Nieuws:

Je vindt onze discordserver hier!

Hoofdmenu

Once Upon A Time [serie]

Gestart door Gait, 2 april 2013, 18:09:27

Vorige topic - Volgende topic

Gait

Ik zag dat er hier nog geen topic over was :D

Zullen we hier lekker over de serie gaan praten?:D

Couleur

Mag dit topic bespoilerd worden? :D

maureen

Ik denk... wat ik eigenlijk niet zou moeten doen want straks ontploft mijn hoofd nog... Dat als hier niet gespoilerd mag worden.. we het niet echt over de serie kunnen hebben omdat je anders niet echt veel kan zeggen behalve dat je het stom/awesome/mwah vindt.

Jannes

Het is n te gekke serie
Maar Je kunt zo iets verraden

Maar Emma is cool
En Henry is veel meer als gewoon n kind (denk ik)

Ennn zoveel geweldige verhalen en de ruwere versie van de bestaande sprookjes

Ik heb er één ding van geleerd: Ik leer het nooit!

Simile

Ik vind vooral Roodkapje echt megacool :D. Ik ben nu vorige week door het eerste seizoen heen gegaan en ik ga als het tweede seizoen af is die kijken :). Hoef ik tenminste niet telkens te wachten op een spannende volgende aflevering XD.

Gait

Ik ben vandaag bij aflevering 8 begonnen en zit nu bij aflevering 19 xD
Roodkapje vind ik inderdaad ook erg cool!

En ik denk dat er wel gespoild mag worden maar misschien in heel klein lettertype of waarschuwing erbij dat mensen erop kunnen letten?xD

Couleur

Waar in het verhaal ben je nu? :D

Gait

Kleine spoiler?

Ik heb net het verhaal van pinockio gehad :P Hij heeft Emma net meegenomen op de motor om haar een verhaal te vertellen, maar zit nu in stukje in the enchanted forest waar ze die kast maken.

en ik kan bij Mr. Gold echt geen grip krijgen of hij nu werkelijk wil helpen of alles een ander plan heeft  .. xD

Jannes

Gold is awesome en sneaky

Ik ben elke week weer n aflevering van Seizoen 2 aan het kijken.

En ik had gelijk over neal zo vet!! :D

Stefano

Maar ik ben wel benieuwd wie nu de echte hoofdvijand van seizoen 2 is, zeker nu Cora dood is. Ik vind Captain Hook geen hoofdvijand en Regina ook niet echt meer.

Jannes

idd, ik denk mss Tamara en in samenwerking met Greg/owen
Maar greg is tegen regina, en tamara wil gewoon macht. Hook zal mss wel vechten tegen Neal -> peterpan!!

Simile

Jullie maken me nieuwsgierig met die puntjes :D

Maar ik ga het niet lezen, niet lezen, niet lezen....

Damn, moeilijk XD.

Jannes

Mooi  (6)
Spanning en sensatie!!

Couleur

Ik vind tamara echt een vervelende personage, ik hoop dat ze snel verdwijnt uit de serie.

Stefano

Citaat van: Jannes op  3 april 2013, 14:31:50
idd, ik denk mss Tamara en in samenwerking met Greg/owen
Maar greg is tegen regina, en tamara wil gewoon macht. Hook zal mss wel vechten tegen Neal -> peterpan!!

Mja, maar als zij het zijn, dan is dat weer jammer. Ik had wel echt op iemand gehoopt die er het hele seizoen inzat, net zoals Cora, maar als het idd zo s, dan so be it. En Hook vs Peter Pan, dat zou echt episch zijn! Als Neal het idd blijkt te zijn!