Nieuws:

Heb je problemen met het forum? Contacteer Shaddow, redeast of yasu.

Hoofdmenu

Film: The Hunger Games!

Gestart door Moosje, 20 augustus 2013, 19:42:41

Vorige topic - Volgende topic

Linqy

Omdat dat de bedoeling is :P

Mensen die de boeken niet gelezen hebben willen de spoilers immers niet zien, dus ik het standaard om de spoiler in heel klein lettertype te zetten zodat je niks verpest voor degenen die het niet willen weten :P

En door de post te citeren kun je het alsnog lezen

maureen

Citaat van: Linqy op 22 augustus 2013, 13:48:23
Volgende keer je spoiler wel in klein lettertype Maureen XD
Daar was ik mee bezig maar toen plakte ik er nog een stuk bij, en toen was het al voor me gedaan XD

Rylanzor

Inzoomen of kopiëren plakken :p

Gait

Citaat van: maureen op 22 augustus 2013, 13:47:31

Oehh als je dat wilt doen <3 Maar duurt nog even voordat ik hem krijg :(

Haha dan kan je de bestanden wel in apart mapje opslaan :P Heb ik ook gedaan :) Zal je wel even aanspreken op skype ;)

CharA.

Ik heb alle boeken gelezen!! Echt leuk! Maar wat is een spoiler?

Dixie

Een spoiler is als iemand iets in het openbaar vertelt wat pas later in een boek of film gebeurt. Als je het boek of de film nog niet helemaal gelezen/gezien hebt, weet je dat dus nog niet. Het is best vervelend om zo'n spoiler te lezen, want stel nou dat je leest dat de hoofdpersoon aan het einde van het boek verliefd wordt op de slechterik of zo, dan is eigenlijk het hele verhaal voor je al verpest terwijl je alles nog moet zien/lezen.

redeast

Vandaar dat ik ze niet kan lezen XD

Gait

Je kan ze wel lezen hoor dan moet je kopieren en plakken maar dan is het nu gewoon je eigen keus:)

roelieboelie

Ik vond eigenlijk boek 2 en 3 allebei tegenvallen. Boek 2 veel meer van hetzelfde, en boek 3 juist helemaal geen link meer met het concept. Denk dat het beter bij 1 boek had kunnen blijven.

redeast

Ik vind vooral leuk om stukjes in de arena te lezen, de rest boeit me niet zo veel.

Moosje

Ik vind de stukjes in arena ook het leukst. ;)

feolyn

Wie gaat er mee naar deel 2?!
keep kalm and drink rum, i'm just a pirate werewolf

zilver

Ik vond de film niet raar hij was alleen minder spannend omdat de boek 1 zo spannend geschreven was heb hem nadat ze de arena in waren gelijk door gelezen tot het einde. vond in de film de arena wat tegen vallen had veel meer ervan verwacht het eerste stuk was wel bijna het zelfde aan het boek wat niet vaak gebeurd in boek verfilmingen.

Het eerste boek vond ik met het tweede wel het leukst het laatste boek was echt de minste.

Spoiler
Vooral doordat hij totaal niet spannend was tot het einde vond katniss eigenlijks alleen maar zielig doen( wat ook wel begrijpelijk is na zulke ervaringen) alleen het einde met de achtervolging was echt spannend ook al te snel afgelopen om het zelfs maar te begrijpen. Net als de dood van prim wat Gait al zei, Katniss ziet haar zegt iets en boem Prim dood. Dan had ze net zo goed haar wel kunnen laten leven. En steeds het twijfelen of ze Peeta wel of niet leuk vond. zo dat was mijn mening ongeveer XD. Voor de rest waren het super leuke e spannende boeken.

Ben nu van plan ze in het engels te gaan lezen..

redeast

Ik vond de boeken in het engels wel beter dan in het nederlands.

Zabulus

NU ik laatst weer een stukje heb gezien is het meeste waar ik me aan erger is de acteer-kwaliteiten van de hoofdrolspeelster. Want ik zie er totaal geen emotie is en komt voor mij heel erg slecht over. Verveeld bijna