Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Once Upon A Time [serie]

Gestart door Gait, 2 april 2013, 18:09:27

Vorige topic - Volgende topic

Gait

Citaat van: Simile op  3 april 2013, 15:12:23
Jullie maken me nieuwsgierig met die puntjes :D

Maar ik ga het niet lezen, niet lezen, niet lezen....

Damn, moeilijk XD.

Daar ben ik het mee eens xD Ben nu in aflevering 1 seizoen 2 bezig dus mag van mezelf niet lezen :o

Simile

Gold is gewoon megacool XD

Komt hij randomly Graham tegen in het bos, Graham schrikt: "O, I just thought... you were a wolf." Gold: "O... Did I forget to shave this day?" XD

PiperWyatt

Waar kan ik hem kijken? (A) Stuur maar een Pmmetje :)

Gait

Citaat van: Simile op  4 april 2013, 20:43:21

Komt hij randomly Graham tegen in het bos, Graham schrikt: "O, I just thought... you were a wolf." Gold: "O... Did I forget to shave this day?" XD

Haha xD Hij is inderdaad geweldig die uitspraak, maar ik vind Gold sowieso geweldig xD

Ik moet nog twee afleveringen maar ben zo hyper bezig in mijn hoofd de laatste tijd dat ik er telkens niet aan toe kom om het serieus te kijken en mis ik telkens de helft xD

Devyathe

Deze serie heeft de meest awesome versie van rumplestiltskin.

Stefano

Alleen vind ik hem soms wel eng zoals hij er in het verleden uitziet XD

Simile

Rumple is ook nooit een aardig personage geweest :P. Of tenminste, ik kende hem alleen van het sprookje over zijn naam, dat een vrouw haar kind kan terugkrijgen als ze weet te raden hoe hij heet :P. Dus van mij mag hij er best eng uitzien :D.

En ik ben Roelof verslaafd aan het maken 8).

Linqy

Stomme serie :'(
Ik haat het als ze dingen doen waarmee je het niet eens bent XD

-is klaar met de serie nu haar favoriete personage dood is!-  Graham doodmaken... hoe durven ze!!!!!

Simile

Citaat van: Linqy op 14 april 2013, 13:36:48
-is klaar met de serie nu haar favoriete personage dood is!-  Graham doodmaken... hoe durven ze!!!!!

Hij was inderdaad ook één van mijn favorieten :(. Erg, uhm, leuk om naar te kijken (A).

Stefano

Citaat van: Simile op 14 april 2013, 22:53:03
Hij was inderdaad ook één van mijn favorieten :(. Erg, uhm, leuk om naar te kijken (A).

Citaat van: Linqy op 14 april 2013, 13:36:48
Stomme serie :'(
Ik haat het als ze dingen doen waarmee je het niet eens bent XD

Owh, dat is pas in het begin XD Hij komt alleen nog een paar keer voor in het verleden van sommige characters. Alhoewel, in seizoen 2 komt ook een lekker iemand erbij. Is verslaafd aan Hook (A)

Linqy

GOD DAMMIT!

I googled him! XD

En nu kan ik niet wachten tot seizoen twee :(....
maar betekent dat dan echt dat er de komende 15 afleveringen geen lekkere mannen worden gespot :'(
waarom kijk ik dan nog  :'(

Simile

Citaat van: Linqy op 15 april 2013, 08:00:42
GOD DAMMIT!

I googled him! XD

En nu kan ik niet wachten tot seizoen twee :(....
maar betekent dat dan echt dat er de komende 15 afleveringen geen lekkere mannen worden gespot :'(
waarom kijk ik dan nog  :'(

August W. Booth is ook niet verkeerd en komt meteen de volgende aflevering!

Stefano

En Jefferson mag er ook wel wezen (A) Die komt ook later in het seizoen nog voor :)

Gait

Citaat van: Stefano op 15 april 2013, 17:24:20
En Jefferson mag er ook wel wezen (A) Die komt ook later in het seizoen nog voor :)

Jefferson mag er zeker wezen <3 Maar ergens vind ik Neal ook wel een schatje

feolyn

Oooewww jannes en stefano zijn zo evil, nou ben ik ook aan deze serie verslaafd geraakt ;-) heb de hele dvd van seizoen 1 gekeken deze vakantie. Weet iemand wanneer seizoen 2 op dvd uitkomt?
keep kalm and drink rum, i'm just a pirate werewolf