doen ze dat graag

Sil

Film was wel awesome inderdaad. :) Ik ben er samen met een vriend heen geweest en hoewel die het verhaal niet kende hebben we wel samen ook film 1 al gekeken. Hij was ook van mening dat de film echt beter was dan de eerste. :P