Nieuws:

Welkom op het nieuwe locatie van het forum
Op dit moment wordt de .nl website doorgestuurd naar de .be website.

Hoofdmenu

Op zoek naar: horror/thrillers, iemand tips?

Gestart door Nobody, 29 februari 2012, 20:10:10

Vorige topic - Volgende topic

Nobody

Hallo weerwolven! Ik zoek goede horrors en/of thrillers, hebben jullie suggesties?
het liefst een film waarvan je het einde totaal niet verwacht! gewoon Wooow, WTF! en BOEM KABLAMMM!! weet je wel?
404 Error - body not found

bert-boefjes

Ik heb een film genaamd the learning curve. Is wel een leuke psychologische thriller. Verder zou ik films als Hoboken Hollow
Borderland
Das experiment
Die welle
Night of the hunted
The killing room
Allemaal wel kunnen aanraden. Verder vind ik zelf films als saw, The grudge en paranormal activity wel leuk
Winnaar bij de forumawards van sportiefste speler en aardigste wvw'er. En beste outfit!

Maedhros

River Song: "Apollo 11 is your secret weapon?"

The Doctor: "No, no, it's not Apollo 11; that would be silly. It's Neil Armstrong's foot!"

Floris

T is niet echt een thriller, maar ik vond The Usual Suspects ook behoorlijk wow awesome en onverwacht einde :D

Roandraak

Niet de Bone collector maar gewoon The collector. Saw is er niets bij.

Ik doe niet aan sarcasme, ik bén sarcasme. -!- Ik loop in 6 sloten tegelijk, 7 is te veel.

Jesse

Fight Club (sowieso een van de vetste films ooit) en The Sixth Sense hebben echt een goed onverwacht (en legendarisch) einde.

t4nd

Citaat van: Jesse op  6 maart 2012, 10:46:06
Fight Club (sowieso een van de vetste films ooit) en The Sixth Sense hebben echt een goed onverwacht (en legendarisch) einde.

Fight Club! (A)

Verder nog aan te raden:
- Seven
- The Mist (tot 5min voor het einde :P)
- Shawshank Redemption
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Jesse

The Mist is flauw (A)

Shawshank is net als The Usual Suspect niet echt een thriller, maar beide wel erg goed films, vooral Shawshank is meesterlijk.

Floris

Precies. Sowieso kijk ik nooit horror/heb ik nog nooit een horrorfilm gezien (A)

t4nd

Citaat van: Jesse op  6 maart 2012, 10:58:10
The Mist is flauw (A)

Shawshank is net als The Usual Suspect niet echt een thriller, maar beide wel erg goed films, vooral Shawshank is meesterlijk.

Ik vond de mist erg gelijklopend met het boek, en eigenlijk ook vrij leuk, tot iets voor het einde (het domme idee om het einde van het boek te veranderen ook >:(). Ik ga nu niet zeggen dat het qua horror echt geweldig was, maar qua film vond ik hem wel goed (A).
∞ National Sarcasm Society ∞ Like we need your support. ∞

Somebody

Hi,

Fight Club is inderdaad één van de vetste films ooit, maar geen thriller en/of drama dus dat past hier niet echt thuis...

Hier zijn enkele films dat je misschien interesseert, Nobody, waarvan het einde als een grote verassing komt;

- Pulp Fiction / Reservoir Dogs (crime thrillers)
- Prestige (vet!!)
- Twelve Monkeys (VET!!)
- Exorcism of Emily Rose (mwuah)
- Saw (series) (deel 1-2-3 beste uit de reeks)

x

Prue

Zelf een enorme fan van Horror kan me niet eng genoeg zijn maar de meeste goede films zijn eigenlijk in mijn optie thrillers met een waanzinning einde":
Het waard om te kijken zijn:
- Orphan
- The house at the end of the street
- insidious
- case 39
- the strangers

Mus

Hostage vond ik ook wel spannend.
The exorcism of Emily Rose <3 ( gebaseerd op een waargebeurd verhaal, dat maakt het nog creepy'er)
Stigmata <3 <3 <3
The Descent <-- die is echt super goor maar ook echt eng. Een groepje meiden gaan een grotten-expeditie doen. Maar natuurlijk gebeuren er pretty spooky dingen.

Citaat van: yago op  7 maart 2012, 09:12:25
When a stranger calls  (A)
Hah die heb ik, is niet zo bekend maar wel spooky.

You can't buy happiness but you can bloody well charge it.

Stefano

Ik ben totaal niet van horrors, maar ik hoor wel dat vooral de Spaanse horrorfilms extreem goed moeten zijn. Dus wie weet dat voor jullie daar ook nog iets ligt XD